"Oh my! Excuse me sir I have a suddenly assignment I got to go now see you later"tutur Soyeon Dan tergopoh-gapah dia berdiri.
Baru saja dia mahu melangkah, lelaki itu menolaknya membuatkan dia terhempas ke dinding Soyeon berdesis sakit.
"Don't go now sweetie, I've thing to be done with you"tutur lelaki tua itu sambil mengusap lembut pipi soyeon. Badan Soyeon mengigil.
"Wh-what are trying to do--"
"Shh! People might hear us and destroy this situation it's frustrating you know?"ujar lelaki itu Dan mengusap rambut soyeon, Soyeon memejamkan matanya air matanya mengalir dia betul² takut sekarang.
"YOU PSYCHO JERK!"jerit Soyeon memberanikan dirinya, Xu Nian tertawa kecil.
"Oh my god sweetheart, u're so adorable and nice so does your leg too"ujar Xu Nian Dan tersenyum senget. Soyeon menikam pandangan lelaki itu dengan renunganya.
"Oh god,U're staring me now? Cutie pie"
Lelaki itu mengusap lembut pipi soyeon, Soyeon melarikan Mukanya ke tepi.
"Gosh! I won't play with u, babe just make this done and u can go dear"bisik lelaki miang itu ditelinga Soyeon, Soyeon memejamkan matanya.
Lelaki itu menyembam mukanya di atas bahu Soyeon. Dia memhampiri kepalanya dengan leher Soyeon.
"WOI SIAL!"
Herdik Jay kuat seraya memasuki bilik tetamu itu, dia menarik bahu lelaki tua itu lalu satu tumbukan mendarat di muka orang tua itu.
"AKU DAH CAKAP JANGAN DATANG SINI, SIAL!"tengking Jay dengan bengang Dan tumbukan bertubi-tubi hingap di muka lelaki itu, cukup membuatkan mukanya berdarah teruk.
"Gosh, it's just her body really seducing me--"
"WATCH UR MOUTH BIT*CH!"hendik Jay dengan barannya, satu tumbukan yang bakal hinggap di muka berkedut orang tua itu tergendala apabila pengawal keselamatan menghalangnya.
"Maaf, tuan Park kami akan bawa dia ke Balai"tutur dua pengawal itu dan mengheret lelaki tua itu keluar Dari bilik tetamu.
Jay mengusutkan rambutnya kasar.
"AISHH, SHIT"jerit Jay geram seraya menyepak meja bulat disitu.
Dia memandang Soyeon yang sedang menyembamkan mukanya dia antara dua lututnya, dia merengus perlahan sebelum mendekati gadis itu
Jay mencangkung di depan Soyeon Yang sedang menggigil itu, apabila dia memeluk Soyeon badannya di tolak olehnya.
"Yah, wae--"
Soyeon mengangkat kepalanya.
"Eo, it-its u"tutur Soyeon dengan suara mengetar, jay mengangguk kepalanya.
"Yea, it's me"tutur Jay Dan mendakap Soyeon ke dalam pelukannya.
"S-saya takut"tutur Soyeon Perlahan, Jay menepuk perlahan belakang gadis itu.
"Tak pe, it's ok everything is ok now"tutur Jay lembut.
"Dia...dia... Dia--"
"Shh, stop talking I'm here for u tenangkan diri kau is already enough for me"
"Sorry for being late, Song Soyeon"
🌸🌸🌸
BAD BOY
YOU ARE READING
Bad Boy | Park Jongseong
Short StoryⒸ︎2021 | Park Jongseong fanfiction ☞︎︎︎ Status: Complete ☞︎︎︎ Language: Malay ☞︎︎︎ Start: 31/10/2021 ☞︎︎︎ End: 4/12/2021 Ⓒ︎ rawrxandy