Kábulatig tudtam volna lélegezni az illatát. A csókjaiba bele tudtam volna fulladni, nem, bele akartam fulladni!
Amikor azt mondta, hogy akar, már nem tudtam gondolkozni. Kicseszett öt évig epekedtem utána, fantáziáltam arról, hogy újra az enyém lesz. Soha nem tudtam elfogadni, hogy vége.
Akar. Nem a pasiját akarja, hanem engem. Tudom, hogy ezt rohadtul tisztázni kellett volna, de most, egyszerűen képtelen lettem volna értelmesen gondolkodni, használni az agyamat. Bármi olyannal foglalkozni, aminek nem volt köze ahhoz, hogy milyen ütembe veszi a levegőt, vagy hogy milyen hangosan nyögdécsel az érintésemtől. Kényeztetni akartam annyira, hogy belereszkessen. Nekem már az elég előjáték lett volna, hogy eddig nézhettem ahogy egy szál semmiben flangál előttem. De Avery csókolt és harapott felváltva, engem meg totál kicsinált, mert nem volt gyengéd, és imádtam!
Lehet, hogy kurvára türelmetlen voltam, amikor a lába közé feküdtem, de már benne akartam lenni.
A nyögése keveredett a sóhajjal, úristen, hányszor próbáltam felidézni ezt az édes hangot! Hirtelen iszonyúan zavaró lett, az a falatnyi bikini felső, amit egész eddig áhítattal csodáltam. Ingerelt a tapintása, mert én a mellei selymes puhaságát, a mellbimbóját akartam érezni a tenyeremben,.
Elkezdtem lefejteni róla, ő meg csak nevetett rajata, hogy mit szerencsétlenkedem.
De a kurva életbe, izgultam! És az a pánt az istennek se akart kibomlani.
- Mennyire szereted ezt a fürdőrucit? Mert esküszöm, hogy most már letépem rólad!- mordultam fel.
- Mutatok egy trükköt. - duruzsolta.
Aztán a két melle közé nyúlt és szétpattintotta.
- Kösz, hogy azért hagytad, hogy próbálkozzak....Bazd ki, kurva amatör vagyok…
- Gondoltam előbb utóbb rájössz...
Előbb téptem volna le...
De a franc foglalkozott most a részletekkel, amikor az a látvány tárult elém.
Nem mondom sok szép cicihez volt már szerencsém, de az övé tökéletes volt. Eszményi, mintha direkt az én boldogságomra készült volna.Kicsit belém vágott az ideg, amikor belegondoltam, hogy megint át fog cseszni. Hogy azért létezik, hogy nekem fájdalmat okozzon.
De most még vállaltam ezt is. Úgy éreztem, hogy ezért a cseppnyi mennyországért még ez is megéri.
Ezt a tökéletes nőt, ha csak egy rövid ideig szerethetem már az is bőven megéri. Még akkor is, ha én csak második vagyok neki, ha elhagyott, ha megint ez fog történni. Ha a testemen kívül nem vágyik többre.Fájt a lehetősége, hogy csak ennyi kell belőlem neki.
Olyan feledhetetlen kéj volt benne mozogni, érezni minden rezdülését, figyelni közben a pillantását. Nem tudom tovább tagadni.... Imádom őt.Már azt nyögte, hogy felül akar lenni. Ez tudtam mit jelent, még több zsibbasztó élvezetet, és azt, hogy kínozhatom egy kicsit.
Lassítottam, elnyújtottam, ő pedig könyörgött. Belebizseregtem, ahogy a fülembe lehelte, hogy engedjem.
Végül megtettem, engedtem hogy az ölembe üljön, ő meg olyan vad lovaglásba kezdett, hogy csak abba beleszédültem hogy néztem. Ittam a hullámzó testének a látványát, aminél szebbet sose láttam, ahogy a barna hosszú haja ami az évek alatt nőtt valamennyit most hullámosan hullik a mellkasára a hátára mint valami szirénnek. Végig simítottam ott a bőrén, ott ahol a tetoválása volt. Az én szememben a leggyönyörűbb tetoválás, ami létezett.
- Te az enyém vagy Avery. - mondtam, ő rámnézett, és láttam rajta, hogy pont átesett a gyönyör küszöbén, megrándult rajtam, tovább mozgott, hogy teljesen kiteljesedjen. De a szemembe nézett végig, miközben halkan nyögött. Már egy kicsit bántam, hogy belepofáztam ezzel kizökkentve, erősebben akartam hogy nyögjön. Tisztán akartam hallani a mámor hangjait.
Rám hajolt és megcsókolt, érzékien zsibbasztóan. Megfogtam és tovább mozgattam a csípőjét, nekem se sok volt hátra.
- Ne... - nyöge. - Gumi..
Mi a franc?
- Ne csesszél ki velem légyszi... – könyörögtem, miközben az ütő megállt bennem.
Honnan a faszomból kerítsek én most óvszert... Ha még otthon lettünk volna… de itt?
- Gyógyszert szedsz, nem? – néztem rá reménykedve, a pillanatnyi elmebajáért.
- Már évek óta nem. Utánad már nem szedtem.
- Avery... - sóhajtottam fájdalmasan. - Dehát pasid van, basszus...
Ő egyből lefordult rólam. És duzzogva dőlt mellém.
- Kösz, hogy emlékeztetsz...
Mekkora egy kicseszett hülye vagyok!
- Ezt most rohadtul nem úgy gondoltam! - szögeztem le.
Nem hiszem el, hogy ezt kimondtam!
- Csak azt hittem így szereted... Hogy mással is.... Rohadt életbe! Nem akarok arra gondolni, hogy szexelsz mással!
- Nincs nálad egy kurva gumi? - kérdezte felkönyökölve. - Végig keféled az egész kontinens, és most nincs nálad egy nyomorult gumi? Vagy itt rajtam kívül minden csaj bogyót szed? - kérdezte gúnyosan.
YOU ARE READING
Veled megéri
RomanceMilyen lenne egyből a harmadik randival indítani? Amikor közbe szól a véletlen, és te csak hallgatod, hogy ő sem alszik, és tudod, hogy az ő fejében is ugyanazok a gondolatok járnak. Avery belekóstol, még ha randiról szó sincs! 18+ Új borító! 😉