Felébredtem és jólesően nyújtózkodtam, de kelletlenül vettem tudomásul, hogy Jace helye már üres. Nem szerettem így ébredni.
Magamra kaptam a hálóingemet ami az éjjel valahogy lekerült rólam. Nem is értem... Nem, igazából azt nem értettem, hogy az előző napunk után, hogy volt még erőnk, az alváson kívül bármi másra.
Este, a bandával egy kicsit felöntöttünk a garatra, egy közeli klubban. Az elmúlt három napba megpróbáltuk a lehető legtöbb programot belezsúfolni, azt hiszem, sőt egész biztosan túlzásba estünk.
Jace megmutatta nekem a látnivalók egy részét, de túl sok minden volt, nem lehetett mindent egyszerre letudni. Aztán a banda is megérkezett, velük is voltunk, de most úgy éreztem, hogy ma, már nem akarok semmit sem csinálni. Érdekelt Los Angeles de nem most. Félve botorkáltam ki a nappaliba, mert nem tartottam jó jelnek, hogy ő már nincs az ágyban mellettem. Arra készültem, hogy Jace már az aznapi programtervet állítja össze.
-Jó reggelt! - mondta mosolyogva.
A kanapén volt elnyúlva és a telefonját nyomkodta.
- Szia! Mit csinálsz itt? - kérdeztem fáradtkás hangon, de akkor észrevettem, hogy az étkező asztal meg van terítve, és tele van mindenféle ínycsiklandozó illatú finomsággal.
A gyomrom elégedetlenül kordúlt egyet.
Jace felpattant és az asztalhoz terelt. Nem mintha kellett volna, a lábaim maguktól is tudták a dolgukat.
Miután leültem a szememmel faltam a látványt, és míg eldöntöttem mit is szeretnék reggelire, bátortalanul megkérdeztem.
- Mára mit terveztél?
- Csupa finomságot... - mosolygott.
A reggeliből ítélve ezt el is hittem, de nem igazán tudtam mire is gondol pontosan.
Ma délután volt esedékes a díjátadó és tudtam, hogy addig többet kell készülődnöm, mint amennyit általában szoktam. Nem szerettem volna megcsúszni és emiatt, máris befeszültem.
- Reggelizzünk meg, aztán vázolom a tervet.
Kezdtem félni...
-Fent vagy a neten. - közölte minden átkötés nélkül.
-Ezt, hogy érted?- pillogtam.
- A Venice beachen a srácok készítettek egy videót.
-Mi?? - kérdeztem és a szívem biztos, hogy megállt egy pillanatra. Ha ezek a kölykök feldobták a netre ahogy szerencsétlenkedem akkor biztos, hogy elsüllyedek szégyenemben.
Jace, csak vigyorgott, és elém rakta a telefonját majd elindított egy videót. A szívem már a torkomban dobogott, a várható megaláztatástól.
Valójában nem csak én szerepeltem a videón, hanem mindannyian, Jace és a srácok is. Egy kedves kis összeállítás volt a délutánról, egyáltalán nem kiélezve az eséseimre.
Úgy láttam, hogy Jace már kommentet is írt hozzá.
Ha legközelebb LA-ben járunk, újra gurulhatnánk együtt! 🤘
Ezen elmosolyodtam, de ha így lesz biztos, hogy én is elkísérem. Persze, ha nem találja égőnek, hogy csak ott csetlek-botlok körülötte.
- Szóval, Rocksztár avass be! Mivel készültél mára? - kérdeztem a kávémmal a kezemben.
- Mit szólnál, ha egy masszázzsal indítanánk... Utána pedig a díjátadóig kényeztetnélek?
Hogy mit szólnék?
YOU ARE READING
Veled megéri
RomanceMilyen lenne egyből a harmadik randival indítani? Amikor közbe szól a véletlen, és te csak hallgatod, hogy ő sem alszik, és tudod, hogy az ő fejében is ugyanazok a gondolatok járnak. Avery belekóstol, még ha randiról szó sincs! 18+ Új borító! 😉