34

370 55 3
                                    

"WEH MANA SIOT? TAK DE"

"Cari guna mata kau la bongok"

"Fikir aku cari dengan mata lembu ke, bijak?"

"Selalunya Macam tu la"

"Dashboard ni nak buka macam mana sia! Asal canggih sangat--"

"Stop there! Kau tak payah jahanamkan kereta aku, bangang!"

"Ha kau datang sini cepat! Bukan apa, aku risau tinggal tayar je--"

Tut

Macam biasa, panggilan dimatikan oleh Jay. Jay mematikan komputernya dan bergegas keluar dari pejabatnya.

Dia meluru masuk ke dalam lift apabila pintu lift terbuka.

"Sekor² bangang, susah sangat nak jadi bijak macam aku"

Apabila pintu lif terbuka, terpampang seketul Saemin sedang membelek sesuatu ditangannya.

"What the--"

Saemin tersengih apabila mendapati jay berada didepannya.

"Tak dia macam ni au, aku try guna mata lembu au tu yang aku jumpa hard disk ni, hehe"

Saemin tersengih tapi tidak bagi Jay, dia menayangkan muka tegangnya.

"Kau tahu tak beza kau dengan add math?"

"Ha nak cakap dua² serabut la tu kan?"

"Tak dua² menyusahkan orang"tutur jay dan merampas hard disk yang berada di tangan Saemin

Saemin mencebik

Dia mengikut jay yang masuk semula ke dalam lif.

"Ehh bersyukur sikit aku tolong kau--"

"Ye tq"tutur Jay

"Macam tu je kau cakap terima kasih?"tutur Saemin Dan menjeling matanya.

"Kau lock balik tak kereta aku?"tutur jay seraya keluar Dari lif setelah pintu lif terbuka luas, Saemin turut keluar.

"Oh sheyt, aku rasa macam--"

Baru saja jay mahu masuk semula ke dalam lift, pintu lif sudahpun tertutup

"Aishh, sebab tu aku tak nak lebih² ucap thanks dekat kau tau, sengal"hambur jay seraya meraup wajahnya kasar

"Ala aku lupa sorry, ala tak de orang nak curi kereta kau la, sorry ah"

Jay mengerlingnya tajam.

"Satu kerja pula aku nak kena tunggu lif"omel Jay sambil merenung Saemin tajam.

"Aku teman kau ok, ok?"

"Kau ingat aku--"

Pintu lif yang sudah terbuka luas menarik perhatian Jay, tapi orang yang berada di dalam itu lebih menarik perhatian Jay.

Pandangannya lurus memandang ke arah Sunghoon dan Soyeon di dalam lif itu.

"Yah penguin, kau tak nak keluar--"soalan Saemin tergantung apabila dia mendapati jay beredar  Dari bahagian lif.

"Eh dia nak pergi mana? Pintu lif dah terbuka luas ni--"

Saemin yang terkebil-kebil apabila Jay tiba² beredar itu terhenti mengumam apabila dia juga terpandang apa yang jay lihat tadi.

"Wtf"omel Saemin sambil memandang dua ketul manusia di lif itu.

"Eh jay-- eh no Ceo nim"jerit Saemin Dan berlari anak mengejar jay yang sedang menuju ke pejabatnya.

🌸🌸🌸
BAD BOY

Bad Boy | Park JongseongWhere stories live. Discover now