83

209 34 1
                                    

Pak!

Tamparan kuat dari Jang Han Nam hinggap di pipi milik Park Saemin. Bibirnya kini berdarah lebih banyak dari sebelumnya.

Han Nam mendekati Saemin yang sedang duduk melutut sambil diawasi 2 pengawal disisi gadis itu. Dia mencangkung di hadapan Saemin. Pipi gadis itu dicengkam lalu diangkat kepalanya.

Wajah Saemin yang sudah kusut masai akibat 'didera' dipandang tajam oleh Han Nam. Bihir gadis itu jelas lebam.

"Aku tanya sekali lagi eh perempuan, lelaki yang tolong kau semalam tu siapa?!" soal Han Nam dan
mencengkam kuat pipi Saemin.

"Aku cakap.. Aku tak kenal dia, AKU TAK KENAL LAH!"balas Saemin lantang.

Puk!

Pipi Saemin dipukul menggunakan pistol yang berada di tangan Han Nam itu. Saemin meludah darah dari mulutnya yang terhasil disebabkan tindakan Han Nam itu.

"Eh perempuan! Kau ingat aku bodoh ke? Kalau kau tak kenal dia, macam mana dia boleh selamatkan kau? "soal Han Nam sambil merentap rambut panjang Saemin.

Gadis itu mengetap bibirnya, menahan sakit.

"Manalah aku tahu!" balas Saemin lantang. Dia mengemam bibirnya apabila Han Nam menguatkan lagi rentapan pada rambutnya.

"Eh, kau nak mampus ke?!" soal Han Nam berang. Pipi Saemin dicengkamnya kuat.

Pistol diacu pada kepala Saemin. Saemin merenung Han Nam dengan matanya yang sudah berair.

Gelangsar pistol ditarik. Saemin mengetap bibirnya. Mata dipejamnya rapat.

"Kau mampus lagi baguslah perempuan " tutur Han
Nam. Baru saja tangannya berura-ura untuk melepaskan tembakan,

"Tuan! Saya dah jumpa kelemahan Park Jongseong!"

Serta-merta Saemin dan Han Nam menoleh ke arah lelaki yang berparut di muka itu.

Shin menapak ke arah Tuannya lalu dihulurkan sekeping gambar.

"Ni, perempuan ni. Chan dah siasat pasal perempuan ni, dan nama dia Song Soyeon, Perempuan ni kelemahan besar Park Jongseong"

Jang Han Nam tersenyum jahat. Dia merenung perempuan di dalam gambar itu.

"Ah.. I see."

🌸🌸🌸


Soyeon mengeringkan rambutnya menggunakan pengering rambut sambil bernyanyi kecil.

"Given or taken--"

Terhenti nyanyian kecil di bibir Soyeon itu apabila telefonnya berdering kuat.

Dia meletakkan pengering rambutnya itu di atas meja solek sebelum bergegas ke arah katilnya. Telefon pintarnya yang sedang berdering di atas katil itu dicapai.

Ditilik gerangan pendail itu.

Saemin♡︎

Bibirnya langsung mengukirkan senyuman tipis.

"Eh? Lama betul tak contact Saemin ni" omel Soyeon sebelum panggilan dari Saemin itu dijawab. Telefon dilekapkan di telinganya.

"Eo, Saemin ah~"

"Eoh, Soyeon ya. Aku ada benda nak bagitahu kau ni"

"Eh? Apa dia?"

"Em.. Actually urgent sangat. Baru-baru ni aku... Hm lebih kurang macam kena culiklah dengan lintah darat--"

Bad Boy | Park JongseongWhere stories live. Discover now