EVET ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM. ÇOK ÇOK ÖZÜR DİLERİM TEMMUZDAN BERİ YAZAMADIM. ŞU SIRALAR DA O KADAR YOĞUNUM Kİ AMA SİZİ DAHA ÇOK BEKLETMEK İSTEMEDİM
VOTE+BÖLÜM YORUMLARINI BEKLİYORUUM
Telefon kapandıktan sonra şık içinde kalmıştım. Kimseye belli etmemeye çalıştım. Kerem yanımıza geldiğinde yanağımdan öpüp yanımıza oturdu. Kafamda bir sürü soru vardı acaba kimdi? Neden öyle bir şey demişti?
''Size bir şey söyleyeceğim'' diyerek konuşmaya atıldım.
İrem gülerek ''söyle öküzün yavrusu'' dedi.
''Geçen babam annemi aradı'' diyerek söyledim.
Kerem ise '' Ne dedi?''
''Bizi Belçika'ya çağırıyor. Ben gitmem desem de bilmiyorum yani haberinizin olmasını istedim'' diyerek suratımı astım.
Kerem ve İrem bana dik dik bakıyorlardı. İkisi de şok olmuştu. Sözüme devam ederek ''Merak etmeyin ne yapar ne ederim gitmem. Hem istemiyorum da. Ben zaten buraya yeni yeni alıştım. Oraya bide ayak uydurmaya falan çalışacağım çok zor yani'' söze devam ederek ''Aa iyi ki dedim yani dediğime pişman etmeyin. Gülün biraz yani Allah Allah''
''peki peki'' diyerek İrem zoraki gülüş yaptı. Ama hala keremin suratı asıktı. Kereme yaklaşarak ''Sevgilim, biraz gül ama ya . Biz söz verdik ayrılmayacağız diye gitmeyeceğim merak etme'' diyerek yanağından öptüm. Sonra Keremin elini sıkı sıkı tutarak . Zilin sesini duyduktan sonra isyan ederek ''Ama ama bu bize yapılır mı'' diyerek kahkaha atarak güldüm.
Sınıfa gelince en arkaya doğru giderek oturduk. Telefonumu cebimden telefonumu çıkardıktan sonra gizli numara arıyordu. Bu sefer yanımda Kerem olduğu için fark etmişti. Bana, bakarak telefonumu eline aldı. Açtığında ses yoktu. Kerem de '' Konuş lan konuşsana '' diyerek bağırdı. Ve telefon birden yüzüne kapandı. Kerem sinirli bakıyordu ve bu halinden bende korkmuştum bana dik dik bakarak gözleriyle bir şey anlatıyordu.
''Evet önceden beri aradı'' diyerek başımı aşağıya eğdim.
''Ne zırvaladı'' diyerek gözlerinden alev fışkırıyordu.
''Kerem benim onu senden alacağım günü iple çekiyorum gibi saçma sapan şeyler söyledi işte sonra bende üzüldüm hatta size söylemeyecektim ama öğrendiniz'' diyerek Kereme baktım.
''Kızım ben senden başkasının değilim ya'' diyerek kollarının arasına alarak sarıldık. Seviyordum işte. Birbirimizden biraz farklı olsaydık. Aşk zaten bu değil mi? Ben uzun bir aradan sonra aşık olmuştum. Hiç olmadığım kadar iyi ve hiç olmadığım kadar da endişeliydim. Ama yanımda sevdiğim vardı işte. Bunları boş koyup o anı yaşadım.
Hoca direk konulara başlayarak bir şeyler anlatmaya başladı. Ve sürekli bize bakıyordu. Bizde ne vardı ki de bakıyordu. Kerem benim saçımla oynamaya başlamıştı ve uykum gelmişti. Herkes konuşuyordu. Bazıları uyuyordu. Hoca sanki kendine anlatıyor gibiydi. Saate baktığım da zil şimdi çalacaktı. Bundan sonraki dersimiz bedendi.
Zil çaldıktan sonra Kerem erkek giyinme odasına, İrem ile bende kız giyinme odasına gittik. Ben üstüme siyah eşofman, beyaz t-shirt giyerek saçımı ördüm. İrem de giyindikten sonra kantine doğru ilerledik. Kerem hala yoktu ve bizde İrem ile sakin bir yere geçip konuşmaya başladık. Ama İrem'in suratı asıktı.
''Bebeğim sana ne oldu bir şey var anlatsana bana'' diyerek gözlerimi devirerek İrem'e baktım.
''Ya dayanamıyorum artık'' diyerek gözleri doldu.
''Lan ne oldu anlatsana'' diyerek gözlerimi açarak ona baktım.
''Dün o kadar bunaldım ki. Dışarı çıkayım dedim. Sonra yürüdüm, yürüdüm parkın oradan gülüş sesleri geliyordu merak ederek oraya baktım. Ve o an sadece ölmek istedim... Onu gördüm başka kıza gülüyordu. Başka kıza sarılıyordu. Kız o kadar şanslıydı ki...'' diyerek gözlerinden yaş aktı. Yanına geçerek sarılarak konuştum.
''Bebeğim şist sakın ağlama güçlü olacaksın ve ona ne kadar güçlü olduğunu göstereceksin boşver yani takma artık her ne kadar zorda olsa" diyerek İrem'e dahaca sarıldım.
"Ya o kadar zor ki sevdiğim başkasını öpüyor. Ben ise sadece uzaktan izliyorum onu" diyerek gözyaşlarını sildi.
Ne olacaktı bu hal. Hepimizin bir derdi vardı. Ve bu dertler git gide çoğalıyordu. Her şey üst üste geliyordu.
Arayan kimdi? İrem'in hali ne olacaktı ? Keremle ben ne olacaktım? Yani hiç bir şey belli değildi. Her an her şey olabilirdi..
Eveet sevgili okurcuklarım yeni bölüm geldi inşallah beğenirsiniz yorumlarınızı bekliyorum. Ve yeni kapak nasıl olmuş kız karakteri değistirdim cara yaptim neyse
daha ne zaman yeni bölüm gelir bilmiyorum neyse öptüm hepinizi ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece benimsin(DÜZENLENİYOR)
RomanceBiz mükemmel miydik , bilmiyorum.. Çünkü benim mükemmelim herkesin mükemmeli gibi olmadı hiçbir zaman. Çünkü hayatım boyunca kusurları mükemmel sandım; çizikleri,defoları hatta yara izlerini ve kırılıp kendini onarmayı başarabilmiş ruhları.. ...