SADECE BENİMSİN 34

780 21 5
                                    

    HELOOOOO !!!!! NABERSİNİZ YAVRUKUŞLAR.  UZUN ZAMAN OLDU YAZAMADIM. AFFINIZA SIĞINIRIM.   AMA BİR YANDAN DA DİĞER ESKİ BÖLÜMLERİ DÜZENLİYORUM FALAN FİLAN. DİĞER YENİ BÖLÜM NE ZAMAN GELİR TARİH VEREMEYECEĞİM KUSURA BAKMAYI ŞİMDİDEN.

      VE TAMAMEN YENİ BİR KURGU YAZMAYA BAŞLADIM. ONU DA EN KISA ZAMANDA TANITIMINI PAYLAŞACAĞIM.  BURAYA  YENİ BÖLÜM GELENE KADAR ORADA OLUN PITIRCIKLARIM.... ÇOK HEYECANLIYIM. 

     BÖLÜME VOTE VE YORUM  YAPMAYI''ASLA'' UNUTMAYIN. 

      SİZİ SEVİYORUM.

     İYİ OKUMALAR.   

     Sabah uyandığımız da telefonuma mesaj vardı İrem ve Poyraz bize kahvaltıya gelecekti. Kereme söyleyerek onu fırına ve markete yollayarak birkaç şey almasını söyledim.

       Mavişin yanına gidip onu sevdim, dakikalarca... İlk görüşte aşk gibi olmuştu. Çünkü yıllar önce kendi köpeğimi kaybedip ona benzeyen birini bulduğun da 'aşk' gibi olmuştu benim için. Mavişi sevdikten sonra kahvaltıyı hazırlamaya koyuldum. Kapı açılış sesini duyduktan sonra gülümseme aldı yüzümü, aşk iste her gördüğünde yüzünü gülümsetir. Keremin elindekileri aldıktan sonra beraber hazırlamaya başlıyoruz sofrayı ''Bak Güneş'im ben yumurta da ustayımdır. Yumurta bana ait sen de kahvaltılıkları çıkar.'' Kerem , bana söylendikten sonra eline dört tane yumurta alarak kaseye kırıp çırpmaya başladı. Bende kahvaltılıkları masaya koyup , çatal ve bıçakları da koyduktan sonra her şey hazır oluyor. Kerem de yumurtasını iyice çırptıktan sonra kenara koydu. Poyraz ile İrem daha gelmediği için onlar gelince ateşe koyacaktı. Beraber içeri gidip koltuklara oturup telefonlara bakmaya başladık.

''Kerem, ben kilo mu aldım bir baksana ya. '' diyerek ayağa kalktım ve devam ederek ''Daha geçen hafta aldığım kot pantalonum olmadı yani oldu da zor oldu. Giyene kadar canım çıktı.''

'' Sen kilo alsan da almasan da ben seni her halin ile severim ufaklık.''

''Ya almış mıyım yani?'' suratım asılmıştı.

''Hayır, aynısın hala. Demek ki pantalonun kalıbı küçükmüş.'' sözünü tamamladığın da zilin sesini duyup açmaya beraber gidiyoruz.. Sanki böyle evlenmişiz gibi hissediyordum.

    Poyraz ve İrem hala ne olduklarını bilmiyorlardı. Onlar kadar karmakarışık ilişki var mıydı bilmiyorum. İkisiyle de sarılıp biraz oturduktan sonra , mutfağa geçtik. Kerem ateşin altını yakmıştı. Yağ biraz yandıktan sonra yumurtayı dikkatli bir şekilde tavaya döktü.

''Bence sen gastranomi okumalıydın enişte bey'' diyerek güldü İrem.

''Aman abartma İrem alt tarafı bir yumurta.'' diyerek Kerem'e baktım.

''Yedikten sonra karar ver.'' diyerek bana göz kırpıp yumurtayı ateşten alıp bölüştürdü. Kerem de yanıma oturduktan sonra herkes karnını doyurmaya başlamıştı.

''Yani tamam güzel hatta mükemmel. Artık yemekler senden Kerem bey.'' diyerek güldüm.

''Eh yani bakarız ufaklık.'' 

          - VOTE VE YORUM UNUTMAYIN. + YENİ HİKAYE İLE EN YAKIN ZAMANDA KARŞINIZ DA OLACAĞIM.-

    Karnımızı doyurduktan sonra Kerem ve Poyraz içeri geçmişlerdi. Kendileri pes oynayacaklardı biz de İrem ile buraları toplayacaktık. Kahvaltılıkları İrem buzdolabına koyarken bende makinaya yerleştirme işini yapıyordum.

''Ay İrem zaman ne çabuk geçiyor. Hatırlasana ilk zamanlarımızı.'' diyerek güldüm.

''Benim Cem ile senin yanına gelip 'Arkadaş olabilir miyiz ?' dedikten sonra karar vermeniz. Ah neydi o öyle. Bir dakika da karar vermek.''

Sadece benimsin(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin