Bab 17 | Never let you alone again

82 6 0
                                    

"HAHAHAHAHA"




besar gelak K di hujung talian. Entah apa yang lawak sangat pasal Hani yang dah macam zombie bila dapat tau Ezra dah khawin.

"Sistem lawak you rosak ke macam mana? Apa yang lawak sangat ni? I tak faham. "Reyhan tahan tangan pada rangka tingkap bilik.

"Rey.... Huuuh... Seriously? Sumpah I tak boleh tahan gelak dah ni... Pfffttt! HAHAHAHA! "Lagi sekali, Reyhan terpaksa jauhkan telefon dari telinga. Sesekali dia pandang belakang takut-takut Ezra tiba-tiba dah terpacak dekat pintu sebab terlalu annoying dengan gelak besar K.

"Chill, woman.. Ya Allah, K... Kalau I pekak, I claim dekat you alat bantuan pendengaran, eh? "Reyhan pusingkan mata walaupun dia tau K takkan nampak.

"Ok.. Ok... I berhenti.. Haaa.. Bukan apa.. She's been at France for fucking 8 years and still hoping he will wait for her? That's literally make no sense, girl. Tambah lagi untuk lelaki yang macam suami you tu." K akhirnya bercakap dengan normal. Tak ada lagi gelak nyaring yang serupa langsuir tu.

"Bro, jujur la eh. Kalau I pun I tunggu la. You jangan nak mengada acah diri you tu playgirl sangat. "Reyhan terus berdiri tegak. Tak puas hati dengan komen K.

"I was, bitch. I. Was. "Dah keluar nada paling Reyhan menyampah kalau K dah mula rasa diri dia semua betul. Yea, of course la dia pernah. Ahh, bencinya bila keadaan jadi macam ni.

"Ok.. Stop.. I tak sanggup nak dengar cerita eksotik you hari ni. Tapi I'm being serious, though.. I rasa I akan sekurang-kurangnya berharap. You know, dia lelaki yang kita tau macam mana kot. "Reyhan peluk tubuh sendiri sambil kuku di jari di buat main.

"Ya.. Lelaki yang macam tu. "K mula tergelak-gelak kecil. Ditambah pula dia dah keluar gelak sinis.

"Hold up.. Hold up... What do you mean by 'lelaki macam tu', huh? He's god damn hh----" Whops! Reyhan periksa dulu keadaan sekeliling. Kot la ada Ezra dekat ceruk-ceruk ruang dalam rumah ni.

"Hey... Apa berhenti ni? Sambung la apa yang you nak sebut tadi! " K sambung gelak sinis. Suka ya merendahkan suami orang.. Nanti..

"He's fucking hot, bitch! Uughh... You tak tengok laki I macam mana. Once you saw how ridiculous hot is he, don't ever ask me to show him again. "Reyhan ketap gigi bila K tak berhenti gelakkan dia.

"Tolong.. Haaah.. Rey.. You pandai la buat I terhibur pagi hari ni. Dah la.. I nak turun makan. See you when I see you. " Reyhan perlahan-lahan pejam mata tahan geram.

"Kirim salam dekat Inspektor. "Cukup lama dia tahan dari mulut dia ni tersebut nama tu. Tapi apa boleh buat, manusia tetap manusia..



"Wich inspector? Inspektor Alex or Abang Zack? "Whoops!


Rey dengar K tekup mulut sendiri kuat-kuat. "I got you, girl! See yaa!"



"Eyyy---"



Tuuuuttt




Reyhan puas! Biarlah K nak murung seminggu kena usik macam tu. Siapa suruh assume suami orang just lelaki biasa?

EZRAWhere stories live. Discover now