Egyelőre egyedül voltam a próbateremben és próbáltam zenét faragni a gondolataimból. Nagyjából csak pötyögtem valamit, az agyam meg teljesen máshol járt.
Azon gondolkoztam, hogyha most kapnánk meg életünk nagy lehetőségét, az biztosan elúszna. Ahogy most állnak a dolgok...
Nyílt az ajtó és az az ember lépett be, akivel most kicsit sem akartam egyedül maradni. De hát az élet szeret velem szórakozni!
- Csá. - közöltem nagyon kimérten. Részemről az udvariasság letudva.
- Helló. -viszonozta hasonló lelkesedéssel.
Lepakolta a cuccait és előszedte a gitárját. Kezdett gáz lenni a szitu, mivel még jamelni se tudtunk, mint máskor, ha így értünk ide. Csak fogyott köztünk a levegő, beszélni egyikünk sem volt hajlandó. És az egész baromira idegesített. Már épp úgy döntöttem hogy a legújabb hobbimnak hódolok, és kimegyek rágyújtani amikor inkább mégiscsak felé fordultam.
- Tudod, elég fasz dolog volt, hogy a múltkor, nem mondtál semmit. Talán a többieknek is tudni kellene, hogy buksz a csajomra...
- Jobbat érdemel nálad...- mondta keserűen.
- Téged? - kérdeztem gúnyosan.
- Én nem basznám át az első adandó alkalommal. - nézett rám eltökélten.
- Hát, haver, ez sosem fog kiderülni...
- Majd meglátjuk Jace... Van ami nem változik...
- Mire célozgatsz? - kérdeztem felindultam és felé léptem.
- Arra, hogy mind ismerünk. Nem tudsz egy csajnál megállapodni, és Avery hamarosan a felejtőbe kerül, ahova a többiek... Csak bántani fogod... De akkor én ott leszek.
- Álmodozz csak! Soha nem lesz semmi közöd hozzá.
- Bazd meg Jace!- fakadt ki Jimmy, ami egy kicsit azért meglepett. - Bármelyik csajjal kavarhatnál, miért éppen Avery kellett?
Erre egyszerű válaszom volt.
Mert ő tökéletes.
- Azt hiszed, hogy össze jött volna veled, ha én nem vagyok képben?
- Nekem már azelőtt is kellett, mielőtt te észre vetted volna! Mit gondolsz mi a faszért akartam mindig a Hurricane-be menni? Azért mert ő ott volt. Aztán jöttél, és egyik pillanatról a másikra már dugtad... És vele is ugyanazt csinálod, mint a többi csajjal! Kibaszottul elegem van belőled Hill!
Köpni nyelni nem tudtam, a kirohanásától, erre nem számítottam, de az elmélete azért több helyen hibázott.
- Avery teljesen más, mint a többiek. - szögeztem le.
- Ugyan már! És meddig? Még egy hónapig? Kettő?
Rohadtul nem ő volt az az ember, akivel az Avery-ről szőtt elképzeléseimet szerettem volna megvitatni. Már, nem.
- Semmi közöd hozzá, hogy mi van köztünk, vagy hogy mik a terveim vele.
- Terveid.. Jah persze...- dohogott.
Kezdtem kurvára bepöccenni, aztán már megint ott tartottunk, hogy a gallérját markoltam és legszívesebben a falhoz nyomtam volna.
- Kurva életbe srácok! Ne csináljátok már!- rontott be Jeff és szétszedett minket.
Elhátráltam és jobbnak láttam, ha elszívok vagy három cigit.
Jeff is utánam jött.
- Mi van dumáltatok? - kérdezte.
YOU ARE READING
Veled megéri
RomanceMilyen lenne egyből a harmadik randival indítani? Amikor közbe szól a véletlen, és te csak hallgatod, hogy ő sem alszik, és tudod, hogy az ő fejében is ugyanazok a gondolatok járnak. Avery belekóstol, még ha randiról szó sincs! 18+ Új borító! 😉