Další chod však nebyl takový, aby nám uspokojil žaludky. Spíš uspokojil chtíč. Žaludky jsme si naplnili až o několik hodin později. Jako bychom mohli žít bez jídla jen ze vzájemné blízkosti.
Ani samu sebe jsem nepoznávala. Jako bych ho měla pořád málo. Stačilo, že odešel na krok a už mi chyběly jeho dotyky.
Bylo už poměrně dost pozdě a já se musela vrátit do hotelu za holkami. Nechtěla jsem jim vysvětlovat, že jsem nebyla na pokoji a kde vůbec jsem byla. Jinak bych zůstala s ním.
Odvezl mě před hotel, kde jsme se rozloučili jako nějaký pár. Divokou líbačkou v autě.
,,Já vím, že nemáš ráda mejdany, ale kamarád pořádá v jednom klubu soukromou párty. Vezmi kámošky a máme aspoň možnost se vidět."
,,Zítra mi zavolej. Domluvíme se."
Vlastně jsem stihla sotva dojít na pokoj, dát si sprchu a zvednout telefon volajícímu Eddiemu.
,,Nechci ze sebe dělat Erika, já jen, že ses neozvala, jak jsem chtěl vědět, jak je..."
,,Jo je tu fajn. Holkám se tu taky moc líbí. Denně jsme někde na výletech."
,,To rád slyším. A..." utichl, přičemž jsem čekala, aby dokončil otázku. ,,Viděla ses s Riem?"
Nejspíš se to stejně dozví později od holek, že jsem se viděla se svým starým známým a nechtěla jsem Eddiemu lhát. Nebyl to idiot.
,,Jo. Objevil se tady v hotelu, aby nás pozdravil."
,,Vážně? Myslel jsem, že je ve Fortaléze. Neříkal nic o tom, že by letěl do Ria."
,,Nevím, co ti říkal." odsekla jsem.
,,No jistě, že za tebou hned musel upalovat." dodal uraženě Eddie.
Zachránil mě příchod Jane na pokoj, takže jsem to s Eddiem včas ukončila, sotva jsme spolu prohodili pár vět.
Možná jsem nebyla na mejdany, ale na tenhle jsem se vlastně těšila kvůli Matteovi. Chtěla jsem ho vidět a chtěla jsem ho zase líbat. Nedokázala jsem pochopit, jak jsem bez něho mohla vydržet rok.
Přijel pro nás náš průvodce po Riu a dovezl nás až na místo. Byla jsem nadšená z toho, jak jsem si na sobě dala záležet. Sexy minišaty s výstřihem se budou Matteovi jistě líbit.
Klub byl plný lidí. Všude zněla hlasitá latinsko-americká hudba a všechno se zdálo být sympatické.
Panovala mezi námi skvělá nálada a ještě víc se mi zlepšila, když k nám zavítal Matteo. Nečekaně mě políbil na rty a krásně se usmál.
,,Na to, že je zadaná, to byla docela odvážná pusa." rýpla si Blake a Hope na ní nechápavě zavrtěla hlavou.
,,Lucy je zadaná?" zasmál se tomu Matteo.
,,No jo už pár měsíců. Ale my tři jsme volné." koketně se na něho pousmála Blake.
Pocítila jsem Matteův pohled, který jsem mu však neopětovala. Jen jsem se křečovitě usmívala a chtěla s ním někam zmizet.
Holky se nás po chvíli naštěstí přestaly všímat a my se přesunuli s Matteem na bar.
,,Neříkala jsi, že někoho máš." hned spustil.
,,Není to vztah. Byl to jen sex. Holky to vnímají jinak."
Naštěstí jsem ho tím uzemnila a on už k tomu nic neřekl. Celý večer jsme spolu tančili a občas mě v zápalu tance políbil nebo chytil víc než by měl. Pokud to viděly holky, měla jsem co vysvětlovat.
V ten okamžik, co jsem v sobě měla nějaký alkohol, mi bylo všechno jedno. Chtěla jsem jen, aby se mě Matteo dotýkal a já jeho. Usmívali jsme se jeden na druhého a jako bychom byli v klubu jen my dva.
,,Co kdybych si zarezervoval pokoj u vás v hotelu a dneska bys tam se mnou byla."
,,Myslím, že je úplně jedno, jestli budu s tebou v pokoji v hotelu nebo v bytě."
,,A nechceš se tam se mnou vypařit? Protože čekám, kdy ti vypadnou prsa z výstřihu nebo mně oči." začala jsem se smát.
Jasně, že jsem chtěla. Matteo si nakonec beztak zarezervoval pokoj v hotelu, kde jsme byly ubytované, aby mohl jako hotelový host využívat pláž, bazén a mohl tak být se mnou.
Holky jsem vlastně ignorovala. Bylo mi jedno, co si myslely a tak jsem zmizela s Matteem.
Ráno jsme spolu zašli na snídani, pak na pláž a kromě jedné textovky, ve které jsem napsala Jane, že jsem v pořádku přespala u kamaráda, se ode mě nedočkaly jiné zprávy.
Před večeří jsme se vrhli na kulečník a oba jsme se dobře bavili, dokud mi někdo nezakryl dlaněmi oči.
,,Holky, nechte toho." prudce jsem se otočila a stála tváří v tvář Eddiemu.
Sotva jsem zalapala po dechu a už se ke mně naklonil.
,,Ahoj lásko, chyběl jsem ti?" přitáhl si mě k sobě, aby mě políbil.
Otočila jsem se na Mattea, který byl trochu v šoku.
,,Kde jsou holky? A co tu děláš ty? Neměl jsi být ve Fortaléze?" podíval se na Mattea.
,,Co tu děláš? Neříkal jsi, že nedostaneš dovolenou?"
,,Copak bych tu mohl nechat svojí holku jen tak? Já nejsem takový idiot jako Erik." vrhnul po Matteovi jedovatý pohled.
,,Neměl jsem páru, že jste to dali dohromady." opřel Matteo tágo o stůl a těkal očima mezi námi.
ČTEŠ
Made in Brazil
RomanceTahle cesta změní zahořklé a uzavřené Lucy život, protože tomu playboyovi s vůní slunce a moře nejde jen tak odolat.