53. Jace

2.8K 91 6
                                    

Amikor elkezdett készülődni, már tudtam, hogy ma fogom megtenni.  Nem így terveztem, az apjától akartam elkérni, annak rendje és módja szerint, legalábbis ez kurva jól hangzott.

Eddig volt kész a nagy terv. Abba bele se mertem gondolni, hogy mi van, ha az apja nem adja vagy esetleg ő nem akar hozzám jönni…

Kurva élet!- sóhajtottam.

A gyűrűket azért magammal hoztam, a biztonság kedvéért, hátha adódik egy jó pillanat. De basszus rohadtul nem vágom, hogy milyen egy ideális pillanat a lánykérésre. Nem hiszem, hogy Avery igényelte volna a romantikus gyertyafényes szarságokat. Tőlem biztosan nem ilyenre számít. Lehet, hogy lett volna alkalom, csak mire eszembe jutott, már túl is voltunk rajta.

De most néztem, és azt akartam, hogy a világ úgy lássa, hogy hozzám tartozik. Azt akartam, hogy ezt más is tudja. Hogy mindenki tudja! A kicseszett média, ami kezdetektől fogva kóstolgatta, tudja meg az egész világ, hogy komolyan veszem őt!

Ja, ez így baromi eltökélten hangzott, aztán a kocsiban már azon merengtem, mi van, ha ő még rohadtul nem akar férjhez menni?   

- Ideges vagy a gála miatt? – kérdezte tőlem kizökkentve.

- Nem. – vágtam rá, és újra visszatértem a problémához.  

Mi van, ha neki ez is egy olyan elköteleződés, amit tehernek érez és ezzel csak elijesztem? Azt kurvára nem bírnám ki!

- Szeretnéd, hogy ellazítsalak? – a finom kis keze a lábamra siklott. Akartam, bármit is jelentsen ez az ellazítás. De tudtam, hogy ezt most csak az oldaná meg, ha már az ujján lenne a gyűrű.

Ránéztem, és eszembe jutott Jeff egyetlen tanácsa, amit adott.

Hát, vegyél egy gyűrűt!

Oké, az meg volt, és akkor most mi legyen? Hát kurva nagy segítség volt!

- Mi a baj? – kérdezősködött tovább, és tudtam, hogy nem sokáig fogja beérni a kitérő válaszaimmal.

- Nincs baj. – mondtam, hátha még nyerek egy kis időt, amíg össze szedem magam, és kitalálom mi a francot mondjak.

A kicseszett parton kellet volna megkérnem… A francba….

Kurva élet… és ha nem is tetszik neki a gyűrű? Honnan a francból tudjam a csajoknak mi tetszik…

- Neked jó most így, ami köztünk van? – böktem ki, de rögtön meg is bántam.

Hogy a faszba mondhattam ekkora baromságot?!

- Mit akarsz ezzel? – nézett rám ijedten.

Hát ez baromi jó…

- Neked már nem? –kérdezte.

Erre most őszintén válaszoltam, de csak rontottam a helyzeten.

- Már nem. – feleltem, ő meg mintha összezuhant volna.

Kurva jó vagy Jace, csak így tovább, te barom!

Vettem egy nagy levegőt és folytattam.

Veled megériWhere stories live. Discover now