21.

911 40 0
                                    

Příští den jsme byli chvíli na pláži, hráli kulečník a pak nás čekal nějaký turnaj. Já jsem se ani nepřihlašovala, protože v kulečníku nejsem zrovna přeborník. Erikovi to docela šlo a pár lidí porazil. K večeru už zbylo jen osm soutěžících a závěrečné souboje se měly konat až po večeři venku u bazénu.

Byla jsem natěšená, jestli se to Erikovi povede a vyhraje, ale ještě než se vůbec do té hry pustil, nějaký přiopilý chlápek se mezi námi motal až zavrávoral a vzal mě sebou do bazénu. Sotva jsme se vynořili, začal se mi omlouvat. Byl to spíš šok než by mi ublížil, ale Erik se do něho sprostě pustil.

,,Omlouvám se. Neudělal jsem to slečně schválně." zvedal chlápek ruce.

,,Rozbiju ti hubu, demente!" křičel po něm Erik.

,,Hele v klidu." uklidňoval ho Matteo a podal mi ruku, aby mi pomohl z bazénu.

,,Laskavě mi neříkej, co mám dělat, blbečku." vyjel Erik po Matteovi.

,,Eriku! To stačí. Všichni se na nás dívají."

Dala jsem tedy ruku Matteovi a pomohl mi přes schůdky z bazénu.

Erik byl vzteky bez sebe, aniž by někdo chápal proč. Propaloval Mattea za to, že mi pomohl z bazénu?

,,Půjdu se dát dohromady a přijdu." ždímala jsem vodu ze šatů, když jsem obcházela vytočeného Erika.

Došla jsem na pokoj, svlékla si mokré šaty, dala si okolo sebe osušku a fénovala si vlasy. V ten okamžik se v pokoji objevil Rio. Rozbušilo se mi prudce srdce.

,,Pro Krista, co tady děláš?" vykoukla jsem ze dveří koupelny, jestli jsou zavřené dveře.

,,Na recepci už mě znají a je to kámoš." zamrkal na mě s náhradní kartou od tohoto pokoje.

,,A co tu chceš?"

,,Jen tě zkontrolovat, jestli jsi v pořádku."

,,Jsem. Díky. Jen si vysuším vlasy, obléknu se a přijdu."

,,Díky za včerejší pomoc, zlato."

,,Taky už jsi mi hodněkrát pomohl."

,,Pod tím ručníkem jsi nahá?"

,,Rio, ať tě to ani nenapadne." zvedla jsem ruce, že Mattea vyhodím, ale zazněl zvuk zámku a otevřely se dveře pokoje.

,,Lucy!"

Šokovaně jsem se ohlížela kam s Matteem, aby ho Erik neviděl. Čapla jsem ho za ramena a zavedla za zídku ve sprchovém koutě. Postavila jsem ho tedy do sprchy, zatímco já zůstala blíže ke skleněným dveřím.

,,Ano?"

,,Promiň."

,,V pohodě. Jen se vysprchuju a přijdu."

,,Dobře. Já jen, že mě to moc mrzí."

Přikývla jsem a ucítila Matteovy ruce, jak se dostávají zespoda pod ručník. Zvedla jsem tedy jednu ruku a přiložila mu dlaň na ústa, zatímco druhou rukou držela pootevřené dveře.

,,Tak za chvíli dole. Tu tvojí hru určitě stihnu, když mě tu teď nebudeš zdržovat." nervózně jsem se pousmála.

,,Já jsem tak reagoval kvůli tomu arogantnímu blbovi. Neuvěřitelně mě rozčiluje, jak za tebou pořád leze." povzdechla jsem si a v dlani cítila Matteův úsměv.

,,Pořešíme to pak, ano?"

,,Zkoušel to na tebe?"

,,Ano Eriku, všichni to na mě zkouší." obrátila jsem oči v sloup a Matteovy prsty mi začaly tisknout prsa.

,,Promiň. Tak já už půjdu."

,,Jo."

Ještě chvíli jsem sledovala zavřené dveře koupelny a nemohla uvěřit tomu, co právě Matteo vyváděl.

,,Nemáš pod tím nic." zaculil se.

,,Psst!" přitiskla jsem mu znovu dlaň na ústa a otočila se k němu čelem.

Dveře ke sprše se zaklaply a my se ocitli tak blízko a v tak malém prostoru. Celá jsem se třásla, když mi pomaličku stáhl osušku a přehodil přes malý háček na zdi. Naše pohledy se střetly a já cítila, jak se přibližoval.

Konečně se dotknul mých rtů a já se na něho vrhla. Asi to bylo úplně mimo, ale já se nedokázala ovládat. Servala jsem z něho oblečení a nechala se přitisknout na ledové kachličky.

,,Prosím tě, hlavně rychle." dodala jsem mezi polibky a on se smál.

,,Tohle si chci vychutnat a ne to mít rychle za sebou, zlato." pošeptal mi.

Vložil mezi nás ruku a rovnou věděl kam sáhnout. Zaklonila jsem vzrušením hlavu a zalapala po dechu. Jako by nestačily jeho prsty. Postupně se polibky dostal až k mému klínu a pak už se mi podlamovala kolena. Obě ruce jsem mu zasunula do vlasů a ztěžka dýchala.

Tímhle mě dokázal rozpálit do běla. Všechno mi najednou bylo jedno. Vnímala jsem jen jeho jazyk a ten to uměl i s mými prsy. Když jsem konečně dosáhla i na jeho chloubu, dala jsem se do masáže. On mezitím pustil vodu ze sprchy a oba jsme byli v ten moment úplně mokří. Líbali jsme se tak procítěně, že jsem nechtěla nic jiného, než aby si to se mnou rozdal.

Zvedla jsem jednu nohu, obtočila ji okolo jeho boků a chopila se toho sama. Stačilo, aby se mě dotknul na kraji a už jsem úpěla slastí.

Možná to bylo tou dlouhou abstinencí, ale užívala jsem si to. Bylo to tak sexy a vzrušující, že i kdyby se po tomhle prostě jen otočil a odešel, že prostě neměl kam zasunout, tak bych se nezlobila. Všechno ze mě tím orgasmem spadlo. Na rtech se mi objevil úsměv a naše vzájemné žhavé pohledy neměly chybu.

Vzápětí si mě k sobě otočil zády, vyšpulila jsem zadeček a zároveň prsty položil na to správné místo. Druhou rukou mě čapnul za mokré vlasy a zatáhl za ně. Dlaněmi jsem se opřela o zeď a měla chuť křičet a sténat hodně nahlas.

Jako by nestačil ten adrenalin, že se mohl Erik kdykoliv vrátit. A tahle sprcha nebyla opravdu moc rychlá.

Ještě pěknou dobu jsme se jen tulili k sobě a líbali jeden druhého. Zrovna měl totiž spoustu práce s mapováním mých prsou a vlastně jsme najížděli na druhé kolo, jenže už to bylo okaté. Nebyli jsme na té soutěži oba a já už neměla čas.

Made in BrazilKde žijí příběhy. Začni objevovat