Soyeon membuka matanya perlahan-lahan. Dia sedar yang kaki dan tangannya diikat ketat. Mulutnya disumbat dengan sehelai kain.
Soyeon yang cuba bergerak-gerak itu langsung
menguburkan niatnya. Dia terlalu lemah sekarang.Soyeon memandang sekeliling. Suasana di situ sangatlah sunyi dan gelap. Apa yang dia dapat jangka, tempat yang didudukinya sekarang ini ialah di dalam bangunan yang terbengkalai.
Darah yang masih segar menitik dari kepalanya.
Perlahan-lahan Soyeon mengangkat kepalanya yang terasa perit itu.
"Oh my sweetie~ kau dah sedar? "soal seorang lelaki yang sedang menghampirinya. Kayu baseball diheret serentak dengan langkahnya.
Soyeon langsung memandang lelaki itu. Dia langsung tidak mengenali lelaki yang mungkin sebayanya itu.
Lelaki itu atau lebih tepat, Jang Han Nam membongkokkan badannya di hadapan gadis itu. Kain yang disumbat di dalam mulut Soyeon dikeluarkan.
"K-kau siapa hah?! Kenapa aku ada dekat sini?! " soal Soyeon lantang. Dia memandang tajam Han Nam.
Han Nam tergelak kecil. Tak sampai sesaat, ekpresinya berubah bengis. Pipi Soyeon dicengkam lelaki itu lalu membuatkan kepala gadis itu terdongak sedikit.
"Eh perempuan, kau ni bodoh eh? Kau nak aku explain satu² ke untuk kau?" soal Han Nam sambil merenung ke dalam anak mata Soyeon.
Soyeon hanya membisu. Dia memberanikan dirinya untuk bertaut mata dengan lelaki kejam itu.
"Boyfriend kau tu.. DAH BUNUH AYAH AKU!"herdik Han Nam dan cengkamannya pada pipi Soyeon dilepaskan kasar. Cukup membuatkan kepala gadis itu
Soyeon tersentak setelah mendengar herdikan Han Nam. Dia langsung memandang Han Nam.
"Bu-bunuh?" soal Soyeon perlahan tetapi masih dapat didengari lelaki itu. Han Nam mendekatinya semula.
"AYAH AKU, JANG MAN SHIK! Kau kenal kan perempuan?! Kau tak payah nak buat tak tahu yang jantan sial tu dah bunuh ayah aku!" hambur Han Nam sekuat hati.
Soyeon terkedu. Jujur dia takut dengan keadaan Han Nam sekarang. Dia betul-betul takut apabila ditengking mana-mana lelaki.
"j-jadi, kenapa.. Awak perlu culik saya?! Bukannya saya yang bunuh ayah awak tu pun!" Balas Soyeon berani.
Pak!
Pipi gadis itu dilempang Han Nam kuat. Soyeon berdesis sakit. Kemudian, pipi gadis itu dicengkamnya lagi.
"Eh bodoh, boyfriend sial kau tu dah bunuh ayah aku! Kau ingat aku tak ada dendam ke, sial?!" tengking Han Nam berang.
"Boyfriend saya dah bunuh ayah awak?" soal Soyeon
bersahaja. Kemudian, gadis itu tergelak kecil."KAU APAHAL GELAK, SUNDAL?!" soal Han Nam berang. Pipi Soyeon dicengkamnya kuat.
"Entahlah. Saya rasa nak tergelak pula. Sorry to say this but, Ayah awak tu memang layak mati! Bagus sangatlah boyfriend saya bunuh ayah awak tu! Orang tua jahat macam Jang Man Shik tu tak layak hidup lama dekat dunia ni! Atau, dia akan buat lebih banyak dosa dekat dunia ni!" hambur Soyeon sekuat hati.
"KAU CAKAP APA, SUNDAL?!"
Memuncak naik api kemarahan Jang Han Nam mendengar hamburan Soyeon itu. Dia menghayun kayu baseball di tangannya itu dan langsung kepala Soyeon dilibas kayu itu.
Soyeon langsung tidak sedarkan diri akibat kayu yang memukul kepalanya itu. Kepalanya terteleng lemah ke tepi.
"Perempuan sundal, kurang ajar!"
YOU ARE READING
Bad Boy | Park Jongseong
Short StoryⒸ︎2021 | Park Jongseong fanfiction ☞︎︎︎ Status: Complete ☞︎︎︎ Language: Malay ☞︎︎︎ Start: 31/10/2021 ☞︎︎︎ End: 4/12/2021 Ⓒ︎ rawrxandy