✨Oy vermeyi unutmazsanız sevinirim.Bu arada kısa sürede 100k neredeyse olacağız :)) Sizleri bekletmemek adına bölümü kontrol edemedim umarım fazla yazım hatası yoktur.Keyifli okumalar.
Bölüm 22 - Seni buldum
Gördüğüm şey karşısında ne yapacağımı şaşırmıştım.
Cihat...
Cihangir'in her yerde aradığı kayıp erkek kardeşi...
Akın her halinden belli olan siniriyle bana doğru yürümeye başladığında , ister istemez gerilmiştim.Yanıma geldiğinde telefonunu elimden alıp ekranda olan mesajı okudu.Annesinin mutfakta olmasından dolayı kısık bir sesle ;
"Cihangir'in kardeşiyle senin ne işin var?Ayrıca ne sevkiyatından bahsediyor o ?"
Sinirli çıkan sesimi kısık tonda tutmak için büyük çaba sarf etmiştim.Şu an tek istediğim bana bunu bir an önce açıklamasıydı.
Derin bir nefes vererek konuşmaya başlayacağı zaman Akın'ın annesi elinde tepsiyle salona girdi.
"Mira ne yaptın kızım?Silebildin mi masayı?"
Doğru ya!Masayı siliyordum en son.
Çay bardaklarının olduğu tepsiyi orta sehpaya koyarak başını bize çevirdi.Yüzündeki gülümseme kendini ifadesiz bir yüze bırakırken ;
"Bir sorun mu var çocuklar?Tartışıyor musunuz siz?"
Akın telefonunu cebine koyup çatık kaşlarıyla annesine bakarak "Mira'nın yapmaktan bıkmadığı benimse hiç hoşlanmadığım alışkanlığında bir çözüme ulaşmaya çalışıyorduk."Ardından koltuğa oturdu.
Bense hala olduğum yerde hareketsiz bir şekilde duruyordum.Annesi Akın'a çayına verirken "Yoksa benim yüzümden mi tartıştınız?Eğer öyleyse ben sabah zaten gideceğim oğlum."
Hemen söze girerek "Suna hanım , burası sizin eviniz ve ben çok teşekkür ederim beni misafir ettiğiniz için.Sizden rahatsız olmam gibi bir durum söz konusu dahi olamaz."Akın'a yan gözle bakıp ardından devam ettim. "Akın'la çok başka bir konu yüzünden gerildik."
Çayını alıp koltuğa yanıma oturarak "Peki madem...Birbirinizi yıpratmayın önemsiz konular için."gülümseyerek "Bu arada kızım Suna hanım'da ne öyle.Suna teyze de en azından."
Yüzümdeki zoraki gülümseme ile başımı onaylar şekilde salladım.Ardından ikimizde açık olan televizyona bakmaya başladık.Tek fark annesi izliyordu bense kafamda onlarca soruyla boş gözlerle bakıyordum.
Çayımdan içerken başımı Akın'a çevirdiğimde telefonuyla uğraştığını görmüştüm.Cihat ,abisi ve hatta tüm ailesi ile görüşmezken , Akın'la neden iletişim halindeydi?
Ve en önemlisi ne sevkiyatından bahsediyordu? Evet beni ilgilendirmiyor diyerek bir kenara geçebilirdim ama Akın benim için sıradan biri değildi.Bundan sonra hayatımda olmasını istediğim kişiydi.Ona hissettiklerim kesinlikle sıradan şeyler değildi...Ve durum böyleyken onun kirli işlere bulaşmış olmasını kesinlikle istemiyordum.Kim isterdi ki?
Televizyonda açık olan bir diziyi annesi nefes almadan izlerken , Akın ve ben sıkılmış bir ifadeyle etrafa bakıyorduk.Arada bakışları beni buluyor fakat göz göze gelmek istemediği için başımı çevirmemle hemen başka tarafa bakıyordu.Bazen gerçekten çocuk gibi davranıyordu.
Yaklaşık yarım saat sonra boşalan çay bardağımı mutfağa götürüp bulaşık makinesine koydum.Ardından salona geçip hafif bir tebessümle "Ben müsaadenizle yatıyorum.İyi geceler Suna teyze."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAĞ
Teen FictionŞiddetli kar yağışında, hiç bilmediği yoldan aracını çıkaramayan Mira , tanımadığı bir yabancıdan yardım istemek zorunda kalır. ~ "Duvarlarına öfke ve barut kokusu sinmiş bu eve, nasıl kışın ortasında açan kardelen kokusunu getirdin..." ~ "Dedim y...