SERININ BİR SONRAKİ KİTABI, ÖNSEZİ #3 PROFİLİMDE YAYINDA! KÜTÜPHANENİZE EKLEMEYİ UNUTMAYIN. ❤️♫Klergy with Valerie Broussard • Start A War♫
Bir savaş başlatmak istiyorsun yani?Azizlerin çağında.
Ölümsüz olmak istiyorsun yani? Dolu bir tabancayla.
Bir savaş başlatmak istiyorsun yani?
Bam, silah ateşlendi
Arzuladığın şey acı
Kalem kılıçtan güçlüdür
O zaman nasıl bu hale geldik?
Ah Tanrım, Tanrım!
Yalancılarla denize açıldık
Parayı suçladık
Eğer tarih ölüp gittiyse
O zaman nasıl bu hale geldik Tanrım?
Tanrım, Tanrım!
Eğer geçmiş ölüp gittiyse
O zaman nasıl bu hale geldik Tanrım?Zamanın aktığı, ölümün yaklaştığı, oyunun zirveye ulaştığı bir andaydı. O anın içindeydi ama o andan olabildiğince uzaktı. Kaderin çizgisi keskin bir yol ayrımına sürükleyecek, kararlar hiç olmadığı kadar kılıçların yerini tutacak, ölüm, ölümsüzlüğün üzerine bir sis olup çökecekti.
Ve geride kalanlar, onlar ne talihsizdi ki, bu muhteşem hayat demetine dair hiçbir şey bilmeden yaşayıp ölecekti.
Onsuz kurtuluşun olmadığını biliyordu, Mete. Arthur'la çıktığı bu yolun, onsuz devam etme olasılığı o kadar düşüktü ki, daha en başında yenilgiyi tıpkı onun gibi iliklerine kadar hissediyordu. İki asrı aşkın süredir paylaştıkları tek şey etten, kemikten bir beden değildi. Geçen zamanla birlikte, geleceğe dair kaygıları ve geçmişle hesaplaşmaları onları bir bütün haline getirmişti. Artık hisleri de ortaktı ve bu şanssız ortaklık, Mete'nin amaçlarını kökünden değiştirmişti. Arthur'un hayatla olan kavgasını ayırmakla uğraşmayacaktı artık, bu geçmişte kalmıştı. Şimdi asıl amacı o kavgada yumruk atan taraf olmaktı.
Bunu öyle iyi özümsemişti ki, adımlarının onu getirdiği bu noktaya şaşırmıyordu.
Göz ucuyla, avucunda tuttuğu iskambil kağıdına, Karo As'a baktı.
"Theodor..." diye mırıldandı.
Kartın arka yüzünü çevirdi. "Neden?" yazıyordu. Arthur'un inci gibi el yazısıyla üzerine basa basa sorulmuş bir soruydu bu: Neden? Harflerin üzerinden o kadar çok geçmişti ki, kartın ön yüzünde hafif bir kabartı oluşmasına sebep olmuştu. Arthur ömrü hayatı boyunca cevabını aradığı bu sorudan, öldüğünde dahi kurtulamamıştı ve şimdi de o sorunun peşine düşmesi için geride bir varis bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖNSEZİ #2: ALBATROS
Vampiros"Beni özgür bırakan sendin, Duru. Kanatlandığım için beni suçlayamazsın." Albatros kafesin dışındaki özgürlüğü yeniden tattı. Acıları peşine takarak, kanatlarını kanlı günlere doğru açtı. Ama zihnine çöken karanlık pusun altında hiç kimsenin göreme...