Bir Şeyi Anlatamazsınız, Anlatsanız da

65 2 1
                                    

İnsanlara Kalplerinde Olmayan Bir Şeyi Anlatamazsınız, Anlatsanız da Bilgisayarınızın Harddiskinde Olmayan Bir Dosyayı Arattığınızda Size, ❛File Not Found❜ Dediği Gibi Bir Neticeyle Karşılaşırsınız. Meselâ Diskinizde Filânca Konu Hakkında X Dosyası Yok. Bu Dosyayı Bilgisayara Sorsanız/Söyleseniz, Size, "Yok." Diyecektir. İşte İnsanlar da Böyledir; Kaplerinde Bulunmayan Bir X Meselesinden Bahsettiğiniz Zaman, İsterseniz Adamın Kulağının Dibinde Megafonla Bağırın Size, "Yok!" Diyecektir. Bu Yüzden, "Falâncaya O Kadar Anlattım da Anlamadı/Anlamıyor!" Diye Düşündüğünüz Zaman Anlayın ki, Aslında Bahsettiğiniz O Mesele, O Meseleyle İlgili Bir Şey O Kimsenin Kalbinde Yok Demektir. Meselâ Biri Geçsin Bana Futboldan Bahsetsin, İstediği Kadar Anlatsın; Zerre Tepki Vermem, Çünkü Kalbimde Futbola Karşı Ne Bir İlgi Ne de Sevgi Yoktur Ama Biri Geçsin Benim Duyabileceğim Bir Yerde Başka Birisine Kısık Bir Sesle Dinden, Îmândan, İtikattan ya da Fenden, Fizik ve Psikolojiden Bahsetsin, Bana Söylenmediği Hâlde Kulak Kabartır, Hattâ Büyük Olasılıkla da Muhabbete Ortak Bile Olurum. Çünkü Bu Tür Konulara Karşı Kalbimde İlgi ve Sevgi Vardır.
Kısacası Kalpte Varsa Beklenen, İstenen Sonuca Ulaşırsınız, Kalpte Yoksa Nâfile Çabalar ve Vakit Kaybeder, Hattâ Sinir Krizleri Geçirirsiniz. Bu Yüzden Bahsettiğiniz, Bahsedebileceğiniz Hayatî Bir Meseleyi, Kalpleri Boş Kimselere Anlatıp da Kendinize Eziyet Etmeyin. Tecrübe ile Sabittir, ‰999 Yıpranırsınız da, Bilgisiz ve Şuursuz Davarın Umurunda Bile Olmazsınız. Bir Şey Anlatamadığınız Gibi Tüm Emekleriniz ve Samimiyetiniz Boşa Gider de O ise "Me Mee Meee..." Diye Böğürüp Otlamaya Devam Eder.

Allahım, İçimizdeki Davarlar Sebebiyle Hepimizi Telef Etme Yâ Rabbim; Âmin!

İNDİRİLEN DİN Mİ ? UYDURULAN DİN Mİ  ?[Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin