-Aşka Yenilmek-
*3 Ay Sonra*
*Kore*
Zaman geçiyordu. Birçok şeyi, birçok hatırayı yanında götürüyordu senden bir parça alır gibi. Belki bu yüzden yaşlanıyordu insan; zamanın götürdüklerine sessizce tuttuğun yas yüzündendi belki...
Bir hafta boyunca yanımda kaldı Taehyung. Biraz toparladığındaysa gitti. Onu bir daha görmedim.
Ne kadar oldu? Üç ay mı? Belki daha fazla bilmiyordum. Sadece her gün biraz daha pişman olduğum, her gün biraz daha fazla sessizleştiğim birkaç ay geçmişti işte.
K&L büyük bir değişikliğe gitmişti. Taehyung'un ortaklıktan çekildiğini duyduğumda şaşırmıştım. Kim Namjoon artık şirkette söz sahibi olan tek hissedardı. Daha sonra başka bir haber gelmişti kulağıma. Taehyung sadece şirketten değil, bütün işlerden çekilmişti.
"Kasap'ın yerine kim geçecek?" herkesin merak ettiği şey buydu. Kim Taehyung ortadan kaybolmuştu. Adamları küçük bir isyan başlatmış, gözü onun yerinde olan birkaç dağıtım bölgesinin lideri, birbirlerine düşmüştü. Lee Jung Woo'nun adamlarını topladığının ve Kim Taehyung'u aramaya başladıklarının haberiyse çok gecikmeden gelmişti.
Kriz patlak vermiş ve ihtiyar patron duruma el koymuştu.
İç savaş... Bu her zaman olmazdı. Büyüklerin arasından birisi ihanet damgası yediğinde, bu büyük bir krize ve onun yokluğu da büyük bir boşluğa neden olurdu.
Namjoon bu sefer herkesi şaşırtmış ve Lee Jung Woo'ya karşı gelmişti. Muhtemelen Taehyung'un bırakacağından haberdardı ve bu yüzden şimdi ihtiyara karşı duruyordu. Ne kadar Taehyung için karşı geliyor olsada onun da bunu bildiğinden emindim.
Bırakamazdın.
Öylece bırakamazdın, bu bir çeşit intihardı. Öyle bir konumdayken, öylece bırakamazdın ve Taehyung bunu biliyordu. Yine de şu an kayıptı.
"Namjoon'un birkaç müşterisi kapımızı eşelemeye başladı. Bizimle anlaşmak istiyorlar." Yoongi abi gülerek söylemişti. Sözleri beni daldığım kuyudan çıkarmıştı. Dönüp ona baktım. Bu durumdan memnun görünüyordu.
"Demek ki elinden mal çıkaramayacak kadar zor durumda. Kim Taehyung'un geride bu kadar büyük bir kargaşa bırakabileceğini hiç düşünmezdim."
Seokjin bana bakmıştı. Yorumunu duymamış gibi öylece dışarıya bakmaya devam ettim. Taehyung ikinci patrondu, gerisinde bıraktığı kargaşa elbette kolay durulmayacaktı. Bizim düzenin aksine, onlar iki başlı bir yönetim benimsemişlerdi. Mafya içinde, adamlar üzerinde ve özellikle uyuşturucu ağında Namjoon kadar Taehyung'da söz sahibiydi.
"Bence sorun yok." dedi Yoongi. "Elimizde mal var ama satacak adam yok, üstelik şu dar boğazdan çıkmak için de iyi bir fırsat."
"Başımız ağrıyabilir. Lee böyle bir kriz döneminde tekrar işin başına geçmek isteyecektir ve bu olursa Namjoon başımıza bela olur." Seokjin temkinli olmak derdindeydi anlaşılan.
"Şu an Lee ve Namjoon bir çatışma içindeler patron. Bizimle uğraşabilecek durumda değiller. Belki Namjoon bundan memnun bile kalır. Sonuçta hala bazı bölgelerde ortak durumdayız ve o da yeterince müşteri kaybetti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kirletme Hayallerimi
RomansaGeçmişinden kaçarken, yine geçmiş kurtarabilir mi bir kalbi? Peki bir insan kendisinden kaçabilir mi? Hayaller bir gün kirlenir mi?