"and.. cut!"jerit pengarah kepada duta untuk iklan minuman berkabonat, Pepsi.
Duta itu yang merupakan model fesyen muda iaitu Choi Joomin menunduk hormat kepada pengarah pengiklanan itu, tak Lupa juga staff² yang berada disitu.
Senyumannya yang Manis lagikan kacak itu dihadiahkan kepada semua orang di situ mampu mencair leburkan staff perempuan di situ termasuk.
"WEH, PAHAL DIA PERLU SENYUM MACAM TU BODOH?"jerit Saemin Dan menekup pipinya. Lengan Sunghoon ditampar-tampar.
"Apahal dengan senyuman dia? Menakutkan sangat ke sampai kau tampar aku macam ni?"soal Sunghoon sambil memandang model itu.
"Senyuman menakutkan tu kau"tutur Saemin seraya menampar belakang Sunghoon.
"Eskius me, ahjumma my smile is just charming ok? Senyuman aku ada la sikit macam Sunghoon enhypen, eh sama pula nama HAHAHA--aduh!"
Sunghoon mengosok lengannya yang ditampar kuat Saemin, jelingan tajam diberikan kepada gadis itu.
"Ha sikit² dah perasan, tolong faham sikit situasi telinga aku yang dengar segala kedustaan kau tu"
"Kau tu dengki"omel Sunghoon sambil mengerling tajam Saemin, Saemin sekadar memutarkan bola matanya.
"Apa benda la yang kau fangirling sangat tengok duta tu? Kau pernah nampak ke dia sebelum ni?"soal Sunghoon dengan menyampah melihat Saemin yang tersengih².
"Kau tak kenal ke? Dia ni la yang berlakon dalam movie yang kita tengok haritu!"
"Oh! Yang jadi cleaner tu ek?"
"Kepala hotak kau la cleaner,! Dia jadi 2nd lead bijak"balas Saemin seraya menolak kepala Sunghoon.
"Entah, tak ingat mungkin sebab aku lebih fokus kat kau kot"Tutur Sunghoon selamba.
"Alololo~cringenya ya ampun"
Sunghoon hanya tergelak dengan reaksi Saemin.
"Aku nak minta autograph la dekat dia! Kau teman aku eh?"soal Saemin dengan nada lembut sambil memandang Sunghoon dengan mata dikerdip beberapa kali, lengan Sunghoon digoyang.
"Takde² aku busy"balas Sunghoon dengan angkuh yang dibuat-buat.
"Alahhh.. takpe kau"
"Ha takpelah macam tu"
"Eyy sakitnya hati aku cakap dengan kau! bila kau nak Mati hah?"
"Kau boleh hidup ke Tanpa aku?"
"Awhh cringenya lahai~"balas Saemin sambil menayang muka menjengkelkan.
"Eh kau tengok tu dia pandang siapa Dari tadi? Aku perati je au"tutur Sunghoon sambil memandang joomin yang tak lepas memandang seseorang.
"Dia pandang siapa? Kau ni merepek je lah"balas Saemin seraya turut memandang ke arah Joomin.
"Ye, dia pandang someone"ujar Sunghoon berkeras dengan kenyataannya. Saemin mengerutkan dahinya.
"Ok gotcha! Dia pandang Soyeon"
🌸🌸🌸
BAD BOY
YOU ARE READING
Bad Boy | Park Jongseong
Short StoryⒸ︎2021 | Park Jongseong fanfiction ☞︎︎︎ Status: Complete ☞︎︎︎ Language: Malay ☞︎︎︎ Start: 31/10/2021 ☞︎︎︎ End: 4/12/2021 Ⓒ︎ rawrxandy