"Ah, yeke?!"soal Soyeon teruja yang sedang mendengar pengalaman yang diceritakan park Sunghoon itu.
"Eoh, so dekat LA tu memang berjemaah la macaroon, as we know dekat sini kan jarang² ada macaroon, so masa aku dekat sana there are many! Bosan tengok"
"Uwaa must be such a heaven kan stay sana? I love macaroon!"
"Really? What flavour is your fav?"
"Alaa, tak tahu pula, saya makan je yang mana ada! Jap, I guess this one"tutur Soyeon sambil menunjuk gambar yang diambilnya sewaktu dia memakannya.
"Oh, ni flavour mint choco bagi aku flavour ni tak--"sedang asyik sunghoon membebel tentang macaroon itu berpandukan gambar yang berada di telephone Soyeon, tiba-tiba panggilan maut--eh tak satu panggilan masuk.
My prince💙
Soyeon yang sedar akan perkara itu, cepat-cepat dia merampas Telefonnya Dari tangan Sunghoon, seperti tindakan tidak terkawal, Soyeon telah menolak panggilan itu kesan Dari gelabahnya.
"Wow, my prince, siapa?"soal Sunghoon sambil tersenyum senget. Mengangkat kening sebelahnya.
"No one, hehe, d-don't mind it"balas Soyeon kekok sambil tersengih.
"Eyy~ someone special?"soal sunghoon meleret, saja mengusik gadis itu.
"A-aniyo!"
"Eh~ yelah tu-- umph!"
Soyeon bertindak menutup mulut lelaki itu.
"Just stop ok?"tutur Soyeon Dan mengalihkan tangannya Dari terus menekup mulut lelaki itu.
"Just asking~"
"Saya dah cakap kan tadi--'
Soyeon yang merungut disebabkan usikan Sunghoon itu tergendala apabila seketul Jay sengaja menyempit di antara kedudukan mereka walaupun Masih banyak ruang yang ada.
"Kau apahal sia? Banyak lagi ruang duh"rungut Sunghoon dengan tindakan pelik Park Jongseong itu.
Manakala Soyeon sudah mengucap kerana manusia itu tiba-tiba muncul disebelahnya. Matilanak!.
"Tak, aku nak bagitahu kau sikit ni, nanti aku blah la"tutur jay Dan memandang muka cemberut Sunghoon.
"Mende?"
"Janganlah selalu kacau 'hak' aku, ok?"bisik Jay lembut di telinga Sunghoon. Sunghoon mengerutkan dahinya, tak faham.
"Ok tu je, aku blah dulu"pamit jay seraya berdiri, dia beredar. Namun, dia tidak beredar seorang diri. 'hak' nya seketul Song Soyeon tidak lupa diheretnya beredar sekali.
🌸🌸🌸
BAD BOY
YOU ARE READING
Bad Boy | Park Jongseong
Short StoryⒸ︎2021 | Park Jongseong fanfiction ☞︎︎︎ Status: Complete ☞︎︎︎ Language: Malay ☞︎︎︎ Start: 31/10/2021 ☞︎︎︎ End: 4/12/2021 Ⓒ︎ rawrxandy