25.

826 40 0
                                    


Seděla jsem na posteli a civěla otevřenými dveřmi do koupelny. Stačilo se podívat na ten sprchový kout a měla jsem husí kůži.

Vzápětí se objevil v pokoji Erik. Zase ten jeho provinilý pohled, přikrčil se přede mnou a žádal o vysvětlení, co udělal špatně, ale teď nebyla vhodná chvíle na rozchod. Dneska se mi nic takového řešit nechtělo.

,,Proč se na mě zlobíš?"

,,Nezlobím." odsekla jsem.

,,Tak proč jsi mi tu kytku hodila na hlavu?"

,,Eriku, prosím tě, teď to nechci řešit. Za chvíli je večeře a já mám fakt hrozný hlad."

Zvedla jsem se a šla si ze skříně vyndat nějaké oblečení. Erik se zavřel v koupelně bez dalších slov a já už měla všeho dost.

U večeře řešil Eddie s Matteem ten článek. Hned, jak mě uviděli, potřebovali překlad. Naklonila jsem se k uchu Mattea a s dávkou sarkasmu spustila o té jeho nádheře, která tu opět nechyběla.

,,Ta tvoje Sněhurka neumí anglicky, aby ti to přeložila?"

,,Rajcuje mě, jak žárlíš." dodal tiše.

Vlastně jsem se k tomu vůbec nevyjádřila. Posadila jsem se ke svému talíři a hleděla si svého. Naházela jsem to do sebe jako písek do míchačky a už se hnala směrem k pláži a sama.

Sotva jsem se dotkla nohou písku, už jsem za sebou slyšela Mattea, volat mé jméno.

,,Počkej na mě. Potřeboval jsem překladatelku."

,,A já jsem se ti k tomu taky vyjádřila." zastavila jsem se a podívala na něho.

Začal se usmívat, ale mně na tom nic vtipného nepřišlo. Obrátila jsem oči v sloup a pokračovala dál, jenže on mě čapnul za nadloktí a zastavil mě. Přitáhl si mě k sobě švihem čelem a než jsem se stačila rozkoukat, už mě líbal.

Takhle to hodlal řešit? Bude mazat záda nějaké huse a já budu trpělivě přihlížet, načež si to vyžehlí sladkými slůvky a pusou? Ačkoliv jsem mu zpočátku tu pusu hodlala opětovat, nakonec jsem ho odstrčila.

,,Přeskočilo ti? O co ti jde?" křičela jsem na něho.

Než jsme stačili zareagovat, už se k nám řítil Erik.

,,Do hajzlu." poznamenal Matteo.

Erik se s ním vůbec nehodlal dohadovat. Rovnou mu jí vrazil až se sotva držel na nohou.

,,Co si to dovoluješ, ty šmejde? Ještě jednou se jí dotkni a přidusím tě jak rýži."

,,Tak to si mě rovnou podej, ať to mám při jednom." vysmál se mu Matteo a ten mu dal další ránu.

Jen jsem nechápavě zavrtěla hlavou a přihlížela, jak Erik Matteovi vrazil další pěstí. Z nosu se mu spustila krev, ale absolutně se nebránil.

,,Máš dost?" pokřikoval po něm Erik.

,,Tak to máme za kecy a za tu pusu, ale co bys udělal, kdyby ses dozvěděl, že mi tvoje holka roztáhla nohy?"

Zalapala jsem po dechu. Vážně tohle právě Matteo řekl?

,,O co ti, do hajzlu, jde? Mám ti zmalovat ksicht, že tě i vlastní matka nepozná?"

,,No říkala mi, jak vám to neklape a tak jsme si to spolu rozdali." vysmál se mu Matteo a mě polilo horko.

,,Nepleteš si anglický slovíčka, ty blbečku?"

V ten moment mi něco došlo. Ten parchant potřeboval lekci. Jak on ke mně, tak já k němu.

,,Eriku, nech ho. Nestojí ti za to."

Matteo se na mě nechápavě podíval. Nejspíš totiž čekal, že to přiznám a rozejdeme se na místě. Jenže to čekal špatně. Za zadkem měl jiné holky a já rozhodně nehodlala být jedna z těch, co mu bude povzbuzovat ego.

,,Nebude říkat, že s tebou píchal, když to není pravda." zamračil se na Mattea a chtěl mu dát další ránu.

Naštěstí přiběhl Eddie a Erika trochu uklidnil.

,,Nech ho. Co to děláš?"

,,Ten kretén nebude z Lucy dělat děvku."

,,Jak to myslíš?"

,,Tak, že právě řekl, že s ním Lucy spala a dokonce se jí snažil strkat jazyk do pusy." vyváděl hystericky Erik na Eddieho.

Eddie se po mně ohlédl trochu vyčítavě, protože věděl, že jsem s Matteem skutečně spala.

,,No tak se uklidni." odtáhl ho trochu stranou.

Korunu tomu nasadila Matteova Sněhurka. Když přišla, nechtěla jsem už nic řešit. Otočila jsem se na patě a odešla.

Bylo mi příšerně. Jasně, že jsem z toho neměla dobrý pocit. Vůči Erikovi to nebylo fér, ale já si pořád nebyla jistá, co udělám. Jednou jsem chtěla být s Matteem, ale s jeho přístupem jsem náhle rozhodnutí změnila a chtěla být raději s někým, kdo si mě vážil a respektoval mě.

Raději jsem si dala sprchu a chystala se ulehnout. Mezitím přišel Erik, ale já s ním nechtěla nic řešit.

,,Věděl jsem už od začátku, že je to kretén, ale že až takový..."

Made in BrazilKde žijí příběhy. Začni objevovat