8. Avery

4.5K 122 8
                                    

Csak álltam az ajtónak dőlve és hallottam, ahogy Jace elhajt a házunk elől. Mintha egy mesébe csöppentem volna. Nem az a klasszikus herceg-hercegnős történet, bár ki tudja, hogy ők, a sorok között mit csináltak egymással...

Az egész este egy... hát katasztrófa is lehetett volna, félig talán az is volt. Aztán... megint, csak megtörtént. Ideje hogy ezentúl másképp nézzek magamra. Úgy tűnik, hogy több és másabb vágyaim vannak, mint amit eddig be mertem vallani magamnak. Vagy amit eddig meg mertem engedi.

Felsiettem a szobába és habár indokolt lett volna, hogy letusoljak, nem akartam felzavarni vele Julit ezért inkább csak megmosakodtam és ágyba bújtam.

A fáradtság ellenére, ami azonnal fejbe vágott, amikor belezuhantam a párnámba, még sokáig ébren voltam, és róla ábrándoztam. Nem maradtunk semmiben, de ez most nem is zavart még teljesen fel voltam dobva tőle, hogy ez a klassz pasi velem akart lenni.

Másnap úgy döntöttem, hogy erős leszek és nem írok neki, mert nem rajtam állt, hogy folytatódjon a dolog. Ebből úgyis kiderül, hogy mi a szándéka velem. Elméletben nagyon pro voltam gyakorlatban már kevésbé. Percenként néztem a telefonomat, mikor érkezik valami üzenet, de persze nem jött. Egész délutánig azzal nyugtattam magamat, hogy biztos még alszik. Aztán este már kezdtem sejteni, hogy nem erről van szó.

Már pizsiben ültem az ágyon és éppen azon gondolkoztam mit nyomjak be elalváshoz, amikor az, az átkozott telefon végre jelzett!

Szia

Mit csinálsz?

Ezen elnevettem magam.

Szia

Épp valami filmet kerestem, amire elalhatok. Te? Milyen napod volt?

Elhasaltam az ágyon és úgy bámultam a készüléket. Volt valami romantikája ezeknek a kis üzeneteknek, amikor lehet várni, hogy vajon mit fog írni.

Nézd meg Az újvilágot! Hosszú unalmas, vontatott, jól lehet rajta aludni. Én éppen fekszem az ágyon és rád gondolok. A napom, az fergeteges volt. Leltár volt a boltban. Nem részletezném. A tiéd?

Vajon örülne neki, ha tudná, hogy én egésznap rá gondoltam? Ezt még korainak tartottam közölni ezért inkább mást írtam.

Az újvilágot soha, soha, soha! A Rush-on gondolkoztam. A leltár miatt nem irigyellek! Az én napom uncsi volt, tanultam, lézengtem, semmi extra. -vártam, hogy írj,-ezt persze nem írtam le.

Rush? Hunt- Lauda? Nem láttad még?

A leírása alapján egyről beszélhetünk.

Még nem, nem kifejezetten köt le az autósport, de az életrajzi filmeket szeretem!

Írtam és várakoztam.

Akkor ne ezt nézd meg! Nézzük meg valamikor együtt!

Hümm... érdekes fordulat...

Ez egy randi lenne?

Mertem megkockáztatni. Végülis már kétszer szexeltünk, csak kérdezhetek ilyesmit...

Lehet az is.

- Szóval igen...- vigyorogtam. Kopogtattak az ajtómon. Gondoltam, hogy Juli az, más nem lehetett.

- Igen? - szóltam ki, majd tényleg ő nyitott be .

- Figyelj Muci, én ma Josénál alszok. Elleszel?

Veled megériWhere stories live. Discover now