20.

875 44 0
                                    

Po pár písních jsme se posadili všichni. Usmívala jsem se stejně jako ostatní, ale Erik se nadšeně netvářil. Ani jsem se ho nechtěla vyptávat, co mu přeletělo přes nos.

Okolo půlnoci se zábava rozpustila a my se vydali k výtahům. Eddie s Carol se celou dobu líbali, takže bylo zjevné, čemu se budou zbytek noci oddávat. Nejhorší na tom však byl pohled Erika. Byl sice zaražený, ale neodpustil si ty pohledy do mého výstřihu.

Jen jsem civěla do podlahy a dělala, že nic nevidím a neslyším ani to mlaskání Carol s Eddiem. Matteo jen ležérně stál opřený v rohu výtahu a všechno nevzrušeně pozoroval.

Když jsme vystupovali, šla jsem předposlední a Matteo za mnou. Nemohla jsem uvěřit tomu, že mi vážně sáhl na zadek, aby mě popohnal. Vykulila jsem na něho oči a on se usmál. Vydali jsme se každý jiným směrem a sotva se za námi zavřely dveře pokoje, Erik spustil.

,,Co ti ten blb chtěl?"

,,Koho myslíš?"

,,Toho brazilského náfuku."

,,Myslíš Ria?"

,,Jo. Něco ti u stolu říkal a ty ses smála jak pominutá."

,,Jen nějaký vtípek." odložila jsem kabelku na stolek.

,,Jaký? Taky se rád pobavím."

,,Neumím vyprávět vtipy. Jestli chceš, jdi mu říct."

,,Myslíš, že umím portugalsky?"

,,On už trochu anglicky taky umí."

,,Dokonalý." uraženě se zavřel v koupelně.

Tohle jsem vážně neměla zapotřebí. Vystřelila jsem z pokoje rovnou na pláž. Neměla jsem tušení, jak dlouho jsem tam seděla, ale cítila se příšerně. Hlavně s Matteem. Arogantně si myslel, že mě zase dostane a já jsem pro něho měla připravenou pořádnou facku, jenže tu pořád bylo něco, co mě k němu tak nehorázně přitahovalo.

Zlobila jsem se na sebe. Že bych tak brzy zapomněla na to, co mi provedl a že se to mohlo stát znovu. Jak jsem jen někdy mohla uvažovat nad tím, že bych to s ním zkusila?

Vracela jsem se okolo třetí ráno a na baru si všimla mezi pár ztroskotanci povědomé postavy. Seděl tam Matteo. V prstech tiskl panáka jantarové tekutiny a klopil ji do sebe.

S nádechem jsem se postavila k němu a on se na mě s rudýma očima podíval.

,,Lucy? Co tady děláš?" narovnal se na barové židli.

,,Byla jsem na pláži."

,,Na pláži. Čekal jsem, že se budete věnovat nejspíš tomu, čemu Eddie s Carol."

S nádechem jsem se posadila vedle něho a než jsem se vzpamatovala posunul si mě na té židličce blíž k sobě až se naše stehna dotýkala.

,,Jsem úplně v prdeli, Lucy."

,,Co se stalo?"

,,Co se stalo? Posral jsem to a ty se vrátíš s tím, že jsi nemocná. Jsem kretén." zajel si prsty do vlasů.

,,Jo jsi kretén, v tom se shodneme."

,,A mám šanci, že bys mi to někdy časem odpustila?" zrudly mu oči jako by snad brečel.

,,Umíš to dobře filmovat, Rio."

,,Ty mi vůbec nerozumíš, zlato." otočil se ke mně a chytil za ruce.

,,Myslím, že rozumím moc dobře tomu, o co ti šlo."

,,Ze začátku jo. To nepopírám. Ale bylo v tom víc. Chyběla jsi mi. To jak se směješ, jak voníš a jak se na mě díváš. Asi jsem cvok."

,,Jsi opilý. Pojď si lehnout."

,,S tebou?" zajiskřily mu oči.

,,Ne. Půjdeš spát sám."

,,Tak jo. Ty jsi tu královna." políbil mi hrot dlaně a já se musela smát.

Vstal s velkými obtížemi a trochu zavrávoral. Objal mě okolo ramen a současně se i přidržoval. Nohy se mu pletly, ale víc mu jela pusa. Plácal nějaké nesmysly o tom, jak jsem mu chyběla a nemohl se mi dovolat. Nevšímala jsem si toho.

Nastoupili jsme spolu do výtahu a on se začal přidržovat o stěnu. Slepě mě pohladil po celé délce paže a přitáhl si mě k sobě blíž. Hleděli jsme si do očí a pak se naklonil. Celé tělo mi zkamenělo a já nemohla nic. Sotva se dotknul mých rtů otevřely se dveře výtahu a já se konečně probrala.

,,Co máš za pokoj?"

,,Tenhle!" vytáhl kartu s číslem.

Zavřela jsem za námi dveře a dovedla ho až k posteli. Jen jsem doufala, že nic nebude zkoušet. Neměla jsem páru, zda bych odolala.

Posadil se na roh postele a vzhlédl ke mně.

,,Nedívej se na mě takhle a nedotýkej se mě. Jasné?"

,,Klidně mě připoutej k posteli." uculoval se.

Zavrtěla jsem jen pobaveně hlavou a začala mu rozepínat košili. Pomohla jsem mu jen s košilí a botami. Pokud očekával víc, měl smůlu. Víc než v tom výtahu nebylo.

Odešla jsem do pokoje, přičemž Erik spal přes obě půlky postele.

,,Kde jsi byla?" probudila jsem ho posazením na matraci.

,,Na pláži."

,,Na pláži? Takhle dlouho?" zamračil se na mě a nevěřil mi.

,,To víš, než vykouřím celé fotbalové mužstvo, tak to trvá." vstala jsem vztekle a prásknutím dveří jsem se zavřela v koupelně.

Jasně svatá jsem nebyla, ale měla jsem Erika plné zuby. Žárlil na Mattea a to dost opodstatněně, jenže Erik to s tou žárlivostí přeháněl i před tím.

,,Lucy, promiň." ťukal mi vzápětí na dveře.

,,Mohl bys laskavě přestat s těmi žárlivými scénami?"

,,Pokusím se."

Otevřela jsem dveře a šla si v klidu lehnout. Měla jsem před očima Matteův pohled a na rtech ještě cítila ty jeho rty. Bylo mi z toho divně, ale nemohla jsem si pomoct.

Made in BrazilKde žijí příběhy. Začni objevovat