FİNAL VE 3. KİTABIN İSMİ HK.

485 35 63
                                    


Merhaba herkese! ♥

Finali sonunda yaptık. Nasıldı? Nasıl buldunuz?

3. Kitap hakkında sezgileriniz neler ya da teorileriniz?

Size tavsiyem hazır final de yapılmışken kitabı en baştan tekrar okuyun. Çünkü karakterleri ve diyalogları ancak o zaman, yani  2. okuyuşta anlayacağınız şekilde yazdım. Göndermeleri ve innnnceeee detayları OKUYUNCA direkt yakalayacaksınız ve siz de bir ÖNSEZİ sahibi olacaksınız!!! :)

İlk olarak final hakkında kısaca konuşmam gerekirse: benim için yazması ve ilhamın kapımı çalması biraaaaz uzuuun sürse de, tam olarak kurguyu en başından beri belirlediğim şekilde bir final yaptığım için içime oldukça sindi ama hüzünlenmedim ve yazarken neredeyse ağlayacak gibi olmadım desem yalan olur. 

Arthur çilekli çöreğim :')

Bu konuda çeşitli teoriler gördüm isterseniz o fikirleri bu satıra da yazabilirsiniz. :)

İkinci olarak teşekkür kısmına geçmek istiyorum. 

En başından bugüne özellikle "yorumlarıyla" destek olanlara ayrıca teşekkür etmek istiyorum. İnanın ipin ucundan çoğu zaman beni siz aldınız çünkü yorum gelmeyince, yazma hevesim de olmuyordu. Hatta bu yüzden defalarca kez kitabı bırakmışlığım da var ama farkında olmadınız çünkü söylemedim ^-^ 

O yüzden özellikle beni kırmayanlara ve yorumlarıyla destekleriyle yanımda olanlara çooook teşekkür ederim ♥

Yorum yapamayanlar da en azından kendini belli etse de final hakkında bir iki yorum bıraksa oraya olmaz mı? Hıı? Size de oylarınız için teşekkür ederim elbette :)

Ve son olarak 3. KITABIN ADI KONUSU.....

HAZIR MIYIZZZZ????

Elbette ve şaşırmayacağınız gibi BERMUDA olacak!!!!

ÖNSEZİ #3: BERMUDA olarak düzenleyip, kapağını da değiştirdim, bir bakıp yorumlayın olur mu?. 

Kütüphanenize ekleyin ve bizi bekleyin anacımmmm :D

Öpüyorum, hoşçakalın.

ÖNSEZİ #2: ALBATROSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin