Civan Mert

36.6K 1.4K 183
                                    



✨Oy vermeyi unutmazsanız sevinirim.

Keyifli okumalar  :)



Bölüm 20- Civan Mert



Bakışlarında gördüğüm soğukluk , tüm vücudumu ele geçirmişti.Bu sıcacık evin içerisinde sanki üşüyordum , yalnızdım.

Hemen karşımda , çok yakınımda olmasına rağmen bana uzaktı.Bunu bakışlarından anlayabiliyordum.Sessizliği bölen tek şey şöminenin ateşiydi.Kısa bir süre yüzüme baktıktan sonra başını eğerek elinde tuttuğu kahve kupasına baktı.

Yutkundu.

Vereceği cevaptan korkmaya başlamıştım.Tekrar başını kaldırıp gözlerimin içerisine bakarak "Ben öldürmedim..." demesiyle tekrar elinde tuttuğu kupaya baktı ve ortada duran sehpaya bıraktı.

Ardından ayağa kalkarak salonun köşesinde bulunan içkilerin olduğu bölüme giderek , köşede duran camlı ufak konsoldan viski bardağı çıkararak doldurdu.Elinde tuttuğu kehribar rengi içkiyle tekrar eski yerine oturdu.Aramızdaki sessizliği bozarak ,

"Nasıl öldü peki ?"

Sıkkın bir nefes verip dudaklarını birbirine bastırdı.Gözleri hala içkisindeydi fakat düşünceli bir hali vardı.Bakışlarını yüzüme çıkararak ifadesiz bir şekilde baktı ve ;

"Mensubu olduğu terör örgütünden..."duraksadı "silah arkadaşım dediği şerefsizin biri vurdu..."Dişlerini sıkmaya başladı ve "Çok yakınımdaydı...Onu girdiği bu yanlış yoldan çıkaracaktım..Herşey o kadar ani oldu ki , yanına gittiğimde artık çok geçti."

Konuşmasının bitmesiyle Akın'a biraz zaman vermek için sessizliğimi korudum.İçkisinden içmeye başlayınca ;

"Neden öldürdü peki? Biliyor musun?"

Başını olumlu anlamda salladı.

"Bir operasyondaydık..."yan gözle bana bakıp kaşlarını çattı ve "detay veremem , onu götüreceğimizi anladığında bildiklerini anlatmaması için gözlerinin içine bakarak vurdu şerefsiz."

Elinde tuttuğu içkisini kafasına hızlı bir şekilde dikerek , sehpadaki cam şişeye uzanıp tekrar doldurup , sigarasını eline alarak bir tane yaktı.

Konuşmadan onu izliyordum.

"Nerede oldu bu operasyon?"

Sorum karşısında anlık şaşırsada hızlıca kendini toparlayıp "Sınırda oldu tabii ki."

Başımı salladım ve "Polisler böyle operasyonlara katılıyor mu?Yani ben bilmiyordum da." Tabii ki biliyordum.Gerçek mesleğini öğrenmiştim fakat ne tepki vereceğini merak ediyordum.

İfadesiz bir şekilde bana bakmaya başladı.İlk başta bende gözlerinin içine baktım fakat daha sonra bu durum beni rahatsız ederek bakışlarımı kaçırıp boş gözlerle etrafa bakmaya başladım.Sessizlik rahatsız edici bir boyuta gelince tekrar ona baktığımda kaşlarını çatmış olduğunu gördüm.Yüzümü ekşiterek "Ne oldu?" Diye sordum.

Sinirle ayağa kalkarak elindeki viski bardağını orta sehpaya sertçe koyup yanıma geldi.Kolumdan tutup hızlıca ayağa kaldırmasıyla şaşkın bir şekilde bakakaldım.Çok yakınımdaydı ve bunu fark etmemle kolumu çekmeye çalışmam bir oldu.Acıtmayacak şekilde kolumu tutarken hala yüzüme bakıyordu.

"Ne oldu ya aniden?Bırak hemen beni.Kafayı mı yedin sen?" Derken sinirle kolumu çekmeye çalışıyordum.

Akın mümkünmüş gibi dahada yaklaştığında kısık bir sesle "Biliyorsun değil mi?"

DAĞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin