Nereye gideceğimizi de bilmiyorduk oysa. Yürüyorduk. Barış konuşup duruyordu.
Oturulacak bir kaç bank bulunca oturup konuşmaya başladık. Bu yaptığım şeyde dolayı biraz pişmanlık duyuyordum ama olsun diyerek kendimi kandırıyordum.
Barış bana birden ''Hatırlıyor musun?''
''Neyi?''
''9. sınıfın 1. dönemi ben gelip Göktuğdan önce seni seviyorum demiştin. Sen de ben onu seviyorum deyip şey yapmıştın.''
''Ha evet hatırladım.'' devam ederek '' O zamanlar küçüktük neyin doğru olduğunu bilmiyorduk. Varya şuan Göktuğdan nefret ediyorum. Yazın çıkıp geldi. Rahatsız falan etti. Eskiden her şeyim dediğim şimdi adını duyunca bile mide bulantılarıma sebep olan biri oldu.''
''Anladım. Şey diyecektim. Birini seviyor musun peki?''
Barış nasıl soruydu o. Evet diyemezdim. Gidip Kereme söyleme ihtimali çok yüksekti. En kötüsü de bu olabilir seviyorsun ama diyemiyorsun ya...
''Yok.''
''Desene şans benden yana diyr''
''Anlamadım.''
''Diyorum ki benle çıkar mısın? Tekrardan soruyorum sana. ''
''HA? Ne saçmalıyorsun Barış. Ben sana bunu demiştim. 15 sene sonra gelsen cevabım yine aynı.''
''Hala aynı fikirdesin yani''
''Her zamanda öyle olacak''
''Sadece şansımı denemek istedim''
''Gidelim mi? Merak etmişlerdir''
Ayağa kalktığımız da telefonuma baktım ve bir sürü cevapsız arama vardı.
Eve hızlı hızlı gitmeye başladık. Bu sırada konuşan yoktu.
Vardığımız da bizim evin orada herkes vardı.
''Sadece çocukça bir oyun yapmak istedim kusura bakmayın.''
''Kızım bir daha böyle şey yaparsan konuşmam'' diyerek bağırdı Cem.
Poyraz da '' Çocuksun da bu kadar da olma'' diyerek laf söyledi.
Kerem ise bir şey demeden bakıyordu sadece. Gözlerine bakmaya korkmuştum.
''Hepinizden özür dilerim ama yoruldum eve gidiyorum görüşürüz'' diyerek Cem ve Poyraz da peşimden geldi.
Eve girdiğimiz de ''Bir kelime bile etmeyin yavruşlarım. İyi geceler. Sizi seviyorum.'' diyerek odama çıktım.
Camımdan baktığım da Kerem odasında idi. Işığı yanıyordu. Belki göz göze geliriz diye baya baktım. Perdesi açıktı. Beni fark edince cama doğru yaklaştı. Elimi selam şeklinde kaldırdım fakat perdesini kapatıp gitti.
Telefonumu alıp mesaj atmaya başladım.
''Yaptıklarım için özür dilerim. Siz bana öyle deyince ben de yapmak istedim. Tekrardan özür dilerim ve iyi geceler.''
^^
Sabah uyandığım da mesaj vardı.
Gönderen-Kerem- ''Sorun yok. Merak ettim sadece''
Gönderilen'' Günaydıınn'' yazdıktan sonra telefonumu sarja takıp elimi yüzümü yıkayıp Poyraza gittim.
''Cemlere kahvaltıya gideceğiz haydi giyin''
Odama gidip hemen giyindikten sonra yanıma birde plaj çantamı aldıktan sonra Poyrazın koluna girip evden çıktık.
HEYYOOO YENİ BÖLÜM İLE KARŞINIZDAYIM DEMEK İSTEDİĞİNİZ BİR ŞEYLER VARSA YORUM ATIN KONUŞALIM
SEVİYORUM SİZİ
(DÜZENLENDİ)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece benimsin(DÜZENLENİYOR)
RomanceBiz mükemmel miydik , bilmiyorum.. Çünkü benim mükemmelim herkesin mükemmeli gibi olmadı hiçbir zaman. Çünkü hayatım boyunca kusurları mükemmel sandım; çizikleri,defoları hatta yara izlerini ve kırılıp kendini onarmayı başarabilmiş ruhları.. ...