✨Oy vermeyi unutmazsanız sevinirim.Pamuk eller yıldıza lütfen (:✨+18 uyarısı var arkadaşlar.Okumak istemeyen olursa eğer bitiş yerini yazdım.Yorumlarınızı bekliyorum.
Yorum sınır:150
Öpüşmemizin derinleşmesiyle Akın zorlukla kendini çekti ve gözlerimin içine bakıp "Artık duralım yoksa hiç iyi şeyler olmayacak" dedi.
Tebessüm ederek dudaklarına ufak bir öpücük kondurup gözlerinin içine baktım.İstiyordum cevabım kesinlikle evetti ama işte bunu kelimelere dökmede az da olsa çekincelerim vardı.Akın beni kendine çekip alnımı öptükten sonra "Hadi yukarı çıkalım." Diyerek elimi tuttu.Başımla onu onayladıktan sonra merdivenleri çıkarak koyu renklerin hakim olduğu şık dekorasyonlu yatak odasına geldik.Hazırlamış olduğum çantamı öncesinden odaya çıkardığı için ona yan gözle bakıp "Üzerimi değiştirip geliyorum" dedim.Çantanın içerisinden pijama takımımı ve bakım çantamı alarak lavaboya ilerledim.Hızla üzerimi değiştirdikten sonra hafif yapmış olduğum makyajımı temizledim.Dişlerimide fırçaladıktan sonra elimi yüzümü son bir kez yıkayıp kuruladım.Yüz kremimi çıkararak sildikten sonra çıkarmış olduğum kıyafetlerimi katlayarak yatak odasına ilerledim.İçeri gittiğimde Akın sırtını yatak başlığına dayamış üstsüz bir şekilde elinde telefonuyla ilgileniyordu.Yanına giderek yatağı açıp girdiğimde mail veya mesaj gibi bir şey yazdığını görmüştüm.
Aynı şekilde sırtımı yatak başlığına dayayıp yan gözle ona bakarak "İşle ilgili sanırım?"
Bakışlarını telefondan çekmeden yazmaya devam ederken "Evet bebeğim uyumadan önce mutlaka son bir kez kontrol ederim.Bitiyor şimdi."
Tebessüm ederek "Sorun değil rahatça hallet sen"
Komidinin üzerindeki telefonuma uzanarak sosyal medyama giriş yapıp akışa bakmaya başladım.Bir kaç arkadaşımın son gönderisini beğendikten sonra belime sarılan kollarla ilk başta irkildim ancak daha sonra heyecandan kalbim hızla çarpmaya başladı.Akın kafasını boynuma gömüp "Fazla dalmıştın..."
Telefonun tuş kilidini kilitleyerek kenara koydum ardından "Evet öylesine girdiğim zaman bile en az yarım saatimi geçiriyorum."
Akın gülümseyerek beni kendine çekti ardından saçlarımın üzerine ufak bir öpücük koyup "İyi geceler bebeğim" dedi.
Başımı hafifçe kaldırıp ona şaşkın gözlerle baktığımda kaşlarını hafifçe çatıp "Ne bu surat bakayım?"
"Yok bir şey...Yani hemen uyuyacak mıyız böyle?"
Akın ufak bir kahkaha atıp "Bak sen şu yaramaza..." burnunu burnuma sürtüp fısıltı ile "Seni şu an hazır olmadığın bir şeye zorlamak istemiyorum sadece..."
"Peki ya ben hazırsam?"
Kendini biraz geriye çekip yüzüme ciddi bir ifadeyle baktı ardından "Emin misin? Pişman olmanı istemiyorum."
Aşk dolu gözlerle ona bakıp "Emin olmasaydım şu an burada işim olmazdı...Ve pişman olmam söz konusu bile değil."
Gözlerimin içine bakarken duraksadım ardından "Ayrıca neden pişman olacakmışım ki?"
"Hayır yani evlendiğimiz geceyi beklemek istersin diye düşünmüştüm...Benim için bunun hiç bir önemi yok zaten biliyorsun."
Başımı onaylar anlamda sallayıp gözlerine baktım.Dudaklarımda hissettiğim baskı ile gözlerimi kapatmam bir oldu.
+18
İlk başta alt dudağımı emdikten sonra yavaşça üst dudağıma geçti.Dudaklarımı emerken bense amatör bir şekilde öpüşlerine karşılık vermeye çalışıyordum.Bir elim ensesindeyken diğer elim çıplak kaslı omzundaydı.Dilini ağzımın içine itmesiyle öpüşü biraz daha sert bir hal aldı.Bir eliyle çenemi hafifçe tutarken diğer eliyle kalçalarımı sıkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAĞ
Roman pour AdolescentsŞiddetli kar yağışında, hiç bilmediği yoldan aracını çıkaramayan Mira , tanımadığı bir yabancıdan yardım istemek zorunda kalır. ~ "Duvarlarına öfke ve barut kokusu sinmiş bu eve, nasıl kışın ortasında açan kardelen kokusunu getirdin..." ~ "Dedim y...