"UwU tak sangka kau bawa yeochin kau sekali, Nice comel"tutur Sunghoon.
Jay memandang tajam Sunghoon, Sunghoon pengarah Park's Corporation.
"Kau nak Mati macam mana, Hoon kau boleh fikir dulu nanti Kasi tahu aku dah chau"
Respon Jay lalu menarik tangan Soyeon Dan meninggalkan Sunghoon ketawa di situ.
"Nanti kau bawa la dia jumpa aku, kita share berdua"
"Pergi mampus la kau, Park Sunghoon!"
Sunghoon kembali ketawa, dia melihat seorang wanita seperti sedang menyorok.
Sunghoon memandang perempuan itu pelik sebelum tersenyum, dia berjalan ke arah perempuan itu perlahan-lahan.
"HA DATANG LAMBAT EH"
"Eh mak kau hijau"latah perempuan itu, dia toleh belakang dengan senyuman yang terikhlas Sunghoon senyum padanya.
"Siot la kau ni Park Sunghoon terkejut aku senyap² dah la aku nak buat jahat pun kantoi"
"Kau nak aku potong gaji kau ke Park Saemin, aku boss kau tau bukan kawan kau eh"
Saemin mencebik dia berdiri Dari terus menyorok di pasu bunga.
"Ok² sorry, tuan pengarah saya lambat hari ni sebab jalan stuck"jelas dengan formal Saemin walaupun terpaksa, Sunghoon menahan senyum.
"I'm stuck with you~"nyanyi Sunghoon.
"Tak lawak Hoon,tak lawak"
"Aku potong gaji kau 5% Dari harga asal kau, thanks me later"tutur Sunghoon lalu meninggalkan pemgurusnya merangkap kawan karipnya.
"Weh!!! Park Sunghoon jangan macam ni!"
"6% sebab tidak formal dengan tuan pengarah"
"Aishh damn"
🌸🌸🌸
BAD BOY
YOU ARE READING
Bad Boy | Park Jongseong
Short StoryⒸ︎2021 | Park Jongseong fanfiction ☞︎︎︎ Status: Complete ☞︎︎︎ Language: Malay ☞︎︎︎ Start: 31/10/2021 ☞︎︎︎ End: 4/12/2021 Ⓒ︎ rawrxandy