05

575 72 18
                                    

Jay dan kawan-kawannya pun duduk di kerusi yang ada didepan 7E tu

"Berani eh perempuan tu lawan kau hyung"tutur Ni-ki.

"Tu la, aku rasa dalam banyak-banyak perempuan yang kita jumpa dia ni lain dari yang lain kalau perempuan lain mesti dah kecut, tapi perempuan tu Jay tengking sampai bergema kedai pun dia buat tak kisah je"tutur Sunghoon.

"Apa nama perempuan tu?"soal Jay.

"Tah mana aku tahu pergi la tengok name tag dia"tutur heeseung.

"Sunoo pergi tengok name tag dia"arah Jay.

"Kad kredit"minta Sunoo.

"Nak buat apa?"soal jay sambil menaikkan sedikit keningnya.

"Lahh, takkan semata-mata masuk  nak tengok name tag dia kena la beli barang sikit"tutur Sunoo.

"Ambil kesempatan eh"tutur Jay.

"Eh kalau tak nak tak Le hyung tengok sendiri"tutur Sunoo ingin duduk semula tapi dihalang jay.

"Yelah nah, ambil apa-apa yang kau nak"tutur jay.

"Aku nak juga"tutur jungwon Dan ni-ki serentak.

"Nasib baik la aku baik, ambil la apa yang korang nak"tutur jay.

"Thank you hyung muahh"tutur jungwon sambil buat flying kiss pada jay.

Dan mereka pun masuk ke dalam semula Dan memilih apa yang mereka mahu Dan pergi ke counter sambil itu Sunoo pun melihat name tag Soyeon.

Soyeon hanya mendiamkan diri saja.

Sudah habis bayar mereka pun keluar dari kedai Dan menuju ke tempat mereka tadi.

"So apa nama dia?"soal jay.

"Song Soyeon"tutur Sunoo.

"Kau berani lawan aku kan, kau tengok la apa yang aku akan buat"tutur Jay

🌸🌸🌸

Hari ni Soyeon cuti Soyeon ingin keluar berjalan-jalan Dan hatinya terdetik mahu lalu di lorong yang dia jumpa Jay itu.

Dan sangkaan Soyeon betul mereka ada di situ, Soyeon dengan berani menegur mereka.

"Jay annyeong"sapa Soyeon dengan mesra.

"Muka kau lagi, kau asal datang sini?"soal jay dengan dingin.

"Salah ke saya datang, ada nama awak eh dekat sini? Jap saya cari"tutur Soyeon sambil mencari nama jay disitu.

"Kau jangan jadi bodoh boleh tak, bla sekarang"tutur Jay.

"Lahh cari nama pun salah, tak pe la saya balik dulu bye"tutur Soyeon ingin lalu pergi tapi namanya dipanggil.

"Song Soyeon"panggil Jay.

"Ye, kenapa?"soal Soyeon.

"Ikut aku"arah Jay.

"Pergi mana?"soal Soyeon

"Ikut je la"tutur Jay.

"Tak nak"balas Soyeon.

"Apa yang susah sangat kau nak dengar cakap aku ni, korang angkat dia"arah Jay.

"Eh ingat saya budak-budak ke nak angkat, saya boleh jalan sendiri ha mana korang punya kereta?"soal Soyeon.

Mereka pandang satu sama lain pelik dengan perangainya berani lain macam. Soyeon pun masuk Dan mereka pun pergi ke satu rumah.

🌸🌸🌸
BAD BOY

Bad Boy | Park JongseongWhere stories live. Discover now