Do toho všeho začal vyzvánět můj telefon. Erikovo jméno mě donutilo si přikrýt prsty obličej, abych se uklidnila. Musela jsem to vzít. Slíbila jsem mu, že mu napíšu a večer na to nějak nebyl prostor.
,,Musím to vzít." vstala jsem od stolu a popošla na balkón.
Byl to pro mě jeden z nejhorších telefonátu.
,,Ahoj jahůdko, jak se máš?"
,,Fajn. Co ty?"
,,Chybíš mi. Neozvala ses. Měl jsem o tebe strach jako vždycky. Víš jak. Brazílie není moc bezpečná země."
,,Tahle část ano."
,,Mluvil jsem s Eddiem, ale vy nejste vůbec v kontaktu?"
,,Po té hádce se vidíme minimálně."
,,A kde celé dny jsi?"
,,Vlastně pořád něco. Potápěla jsem se, byla na tržišti a tak."
,,Chodíš tam sama?"
,,Ne. Vlastně jsme tu taková parta. Starší pár a dvě dámy ve středních letech."
,,To je dobře."
,,Já už musím končit. Napíšeme si."
,,Dobře. Budeš mi chybět."
Dělalo se mi zle. Matteo stál opřený o linku se založenýma rukama na hrudi a sledoval mě.
,,Měla bych už jít."
,,Odvezu tě."
,,Ne. Půjdu pěšky. Musím si to v hlavě trochu srovnat po tom včerejšku." popadla jsem kabelku a vydala se ke dveřím.
Matteo mě však na poslední chvíli přišpendlil ke dveřím a málem donutil moje tělo zkolabovat.
,,Ve tři tě vyzvednu. Chci ti ještě ukázat jedno místo."
Povzdechla jsem si. Neměla bych s tím klukem být sama.
,,Jak myslíš."
To napětí mezi námi by se dalo krájet. Civěli jsme si jeden druhému na rty a pak mě políbil. Bez okolků jsem mu to opětovala a to dost vášnivě.
Nechápala jsem sama sebe, jak jsem to mohla prostě jen tak dovolit.
Vrátila jsem se na hotelový pokoj a s blaženým úsměvem sebou plácla na postel. Vůbec jsem nemyslela na Erika ani Oklahomu. Před očima jsem měla Mattea a to jak mi s ním prostě bylo dobře.
Oběd jsem si dala sama, ale k závěrečné kávě se ke mně posadil Eddie.
,,Lucy, mrzí mě to. Měl bych se ti omluvit. Přehnal jsem to. Byl jsem opilý a byla to hloupost."
,,Vlastně jsi měl pravdu v tom, že jsem nudná."
,,No každý je nějaký. A i když jsi nudná, pořád mě k tobě něco táhlo."
,,A jak ti je? Co ta noha?"
,,Zítra mám jít na kontrolu. Šla bys se mnou?"
,,Jasně."
,,A co dneska chystáš?"
,,Ještě nevím, někam se pojedu podívat."
,,Buď opatrná."
Neměla jsem tušení, co Matteo chystal za překvapení, takže jsem se až v posledních minutách před odjezdem dozvěděla, že si mám vzít plavky. Nadzvedla jsem tedy celé plavky a bikiny. Nakonec jsem na sebe vzala bikiny.
S úsměvem jsem se s ním střetla před hotelem, kde mě vyzvedl autem.
,,Budeš řídit nebo sledovat oblohu?" usmíval se.
S nadšením jsem se posadila na místo spolujezdce a on zase spokojeně za volant. Dorazili jsme do přístavu a tam na nás čekal zapůjčený menší člun. Z brýlí a šnorchlu jsem byla nadšená. Čekalo nás totiž pár hodin prozkoumávání moře.
S člunem jsme se ocitli na samotě v jedné zátoce. S nadšením jsem se vrhla do klidného moře s průzračnou vodou. Byla jsem z toho nadšená. Zrovna do nás pod proudem pralo slunce, takže jsem se po hodině musela vrátit na člun do stínu, abych nebyla na škvarek.
Matteo se samozřejmě hned nabídl, že mi namaže záda. Ani jsem nečekala nic jiného. Ne, že by vyloženě tlačil na pilu, ale byl to prostě chlap. Z obyčejného namazání zad byla masáž se staženými ramínky od plavek, následně došlo i nenápadného sundání podprsenky a už jsem měla jeho jazyk v puse.
Bylo to víc než vzrušující a v jistém momentu jsem si ani nestihla uvědomit, že ho vlastně vážně chci. Možná to bylo tím, že vážně uměl líbat. Dokázal se mnou natolik zamávat, že jsem se k němu otočila čelem, přitiskla se na něho celým tělem a vychutnávala si jeho polibky.
Nemyslela jsem na nic jiného než na to, co se mnou každý jeho dotek prováděl. Byl to takový vrchol blaha, který jsem nikdy nezažila. A to jsme se dostali sotva za hranici líbání bez svršku.
Nejvíc mě však nažhavila jeho obří boule v šortkách. Vložil mezi nás ruku a sklouzl mi rovnou do spodního dílu plavek. Zalapala jsem po dechu a vlastně chtěla couvnout, jenže jsem neměla dostatek pevné vůle s tím přestat.
Bylo to silnější než já a pomalu jsem nedokázala ani otevřít oči slastí. Připadala jsem si v ten okamžik jako sobecká a nevěrná mrcha, jenže mně s ním bylo tak dobře. Jako bych se snad vrátila na střední školu a všechno bylo v naprostém pořádku.
Nedalo mu to moc práce, aby si mě předehřál prvním vyvrcholením. Pak si mě na sebe prostě posadil a pokračoval v divoké vášni. Nemyslela jsem v ten okamžik na nic než na jeho rozohněné oči. Jak mě s chtíčem hltaly a jak moc se mu to líbilo.
Když jsem toho kluka uviděla poprvé, nikdy by mě nenapadlo, že bych s ním skončila nahá na malé loďce a nechala ho se mě dotýkat. Nerozuměla jsem sama sobě. Byl mi protivný a najednou jsem mu seděla v klíně a nechala ho korigovat rytmus našich sehraných těl. Zakláněla jsem hlavu a nechala si laskat prsa. Bylo to prostě jiné než s Erikem a já nerozuměla v čem.
Nezáleželo na tom, že byl Matteo samozřejmě mnohem větší kus než Erik. Ani na velikosti nářadí, prostě se mi to s ním líbilo.
Oddychovali jsme jeden druhému do rozbolavěných rtů od polibků a završili to úsměvy.
,,Říkal jsem ti, že to takhle dopadne." zakřenil se na mě.
ČTEŠ
Made in Brazil
RomanceTahle cesta změní zahořklé a uzavřené Lucy život, protože tomu playboyovi s vůní slunce a moře nejde jen tak odolat.