Hned u snídaně jsem holkám oznámila, že zůstanu na hotelu, protože mi není dobře. Fakt jsem jim nemohla říct, že ačkoliv mám ve státech přítele, jdu na výlet s klukem, který mě neskutečně přitahuje a je tím pádem velice pravděpodobné, že si to spolu rozdáme.
,,Tak ať je ti líp. Kdyžtak napiš." mávala mi Jane.
Kdyby jen věděla...
Jakmile zmizely, odešla jsem i já. Matteo na mě čekal v autě před hotelem, až jsem se trochu zalekla, aby se nepotkali. Blake si jeho obličej jistě dobře pamatovala.
Oba jsme nasadili zářivé úsměvy, když jsme se k sobě blížili. Zapomněla jsem v ten okamžik úplně na všechno a všechny. Ani jsem netušila, jak se s ním přivítat. Vzešlo to vlastně samo od sebe. Stoupla jsem si na špičky pro malou pusu, kterou však využil k trochu větší. Už to ve mně vyvolalo nepopsatelné popisy.
Jako kdybychom pokračovali tam, kde jsme skončili před tou jachtou.
Posadila jsem se vedle něho do auta, když se ke mně natočil.
,,Řekni, že jsi doufala, že za tebou přiletím do Ria."
,,Možná to byl jediný důvod, proč jsem sem letěla."
,,Chyběl jsem ti?"
Jen jsem se pousmála a přikývla. S jeho spokojeným úsměvem jsme se rozjeli.
,,Kam jedem?"
,,Uzavřeme sázku."
Ta sázka spočívala v tom, že jsme dorazili na motokárové závodiště. Kdo bude rychlejší, vaří oběd. Odjezdilo se pár kol a ten kluk snad držel nějaký rekord, protože mi to natřel snad o šest vteřin.
,,To není fér, ty jsi věděl, že to vyhraješ." dala jsem si ruce v bok a zamračila se na něho.
,,Jak bych to asi věděl?" zazubil se.
Musela jsem uznat, že se choval jako vyměněný. Jako někdo úplně jiný. Byl z něho najednou gentleman, pozorný a milý.
Nemohla jsem se upřímně dočkat, až spolu budeme sami. Takže nějaký nákup potravin byl s ním sice fajn, ale toho fyzického kontaktu bylo příliš málo. Cítila jsem to napětí a jakmile jeden z nás měl možnost, neodolal jakémukoliv dotyku. Vlastně jsem se tak trochu vrátila do pubertálních let, když jsem nás pozorovala.
Problém byl ten, že se mi to s ním líbilo. Najednou jsem měla odvahu to s ním zkusit, ba mu dokonce vyznat své city. Nebála jsem se, že mě zklame nebo odmítne.
Dorazili jsme po nákupu do nějakého staršího bytu, který měl pronajatý, když přebýval v Riu. Tašky jsme položili na linku a já si přesně vybavila ten moment, kdy jsme ve Fortaléze dělali to samé.
,,Dáš si víno?" zeptal se až mi naskočila husí kůže.
Vlastně to bylo téměř stejné.
,,Aby ses zase nepolil." pousmála jsem se.
,,Takže se mám vysvléct hned?" zakřenil se.
,,Dneska už bych se tak neostýchala." zatvářila jsem se trochu koketně.
Popošel až ke mně a sevřel mě mezi linku a sebe. Dlaněmi se opřel o hrany kuchyňské desky a díval se mi do očí, ve kterých byl chtíč. Tentokrát jsem ho nehodlala odmítnout. Vlastně jsem to byla já, kdo se první naklonil, abych ho políbila.
,,Nejdřív dezert." podotkla jsem a zkřížila prsty za jeho krkem.
Vysadil mě na linku, postavil se mi mezi stehna a na nic nečekal, aby mě dostal z trička. Ani já ho neušetřila a oba svršky už ležely někde vedle nás. Dlaněmi mě hřál na stehnech, po kterých mě hladil. Kraťásky mi proto příliš dlouho nevydržely. S úsměvem mě z nich urychleně dostával a pak nastala ta vážnější část se zavřenými oči a zatnutými pěstmi. Strčil mi prsty do kalhotek a já ho za to kousala do spodního rtu. S povzdechem jsem se napnula, opřela se jen jednou rukou o linku, zatímco druhá mu hravě vklouzla za lem boxerek.
Vzrušení už bylo dost znatelné, tudíž stačilo pouhé pohlazení a už jsem ho měla plnou ruku. Stáhla jsem mu prádlo do půlky stehen a pokračovala v ruční práci. Stál jako opařený a pak najednou přidal na tempu. Divoce mě líbal a vzápětí zase hltal můj krk.
Najednou mi bylo jedno, že mi zvoní telefon v kabelce, prostě jsem měla plnou hlavu toho, co právě dělal a já byla v sedmém nebi. Za přímého pohledu do očí mi sundal podprsenku a mírně si mě položil na linku, aby dosáhl bezpečně i na pupík.
Aby si se mnou pohrál, nalil mi do něho trochu vína rovnou z lahve. Ledová tekutina mě rozesmála a donutila mě, abych se zhluboka nadechla. Nadbytečné proudy stekly až k lemu kalhotek. Jazykem pečlivě slízal každou kapku, přičemž jsem celou dobu jen lapala po dechu. Poslední díl mého oblečení z nenadání ležel kdesi na podlaze a Matteo naléval malé množství na můj hrudník. Provokativně se na mě podíval a olízl každou bradavku zvlášť.
Zavřela jsem oči a vnímala jen jeho jazyk v kontrastu s chladnou tekutinou. Třásla jsem se vzrušením a když mi zavítal rovnou mezi stehna, zapomněla jsem i dýchat.
Něco jsem nesmyslně zamumlala a nebo ho naopak nabádala, aby pokračoval. Přivést mě k vrcholu mu nedělalo žádné potíže. Zavzdychala jsem a pak mu poručila, aby do mě vnikl. Úsměv mu najednou zmizel ze rtů, sotva špičkou zavadil o můj klín. Oči mu vzrušeně zajiskřily a já nepotřebovala víc než jeho vzrušený pohled.
Bylo to jako droga. Dívat se na něho tváří v tvář, jak mu to dělalo dobře. Jak se mu oči přivíraly vzrušením, svraštil čelo a jak trhaně zhluboka vdychal.
Mně poskytl další potěšení a s trochou rychlejšího tempa zakňoural, přičemž dosáhl vrcholu chvíli po mně.
Opřel se dlaněmi o linku za mými zády, opřel si čelo o mé rameno a hluboce se vydýchával.
,,Strašně jsi mi chyběla." přerušil to ticho.
,,I ty mně. No každopádně před dalším chodem se budu muset osprchovat." pousmála jsem se.
,,A budeš chtít společnost?"
,,Pokud chceš ty sám..."
ČTEŠ
Made in Brazil
RomantikTahle cesta změní zahořklé a uzavřené Lucy život, protože tomu playboyovi s vůní slunce a moře nejde jen tak odolat.