Annemin sesiyle gözlerimi açtığımda hafif uyku sersemi bir şekilde baş ucumda duran telefonumdan saate baktığımda sabah dokuza geldiğini görmemle hızla ayaklandım.Odamın kapısını açıp mutfaktan bana seslenen anneme "Uyandım geliyorum hemen." Dedikten sonra camımı açarak odanın havalanmasını sağlarken bir yandan da yatağımı topluyordum."Bak yaa , bir insan yatağını toplarken neden böyle sırıtır acaba?"
Bakışlarımı çevirmemle ablamı kapıda görmem bir oldu.Gülümseyerek "Ne yapayım elimde değil.İçim kıpır kıpır aşırı heyecanlıyım.Umarım çok güzel geçer."
Ablam gülümseyerek yanıma gelip "Güzel geçer ablam merak etme." Derken elini omzuma koymuştu. Ardından "Hadi gel kahvaltı hazır." Demesiyle kapıya doğru yöneldi.
"Tamam geliyorum."
Ablamın odadan çıkmasıyla lavaboya doğru giderek elimi yüzümü yıkadım.Ardından altıma siyah bir tayt ve üzerime uçuk pembe bir sweatshirt giyerek odamdan çıkıp merdivenlere yöneldim.Aşağı indiğimde hazır olan kahvaltı masasına bir göz atıp ardından anneme baktım.Kendini yaptığı işe öyle bir kaptırmıştı ki henüz geldiğimi fark etmemişti bile.Şaşkın bir şekilde hazırladıklarına bakıp ;
"Anne sen sabah kaçta kalktın?"
Konuşmamla bakışlarını bana çevirip "Sabah namazından sonra uyumadım kızım..." bir yandan elindeki hamuru yoğururken bir yandan da bana "Hadi sen çayları koy.Ablan alt katın camlarını sildi onu da çağırıver."
Başımı onaylar anlamda sallayarak önce salona gittim.Ablam elindeki bezi kovada sıkarken bana bakıp "Bitti çok şükür bu son cam."
"Eline sağlık abla geri kalanı ben hallederim.Hadi gel annem kahvaltıyı hazırlamış."
"Tamam canım geliyorum."
Hızlı geçen kahvaltı sonrası hemen süpürgeyi elime alıp tüm evi süpürdüm.Ablamda arkamdan tozları alıyordu.Yerleride sildiğimizde en son banyoları temizledik ve mutfağa anneme yardıma gittik.İçeri yorgun bir şekilde adım attığımda annem tencereden bir sarma alıp "Bak kızım tadına nasıl olmuş?"
Bir ısırık aldığımda yüzümdeki tebessümle "Yine harika anne valla senden iyi yapan yok sanırım şu zeytinyağlı sarmayı."
Annem gülerek "Hadi hadi zevzeklik yapma şimdi.Her yeri dip köşe temizlediniz mi bakayım?"
Başımı onaylar anlamda sallarken ablam yorgun bir şekilde mutfağa girip sandalyeye oturdu ve "Yemin ederim öldüm.Mira banada sarma ver , biraz enerji almam gerek."
Tabağa biraz sarma koymaya başlamıştım ki annem elime vurup "Aa misafirler gelmeden bitireceksiniz ."
Elimde tuttuğum tabağı hızla ablama uzatıp gülümseyerek "Hadi ben hazırlanmaya çıkıyorum." Diyip merdivenlere hızla yöneldim.Odama çıkar çıkmaz telefonumu elime aldığımda Akın'dan gelen "Günaydın meleğim" mesajıyla yüzümde bir tebessüm oluşmuştu.
Gözlerimi telefonun ekranından çekmeden yatağımın kenarına oturup "Günaydın sevgilim." Yazıp gönderdim.Telefonu yatağımın hemen kenarında olan masaya koymamla ayağa kalkıp odadan duş almak için çıkmak üzereyken telefonumun çalmasıyla arayanın Akın olduğunu gördüm.Telefonu cevaplamamla Akın'ın keyifli ses tonunu duymam bir oldu.
"Heyecandan uyuyamazsın diye düşünüyordum ama sen daha yeni mi uyandın?"
Söylediği şeye gülümseyerek "Hayır erken uyandım aslında ama telefonum odamda kaldığı için bakma fırsatı bulamamıştım...Sen heyecandan uyuyamadın mı yoksa?" Cümlenin sonuna doğru ses tonumdan güldüğüm bariz belli oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAĞ
Ficção AdolescenteŞiddetli kar yağışında, hiç bilmediği yoldan aracını çıkaramayan Mira , tanımadığı bir yabancıdan yardım istemek zorunda kalır. ~ "Duvarlarına öfke ve barut kokusu sinmiş bu eve, nasıl kışın ortasında açan kardelen kokusunu getirdin..." ~ "Dedim y...