,,Kalíme! Chlastej!" zaslechla jsem Eddieho hlas, přičemž mě to donutilo, abych se po něm otočila.
Mezi rty svíral brko a připíjeli si s ostatními panákem. Před nedávnem to mezi námi skončilo, ale přitom mi to pořád přišlo tak živé. Přesně tohle byl důvod, proč jsme už nebyli pár. Nebavilo mě, jak chlastal, hulil, dával si lajny a někdy jsem si říkala, že pro něho byl tenhle život důležitější než já.
Právě jsem slavila zakončení vysoké školy a těšila se, jak si najdu dobrou práci a vrhnu se po hlavě do zodpovědného života. S jistotou jsem si byla jistá, že chci odejít do podnájmu a postarat se sama o sebe.
Chtěla jsem jen, abych se někde s mojí specializací na portugalštinu uchytila. Párkrát se mi během školy podařilo oslovit několik firem, ale většinou spíš požadovali španělštinu.
Začala jsem si v ten večer s nějakým klukem. Jmenoval se Erik a byl vcelku sympaťák. Nebyla jsem nikdy holka, co skočí s klukem hned do postele, takže to musel pár týdnů vydržet. Horší přístup však měl Eddie. Vůbec nepochopil, že to mezi námi skončilo a mám nový vztah, ve kterém jsem byla vlastně spokojená. Nenáviděla jsem kluky jako byl Eddie a Erik ani nevěděl, že byl Eddie můj ex. Nebyl to vlastně úplně vztah.
Bydleli jsme s Erikem pár měsíců, když se Eddie znovu objevil. Nechtěla jsem s ním udržovat ani přátelské pouto a tak jsem v tichosti jen přihlížela tomu, jak se Eddie s Erikem přátelili. Možná se Eddie trochu uklidnil, protože začal pracovat v redakci, kde psal články. Specializoval se na známé osobnosti, se kterými tvořil interview nebo vyloženě biografii.
Byla jsem možná na všechny okolo sebe nepříjemná, protože jsem stále nemohla najít normální práci, co by mě bavila. Životním snem nebyla práce au-pair a proto když přišel Eddie se zajímavou nabídkou, byla jsem z toho trochu v rozporu.
Na jednu stranu jsem s ním do té Brazílie chtěla letět, abych si procvičila portugalštinu a zároveň jsem neměla dobrý pocit, že tu nechám na měsíc Erika a odletím s Eddiem. Jeho úsměv mě trochu zaskočil, ale neměla jsem pořádně do čeho dloubnout a dokonce i ty peníze jsem potřebovala.
Měla jsem letět s Eddiem do Brazílie, abych mu dělala překladatelku. Měl totiž za úkol udělat interview s nějakým Youtuberem, který si říkal Matteo Rio. Neměla jsem tušení, kdo to byl ani co dělal. Nezajímalo mě to. Podle popisu Eddieho totiž jeho život tvořila jedna párty za druhou a nestíhal obšťastňovat holky. Šílela jsem z takových chlapů. Měla jsem naježené i vlasy, sotva o něm Eddie promluvil.
Místo, abych se na ten měsíční trip těšila, byla jsem otrávená jako zrní na potkany. Hodlala jsem tu práci brát vážně a nepřipadalo v úvahu, že bych se nechala strhnout davem nebo Eddiem. Pro mě byl ten vztah ukončený a měla jsem po svém boku Erika, se kterým nám to klapalo.
,,Možná bychom si měli ujasnit nějaká pravidla." otočila jsem se na Eddieho, zatímco jsme na letišti čekali na zavazadla.
Několikahodinový let do Fortalezy mě unavil a na Eddiem bylo vidět, že ho i tenhle rozhovor unavoval.
Odfoukl si zvlněné vlasy na čele a obrátil oči v sloup.
,,Jaká pravidla, zase?"
,,Taková, že na mě nebudeš nic zkoušet."
,,Lucy, dej mi pokoj s takovými pravidly." zavrtěl otráveně hlavou.
,,Jsem zadaná a my dva už jsme to ukončili."
,,No jo. Ještě nějaké připomínky?"
,,Ty mě vůbec nebereš vážně."
,,Každá brána má brankáře a přesto padají góly, kotě." zamrkal na mě.
Jako by měl jistotu, že se s ním hned první noc vyspím.
U východu na nás čekal nějaký černoch s dredy. Zdál se být sympatický a pomohl nám se zavazadly. Dostal za úkol nás dovézt do hotelu na pobřeží. Byl to pěkný moderní hotel na pláži s obřím bazénem uprostřed. Zaujal mě tu i obří aquapark. Eddieho spíš zaujala slečna na lobby baru, což mě unavovalo ještě víc.
Stála jsem sama na recepci a zarytě vyžadovala jednolůžkový pokoj. Bylo mi jedno, jestli bude Eddie spát s tím Matteem nebo na pláži, ale v žádném případě se mnou.
Nakonec mi bylo vyhověno a šla jsem se ubytovat. Dostala jsem krásný pokoj s balkónem a výhledem přímo na rozbouřené moře.
Nebylo zrovna slunečno, ale mně to nepřekazilo touhu se jít podívat na pláž. Samozřejmě jsem musela obvolat půlku rodiny, kamarádek a Erika, že jsem v pořádku na hotelu a užívám si pohled na moře.
Oklahoma byla jiná a já vlastně pořádně nikdy nevytáhla paty z města. Tohle pro mě byla příjemná změna.
,,Kde vězíš? V šest máme večeři s Matteem." překontroloval své hodinky Eddie, když mě našel po cestě do pokoje.
,,Byla jsem na pláži." ušklíbla jsem se na něho.
Jako by snad byl ten Matteo střed vesmíru. Byl mi ukradený stejně jako Eddie. Doufala jsem proto jen, že to tu ten měsíc přežiju.
Otevřela jsem svůj kufr a nasoukala se do nějakých obyčejných letních šatů. Nic sexy a ani nic pro jeptišku. Jediné líčidlo, které jsem použila, byla řasenka. Byla jsem unavená a nechtěla se pak hodinu odličovat.
Mistr Světa Matteo Rio si dal na čas. Takže kdybych přišla o půl hodiny později, možná bychom se sešli u lobby baru.
Eddiemu to bylo jedno. Měl před sebou nějaký drink plný alkoholu a ta usměvavá barmanka vyplnila mezery při čekání na Mattea.
,,Eddie? Ahoj." zaslechla jsem za námi a oba jsme se otočili.
Před námi se objevil usměvavý týpek okolo pětadvaceti v havajské košili. Ruce v kapsách jen gradovaly jeho nadřazený postoj vůči všem okolo.
Za jiných okolností bych si z kluka jako on sedla na prdel, ale to chování mě odradilo. Byl středem pozornosti všech přítomných dam a to mě nehorázně rozčilovalo. Během pár vteřin jsem měla jasno. Blbeček roku!
ČTEŠ
Made in Brazil
RomanceTahle cesta změní zahořklé a uzavřené Lucy život, protože tomu playboyovi s vůní slunce a moře nejde jen tak odolat.