Sabah uyandığımda direk duşa girdim sabah uyandığımda saat 6:00'dı. 3 saatlik uykuyla duruyordum resmen
Banyoda rutin işlerimi hallettikten sonra duşa girdim. Duştan çıkınca odama koşarak koşu şortumu giyip onun üstüne de askılı mı giyip direk poyrazın yanına gidip uyandırmaya çalıştım.En sonunda uyanmıştı.
'hadi kalk spora gidiceğiz'
'ne tamamm tamam'
'hadi kalk'
'5 dakikaya kadar hazırım güzelim'
'tamam'
Odaya girdim ve gözlüğümü alıp çıktığımda poyraz hazır olmuştu.
Dışarı çıktık ve sabahın köründe koşmaya başladık
'poyraz hazır çıkmışken marketten bir şeyler alalım.''
'olur'
'hadi ozaman'
Alışverişimizi yaptık. Baya çok şey almıştık aklınıza ne kadar çok şey gelirse artık..
'Poyraz ben bu poşetleri götüreyim sende poğaça bulur musun canım çekti.''
'tamam kuzen'
Eve geldiğimde çok güzel balkona kahvaltı hazırladım.Fakat ablam ve koray uyuyordu. Her şey hazırdı fakat poğaça yoktu.Mutfağa gidip tabak çıkarıyordum ve arkamdan birisi korkuttu.
'ağğğ yardım edin'
'kuzen benim sakin ol'
'salak poyraz insana hiç böle yaparlar mı '
Bağrışlarıma ablam ve koray uyanmıştı.
''Olum manyak mısınız? Kafanızı kırarım sizin'' diyerek Koray abi bağırmıştı.
Ortalığı yatıştırmak için 'Hadi siz uyanmışken kahvaltı yapalım ve denize gidelim'
'Tamam' hepsi de aynı zamanda söylemişti
Kahvaltımızı yaptık ve sofrayı topladıktan sonra hazırlandık ve kumsal'a gittik.
'Abla'
'efendim güzellik'
'sırtıma güneş kremini sürsene'
'tamam ver güneş kremini'
'al ama her yere sür'
'tamam'
Kremi sürdü ve biraz güneşlendikten sonra denize gitmek için kalktım.
'poyraz hadi denize girelim'
'tamam bekle geliyorum'
'okey'
''Su çok soğuk''
'koşarak birden gir güzellik'
'tamam'
Biraz yüzdükten sonra poyraz-ablam-koray eve gittiler ben kalmak istedim.Güneşlendim ve denize girdim.Etrafta çok az kişiler vardı.Canım sıkıldığı için denize girip gideyim diye düşündüm ve denize girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece benimsin(DÜZENLENİYOR)
RomanceBiz mükemmel miydik , bilmiyorum.. Çünkü benim mükemmelim herkesin mükemmeli gibi olmadı hiçbir zaman. Çünkü hayatım boyunca kusurları mükemmel sandım; çizikleri,defoları hatta yara izlerini ve kırılıp kendini onarmayı başarabilmiş ruhları.. ...