Můj hrudník se prudce zvedal a vnímala jsem v ten okamžik vlastně jen jeho přítomnost. To, jak se na mě díval, přičemž jsem netušila, co se mu v hlavě odehrávalo mě mučilo.
Natáhl ke mně ruku, stiskl moji dlaň a vedl mě kamsi pryč. Bylo mi jedno, kam jsem šla. Důležitější bylo, že jsem šla za ním. Nevnímala jsem nechápavé dohady holek a ani nadávky Eddieho. V ten okamžik jako by se zastavil čas a celé mé tělo se dostalo do transu.
Vlastně jsme šli ruku v ruce přes celou hotelovou halu až k východu. S úsměvem si mě posadil na místo spolujezdce a vyrazili jsme někam do neznáma.
Bylo mi jedno kam jedu. Nejdůležitější bylo, že mě čapnul za ruku on a odvedl si mě.
Dojeli jsme kamsi dost vysoko. Masivní stoupání se ani za mák nelíbilo našemu autu, ale nakonec jsme zaparkovali na opuštěném horském převisu, odkud byl skutečně nádherný výhled na část Ria.
,,Sem jsem jako puberťák vodil holky. Většinou mi to prošlo." pousmál se.
,,Ale mě ohromovat nemusíš." posadila jsem se na úzkou dřevěnou lavičku, do které byla vyryta snad všechna písmena a monogramy v pokřivených srdíčkách.
,,Trávil jsem tu hodně času a bylo to i místo, kde jsem byl, když jsem chtěl být sám." posadil se obkročmo vedle mě. ,,Nejsem dokonalý, Lucy. Mám hodně chyb a bojím se, že to ani ty neustojíš."
Vzhlédla jsem do jeho obličeje.
,,Když mi umřel brácha, myslela jsem, že mi už na žádném klukovi nebude záležet tolik, jako na něm. Vyhýbala jsem se takovým typům jako jsi ty. Bála jsem se, že mi ublíží a opustí mě jako můj brácha."
,,Lucy, nechci ti ublížit a ani tě opouštět. Jen se bojím, že pro tebe nebudu dost dobrý."
,,Nechci řešit to, co bylo. Chci začít znovu."
,,Nemůžu uvěřit tomu, že po tom všem a po těch měsících ke mně pořád něco takového cítíš."
,,Kdyby to byla zamilovanost, vyprchala by, ale já to chvění s tebou cítím pořád stejně."
Naklonil se ke mně a objal. Přivinul si mě na svůj hrudník a hladil po celé délce paže. V ten okamžik jsem na nic nemyslela. Byla jsem v šoku. Jen mě k sobě tiskl a vdechoval vůni mých vlasů. Zavřela jsem oči a vychutnávala si tu atmosféru.
,,Já jen... nemůžu tomu uvěřit."
Bylo mi jedno, jak dlouho jsme tam takhle vlastně seděli. Povídali jsme si o dětství a dospívání jako dva kamarádi. Nechápala jsem, jak se spolu můžeme bavit bez sexuálního podtextu, ale opravdu to šlo. Z jeho strany to bylo divné. Žádné připomínky ani dvojsmysly. Prostě jen čistě konverzace jako mezi kamarády.
Držel mě celou dobu za ruku nebo si mě k sobě jednoduše přitiskl a mně nechybělo vůbec nic.
Možná jsem byla až příliš naivní. Vrátila jsem se na pokoj a Jane při rozsvícené lampičce nadskočila, aby hbitě vstala z postele.
,,Lucy, tomuhle nerozumím." dala si ruce v bok a vrtěla hlavou.
,,Ani tomu nepotřebuješ rozumět."
,,To jsi se fakt nechala zblbnout tím namachrovaným frajírkem a nechala plavat Eddieho?"
,,S Matteem jsem byla dřív. Šlo o nějaké nedorozumění. Nevím, co chceš slyšet." odkopla jsem žabky ke zdi.
,,Tihle frajírci tu akorát balí turistky, užijí si a nechají tě plavat."
,,Jane, Jane! Prosím tě! Nevidíš do toho a slyšela jsi akorát nějaká moudra od Eddieho."
,,To nejsou moudra. Chodíš s Eddiem a najednou máš zatmění?"
Měla jsem toho plné zuby. Znovu jsem si žabky nazula, popadla batůžek a zmizela. Zaklepala jsem na dveře Matteova pokoje, kdy mi otevřel jen s osuškou okolo pasu a kartáčkem v puse.
,,Stýskalo se ti?" culil se.
,,Tak nějak."
Posadila jsem se na jeho postel a čekala až se vrátí z koupelny.
,,Tváříš se zaraženě. Co se stalo?"
,,Nic. Jen jsem přemýšlela o té nabídce na práci, co jsi mi říkal."
Matteo se začal zářivě usmívat.
,,Fakt?"
,,Myslíš to všechno vážně?" spustila jsem zase jiným směrem.
,,Tu práci?"
,,Ne nás dva."
,,Pochybuješ?"
,,U tebe po tom všem nevím, na čem jsem."
,,Takže o mně pochybuješ."
Jeho úsměv zmizel a pohledem mapoval polštář vedle mě.
,,Chci tě představit rodině."
Podíval se na mě, ale jeho výraz se nezměnil.
,,Jako abych s tebou jel do států?"
,,Zařídím ti vízum a chtěla bych ti ukázat, kde jsem vyrostla." pousmála jsem se.
,,Proč hned představování rodině? Copak se bereme?" začal se smát, ale mně to vtipné nepřišlo.
,,Tvojí mámu už jsem také poznala, tak v čem je problém?"
,,V ničem." zakřenil se takovým nuceným úsměvem, jakoby se mu do toho snad nechtělo.
Nenutila jsem ho dál.
Přespala jsem u něho, ale upřímně jsem z toho ani neměla dobrý pocit. Kvůli tomu jsem si vlastně ani neužila sex. Jako by mi u toho šeptal, že se nebereme a ani si mě brát nehodlá. Jasně, byli jsme spolu krátce, ale neznamenalo to, že ho budu hned tahat k oltáři, pokud se seznámí s mojí rodinou.
Letenku jsem si nechala propadnout a odletěla s Matteem do Fortalezy. Bydlela jsem u něho v bytě a vlastně to bylo docela fajn. Chovali jsme se jako pár a já doufala, že jsme oficiálně i pár byli.
Jenže když měl nějaký jeho tak zvaný kamarád narozeninovou oslavu v nějakém předraženém klubu, musela jsem s ním. K mému velkému překvapení jsme tam sice spolu šli, ale já trčela na baru sama s lahví ochuceného piva. Jen jsem se ohlížela po desítkách neznámých tváří, když mi přišla textovka od Eddieho.
ČTEŠ
Made in Brazil
RomanceTahle cesta změní zahořklé a uzavřené Lucy život, protože tomu playboyovi s vůní slunce a moře nejde jen tak odolat.