-Kalbimden Geçen-
**1 Yıl Önce**
"Vay canına. Süper kalçayı bir daha göremem sanıyordum."
Hoseok'un kulağına eğilip arkadaki yüksek müzik sesini bastıracak bir sesle söylemişti. Hoseok ona dönüp kısa bir an baktı ve barmane kendi önündeki içkiyi işaret etti.
"Hep böyle cömert misindir?"
"İçkini iç ve defol."
"Dün benim için soyunmak isteyen adamın bugün beni kovması biraz ironik."
Taehyung yine onun kulağına söylediğinde Hoseok büyük bir kahkaha attı. Barmen içkiyi sehpaya bırakıp işine geri dönmüştü.
"İsmini bile hatırlamadığım birisi için bunu yapmış olmam evet, biraz ironik." Hoseok bardağı onun önüne itti.
"Ne iş yapıyorsun Hoseok?"
"İyi hafızan var adamım."
Hoseok ona aldırmadan içkisini kafasına dikti. Bir dakika sonra bir yenisi önüne bırakılmıştı. Oysa ki daha bir gün önce burada sarhoş olup sabahında kendine söz vermişti. Bir süre içkiden ve onu baştan çıkaran tiplerden uzak duracağına dair... Hafifçe güldü. En azından adamı başından savabilirse sözünü bir nebze olsun tutmuş olurdu değil mi?
"Buraya sık geliyorsun herhalde?"
"Oradaki adamın kalçaları da fena değil. Gidip onunla sohbet et." Eliyle barın öbür tarafında oturan adamı işaret etti. Adam ona sırıtıp göz kırptığında Taehyung şaşkın bir şekilde Hoseok'a baktı. Hoseok da adama bir öpücük göndermişti.
"Paranı iyi şeyler için harcadığını görebiliyorum."
"Bunun için kazanmıyor muyuz?"
Taehyung önüne itilen bardağa baktı kısa süre. Yanında ki adamın kadehine yavaşça vurup "Paraya o zaman." dedi ve içkiden büyük bir yudum aldı.
"Taehyung."
"Her neyse. İlgimi çekmiyorsun." Hoseok ona uzatılan eli görmezden geldi ve dirseklerini sehpaya yasladı. Bazen kontrolünü kaybediyordu. O zamanlar toplanması zor oluyordu ve Hoseok yine dağıtmaya başladığını biliyordu. Belki de abisine biraz tatile ihtiyacı olduğunu söylemeliydi.
"Israrcısın yani?"
"Israr ettiğimi söyleyen kim? Sadece süper kalçayla biraz sohbet etmek istiyorum."
Hoseok ondan biraz uzaklaşıp içkisinden bir yudum aldı. Bütün gün saçma belgelerle uğraşmıştı ve kafası kazan gibiydi. Seokjin'i şirketin başına oturtan o moruğa kızmaktan başka çaresi yoktu. Bütün işi Hoseok yaparken resmi mirasçı kulüpte ya da kumarhanesinde keyif çatıyordu. Haksızlıktı. Abisini seviyordu evet ama... O herif gerçek bir tembeldi. Kulüpte geçirdiği zamanın onda birini şirkete ayırsaydı Hoseok'ta iki iş arasında böyle yorulmak zorunda kalmazdı.
"Bu kadar fazla içmek senin için iyi mi?"
"Alkol Bırakma ve Dayanışma Derneği Başkanı filansan yanlış yerdesin."
Taehyung büyük bir kahkaha atıp tamamen ona doğru döndü.
"Dün büyük kabalık ettin."
"Benim sorunum değil gibi görünüyor."
"Bir an önce sarhoş ol Hoseok. Eğlenceli değilsin."
"Şansını fazla zorluyorsun."
Hoseok onu omuzundan ittirdiğinde diğeri geriye çekilip bir süre insanları izledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kirletme Hayallerimi
RomanceGeçmişinden kaçarken, yine geçmiş kurtarabilir mi bir kalbi? Peki bir insan kendisinden kaçabilir mi? Hayaller bir gün kirlenir mi?