✨Satır arası yorumlarınızı merakla bekliyorum.Dün yayınlanmış olan 39.bölüme bildirim gelmemiş olan varsa bir kez daha kontrol etsin lütfen.Keyifli okumalar ♥️✨Bu arada başlamadan önce belirtmek isterim ki fazlasıyla argo ve küfür içerir.Sonra vay efendim uyarmadın olmasın kskdkdkdkdk
Dolaptan çıkardığım nevresimle yatağı hazırladıktan sonra arka bahçeye bakan hemen yatağın yanındaki pencereden dışarıyı izliyordum.Elimde tuttuğum telefonuma baktıktan sonra tekrar boş gözlerle dışarıya bakmaya başlamıştım.
Anneme arkadaşımda kalacağım sabah gelirim diye mesaj atmıştım ancak gün ayınca ne yapacaktım hiç bir fikrim yoktu. Annem ve ablamdan bu gerçeği saklayamazdım. Saklamayı düşünseydim eğer babamdan ne farkım olurdu ki? Derin bir nefes vererek oturduğum yataktan kalkıp kapıya doğru yürüyerek sessizce açtım. Ağlamamdan sebep boğazımda oluşan kuruluk nedeniyle sessiz olmaya özen göstererek mutfağa doğru yürüdüm.
Dolap kapağını açarak içerisinden bir su bardağı alıp masanın üzerinde duran sürahiye uzanarak bardağımı doldurdum. Tül perdesi açık olan pencereye doğru ilerlerken bir yandan suyumu yudumluyordum.Mutfak penceresi ön bahçeye baktığı için buradan sokağıda rahat bir şekilde görmem mümkündü.Elimde tuttuğum bardağı tezgaha koyup dışarıya baktığımda gördüğüm şeyle oldukça şaşırmıştım.
Akın ve İshak kaldırımda yan yana oturmuş sigara içiyorlardı.
Mutfağın ışığının kapalı olması nedeniyle beni görmeleri pek mümkün değildi.Kısa bir süre daha onları izledikten sonra oturma odasına doğru gidip koltuğa oturdum ve İshak abinin gelmesini beklemeye başladım.
•yarım saat öncesi
İshak sadece abajurun aydınlattığı odada tek başına otururken sigara içmek için ayağa kalktı.Her zamanki gibi odanın penceresini açıp mutfağa kül tablasını almak için gidecekti ki Akın'ı kaldırımda otururken görünce duraksadı.Kısa bir süre onu izledikten sonra düşünceli bir şekilde yeni çıkmakta olan sakalını sıvazladı.
Pencereyi kapatarak mutfağa gidip su ısıtıcısına biraz su koyup kaynamasını bekledi.Ardından karton bardağı alarak sallama poşet çayı çıkarıp bardağın içine koyduktan sonra üzerine su çekti.Bardağı tutarak dış kapının önüne gelip ayakkabılarını giydikten sonra evin anahtarını cebine attı ve kapıyı sessizce kapattı.Bahçe kapısından çıkmasıyla Akın'ın çıkan sesle bakışları kendisini buldu.Anında kaşlarını hafifçe çatarken , İshak umarsız bir şekilde yanına yürümeye devam etti.
Yanında gelip durmasıyla Akın oturduğu yerden başında dikilen adama baktıktan sonra elinde tuttuğu dumanı üstünde karton bardağa bakıp hafifçe sırıttı ve ;
"İstemez sağol."
İshak'ın anlamayan bakışlarını görmesi üzerine sinirle bir nefes verip kaşlarıyla elinde tuttuğu karton bardağı gösterip "İçine tükürmüşsündür sen şimdi."
Akın'ın söyledikleriyle durumu anlayan İshak'ın dudaklarında belli belirsiz bir gülüş belirdi.Ardından hızla kendini toparlayıp üzerindeki siyah kotunu hafifçe bir düzeltip kaldırıma Akın'ın az ilerisine otururken "Senin için değil zaten kendime yaptım."
Elinde tuttuğu bardağı hemen yanına kaldırıma koyup pantolonunun cebinden sigara paketini çıkarırken dalga geçer bir ifadeyle Akın'a yan gözle bakıp "Kızın ağzına sıçmışsın belli.Birde sana çay mı yapıp getireceğim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAĞ
Roman pour AdolescentsŞiddetli kar yağışında, hiç bilmediği yoldan aracını çıkaramayan Mira , tanımadığı bir yabancıdan yardım istemek zorunda kalır. ~ "Duvarlarına öfke ve barut kokusu sinmiş bu eve, nasıl kışın ortasında açan kardelen kokusunu getirdin..." ~ "Dedim y...