32

372 55 8
                                    

"Soyeon"laungan Sunghoon cukup membuatkan Soyeon menoleh dan tersenyum di pagi hari.

Manakala, cukup membuatkan seketul Jay mencarut di dalam hati di pagi yang indah ini.

"Eoh, Sunghoon-ah!"sahut Soyeon dan tersenyum

"Sunghoon ah? Mwoyaa.."omel Jay perlahan sambil menayang muka menjengkelkan.

Sunghoon berlari anak menuju ke arah dimana mereka berada.

"Know what, I found that app for hd quality yang I told u last time"tutur Sunghoon teruja.

"Oh ye ke, awak dah download eh?"soal Soyeon turut teruja.

"What? Awak?"gumam Jay menyampah.

"Ofc! Jom"balas Sunghoon Dan menarik tangan Soyeon. Mereka berlari anak masuk ke dalam bangunan.

"Heol"rengus Jay menyampah. Dia mengunci keretanya Dan berjalan menuju ke lobi syarikatnya.

12.35 p.m

Jay menutup suiz komputernya, skrin Telefon dinyalakan untuk menilik jam yang terpapar di skrin Telefonnya.

Waktu makan tengah hari sudah tiba, tepat sangat dengan perutnya yang sudah berbunyi.

Jay berdiri seraya memasukan Telefonnya ke dalam poket. Dia berjalan keluar Dari pejabatnya.

Langkah diayun untuk ke bilik Soyeon, setelah dia masuk orangnya tak de. Terus Jay menuju ke counter informasi di situ.

"Ya tuan, ada apa² yang boleh saya bantu?"soal perkerja perempuan itu.

"Mana Song Soyeon? Lunch time kan sekarang?"

"Yea lunch time sekarang tapi dia tak de, dia dah keluar lunch dengan pengarah park 5 minit lepas"

"What the.."omel Jay perlahan, dia memandang staff yang setia fokus kepadanya.

"Ok then, thanks"ucap jay Dan tersenyum nipis. Dia beredar Dari situ.

"On time pula kau keluar dengan makhluk hanat tu.."gumam jay sambil berjalan ke arah lift. Dia memasuki lif apabila pintu itu dibuka.

"Apa benda la yang buat kau rapat gila dengan mamat tu, I mean dia annoying  gila dengan aku kot eventho dia kawan aku Tapi dia bukan kawan kau pun bebal lagi satu apahal kau terkinja² bila dengan dia like wth? Tuhan cipta mata aku bukan untuk tengok benda menjijikkan macam tu pagi² lepastu bila waktu lunch on time, heol, speachless, sumpah"hambur Jay panjang lebar.

Jay menampar pipinya.

"Ok apa benda kau merepek ni? Tak apa benefit aku cakap sorang-sorang dalam lift ni? I mean buat apa aku bazirkan masa aku cakap pasal makhluk bebal Dan bangang tu? Kan? Lantak la pergi mampus la dengan kemesraan Dua makhluk tu. They have nothing to do with u anyway"gumam jay sendiri Dan pintu lif terbuka sebaik saja dia selesai membebel.

🌸🌸🌸
BAD BOY

Bad Boy | Park JongseongWhere stories live. Discover now