HELLLOOOOOO YENİ BÖLÜM İLE KARŞINIZDAYIM. İYİ OKUMALAR. BEĞENİ + YORUM UNUTMAYIN.
Sabah telefonumun çalmasıyla uyanmıştım, arayan ablamdı.
''Efendim ablacım.''
''He tamam tamam. ''
'''Tamam ben de öptüm.''
Ablam ve Koray bugün geliyorlardı. Yataktan kalktığım gibi Poyraz'ın odasına girip ''Ablamlar geliyor. Kalk hadi, ben duşa gireceğim.''
''Hık hı tamam.''
''Poyraz kalk yatıp durma ya.''
Gözlerini açtıktan sonra eşyalarımı alıp duşa girmiştim. Ilık su bedenimden süzülüp gidiyordu. Yaklaşık 20 dakika kadar durdurduktan sonra çıkmıştım.
Odama hemen gidip giyinmeye koyuldum. Beyaz kısa kollu ve şort giyip telefonuma bakmıştım 2 cevapsız arama ve 1 de mesaj vardı. Kerem idi. Kereme tıklayarak arama tuşuna bastım.
'' Efendim aramışsın.''
''İyi nasıl olsun, sen?''
''Ha , şey ben bugün yokum burada.''''Görüşürüz.''
Kısa ve öz konuşma olmuştu. Anlayamıyordum. Aşağı indiğim de zil çalmıştı ablamlar gelmişti büyük ihtimal. Poyraz da kahvaltıyı hazırlamıştı . Hemen kahvaltıya oturup karnımızı doyurmuştuk. Ablama söyledikten sonra çantamı alıp dışarı çıktım.
Çok güneşliydi hava , direk gözlüğümü taktığım bir olmuştu. Kafamı Keremin evine doğru çevirdiğim de camdaydı. Görmemiş gibi yapıp ilerlemeye devam etmiştim. Ayazı aradığım da ''Olduğun yerde bekle alacağım ben seni'' diyerek kapatmıştı. Evi biliyordu, eskiden beri buraya geliyorduk genellikle. Kısa süre sonra gelmişti , Ayaz. Arabasına binip sarılmıştık.
Epey değişmişti kendisi. Kim bilir kaç yıl önce görüşmüştük?
''E nereye gidiyoruz cadı?''
''Cadı demeyi unutmamışsın hala şebek''
''Sende şebek demeyi ona bakarsan.'' İkimiz de güldükten sonra Ayaz ''Biraz arabayla tur atalım sonrasına bakarız.''
''Peki kaptan.''
Telefonuma mesaj gelmişti. Kerem idi. ''Neredesin sen.'' Cevap vermek istemiyordum o yüzden telefonumu sessize almıştım. Araba da giderken müzik açmıştım. . Rihanna'nın müziği idi. Sesini biraz açarak dinlemeye başlamıştım. Biraz turladıktan sonra canım sıkılmıştı.
''Ayaz''
''Efendim.''
''Şu küçükken kaçtığımız yer vardı ya oraya mı gitsek?''
''Olabilir''
Küçükken Ayaz ile hep buraya kaçmışımdır. Şu an fark ettim de , kaçmalarım küçüklükten geliyor galiba..
En sonunda gelmiştik ama azıcık bayır çıkmamız lazımdı biraz. Arabayı park ettikten sonra biraz yürüdük ve çitlerden atlayıp bayırı çıkmaya başladık.. Ayaz önde ben arkadan gidiyordum. En sonunda bayırı çıkmıştık, ama nefes nefese kalmıştım. Azıcık dinlenmek için durmuştuk.
Şimdi de yaklaşık 4 dakika kadar yürümemiz lazımdı bağ evine varmak için. Bağ evini görünce koşmaya başladım. Arkadan gülme sesleri geliyordu Ayaz gülüyordu.
'Çok özledin galiba.''
''Yani, evet.''
''Ben 1 ayda 2 kere gelmeye çalışırım buraya hep.''
''Oh ne güzel, ben de diyorum beyefendi neden bu kadar şey değil diye.''
''Hadi gel gel konuşma içeri girelim.''
''Vay canına, bu eşyaları sen mi yeniledin?''
''Aynen öyle, nasıl olmuş?''
Duvarlar bebe mavisi, koltuklar gri , tüllerde stor perde idi. Bir köşe kitaplıkken yanında da film CD'leri vardı.
''Şahane, iyi fikir.''
Aradan bir kaç saat geçmişti. Karanlık çökmüştü ama eve gidesim hiç yoktu. Telefonum çalmaya başladı arayan Kerem'di. Açmak istemiyordum. Biraz dinlenmek istiyordum sadece. Telefon ısrarla çalıyordu. En sonunda açmıştım.
''Efendim''
''Bir yerdeyim işte, çok mu ilgilendiriyor?'' Nedense dünden beri kullanılıyormuş, değersiz, öylesine benle konuşuyor gibi hissetmiştim. Bu beni üzmüştü.
''Rol icabı öyleyiz , unutma.'' Biraz sert konuştuğumun farkındaydım, ama içimden öyle geliyordu.
''Bağ evindeyim.''
''Konum atarım. Caddeye çıkarım ben.''
Sesinde sinir vardı, eh yani Güneş olsun onca mesaj atmadın ne dedin çocuğa , o sana yapsa ne yapardın sen . İç sesim bana ızdırap çektirmek istiyordu galiba.
''Şey benim gitmem lazım. Acil bir şekil de. ''
''Ben seni götüreyim.''
''Arkadaşım almaya gelecek beni.''
''Çitlere kadar götüreyim bari.''
''Tamam.'' Dedikten sonra hemen evden çıkmıştım, çitlere geldiğimiz de Ayazla sarılıp vedalaşmıştık.
Caddeye indiğim de daha gelen yoktu. Pek de insan geçmiyordu , görünene göre.
On dakika olmuştu bekleyeli hala gelmemişti. Ayakta dura dura yorulmuştum. Hızlı bir şekilde önümde araba durmuştu. Bana bakarak ''bin'' diyerek kapıyı açıp içeri girdiğim de sinirle bana bakıyordu.
DÜZENLENDİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece benimsin(DÜZENLENİYOR)
RomanceBiz mükemmel miydik , bilmiyorum.. Çünkü benim mükemmelim herkesin mükemmeli gibi olmadı hiçbir zaman. Çünkü hayatım boyunca kusurları mükemmel sandım; çizikleri,defoları hatta yara izlerini ve kırılıp kendini onarmayı başarabilmiş ruhları.. ...