ÖZENLE DİKKAT!!!

96 4 3
                                    

Yahudiliğin En Önem Verilmesi Gereken Misyonlarından Biri, Tüm Yahudilerin İçerisinde Bulundukları Toplumun Suretine Bürünmeleri Ama Yahudiliğini Gizlice Sürdürmeleridir. Bu Kadarla da Kalmazlar; Her Yahudi Bir İstihbarat Görevlisidir de.

Dünyânın Her Yerinde Böyle Olduğu Gibi Ülkemizde de Bu Böyledir, Çünkü Onların Amaçlarının ve Hayâllerinin Başında Büyük İsrail ve Dünyâ Hâkimiyeti Bulunmaktadır.

Bu Bahsettiğimiz Yahudi Emeli ve Misyonudur, Kâide Değişmez Lâkin Baktığımızda Ermenilerden Vehhabîlere, Şiîlerden Diğerlerine Kadar Hep Gizlendiklerini Görürüz ki Bundan, Yahudi Geleneğinin İslâm ve Özellikle de Türkiyeli Düşmanı Olan Tüm Fırkalarca Uygulanıyor Olduğuna Tanık Oluruz. Bu da Demektir ki, Konu Edilebilecek Fırkaların Neredeyse Tamamı İsteseler de İstemeseler de, Bilseler de Bilmeseler de Yahudiliğe ve Aslında Daha da Doğrusu Siyonizm'e Hizmet Etmektedirler.

Gizleniyorlar ve İşlerini O Şekilde Yürütüyorlar. Düşünün Meselâ Ehl-i Sünnet İtikadına Sahip Olup da Aramızda Casusluk Yapan Var mı? Düşünün Meselâ Yahudiler Gizleniyor, Ermeniler Gizleniyor, Vehhabîler Gizleniyor, Şiîler Gizleniyor, Sabetayistler Gizleniyor, Aklınıza Gelebilecek Bu Minvâldeki Tüm Fırkalar ve Gruplar Kendilerini Gizliyorlar. Bu İnsanlar, Meselâ Türkiye'de Yaşayan Yahudiler Kimliklerini Açıklamış Olsalar, Yahudiler Gibi Diğerleri de Gerçekte Ne Mal Olduklarını Açıklamış Olsalar, Aramızda Barınabilirler mi? Mümkün Değil. Peki, O Hâlde Neden İstenmedikleri Bir Fırkanın, Ehl-i Sünnet Bir Toplumun Arasındalar? Haydi Zaruri Sebeplerden Dolayı Bulunanları Anlıyoruz ve Zaten Onlar Kendilerini Saklamıyorlar da. Türkiye'de Yaşayan İş Adamı Bir Yahudi ya da Onun Gibi İşletme Sahibi Bir Ermeni veyâ Ne Bileyim Özel Bir Nedenden Dolayı Burada Olanlar Kendilerini Gizlemiyorlar Ama Bu Gibi Kendilerinin Aslını Gizlemeyenler, Gizleyenlerin Yanında Devede Kulak Gibi Kalıyorlar. Nitekim Gizlemeyenlerin Gizlemek İçin Özel Bir Nedenleri de Yok.

Neden Anlatıyorum Bunları? Şuan Elimde Hüseyin Avni Hocanın Mustafa İslamoğlu ve Mehmet Okuyan Denilen Sahtekârlara Hitâben Yazmış Olduğu 270 Sahifelik Bir Reddiye Var, Daha da Doğrusu Bu Reddiyeye Ait Şefaât Bahsi Bölümü Var. Bunu Okuyorum ve Temize Geçiyorum ki, Yakında Paylaşmak İçin. Hüseyin Avni Hoca Allah Râzı Olsun Bu İtlere Vermiş Veriştirmiş ve Arada Koca Koca Harflerle de Soruyor Meselâ Diyor ki, "Ne Diye İnkâr Ediyorsunuz!"

Elbette Hüseyin Avni Hocanın Bu Sorusunun Sebebi de Cevabı da Son Derece Açıktır. Çünkü Bu ve Benzer Sahtekârlar, Gerçek İslâm'ı Yıkmak İçin Uğraşmaktadırlar. Bunlar Meselâ Şefaâti İnkâr Ediyor, Diğer Benzerleri de Ehl-i Sünnet İtikadına Ait Bir Başka Konuyu İnkâr Ediyor. Hepsi Üzerine Düşeni Yapıyor, Ehl-i Sünneti Yani Gerçek İslâm'ı Yıkma Peşindeler. İnsanların İtikatlarıyla Oynuyorlar ve Câhil Cühelâ Kardeşlerimizi de Yoldan Çıkarıp Kimini Kendileri Gibi Vehhabî, Kimini Şiî Yapıyorlar, Yapamasalar da En İyi İhtimâlle Ehl-i Sünnetten Ayırıyorlar. Peki, Ehl-i Sünnetin Yıkılması Esâsen Neye Yarar?

Ehl-i Sünnet Demek Gerçek İslâm Demektir, Gerçek İslâm'ın Yıkılması ise Hiç Şüphesiz Siyonizm'in İşine Yarar. Çünkü Müslüman'ın İtikadı Doğru Değilse Yani Ehl-i Sünnet Değil ise Ne İbâdetleri Ne Duâları Kabûl Olur. Duâsı Kabûl Olmayan Müslüman, Siyonizm'e Ne Kadar Direnebilir? Bizim Her Şeyimiz Ortada, Kimseden Saklımız Gizlimiz Yok Çünkü Hak Üzereyiz Elhamdülillâh (Allah Ayırmasın; Âmin Ecmâin) ve Lâkin Onlar Gizleniyorlar, Hak Üzere Değiller Çünkü. Biz Gidip Vehhabîlerin Arasına Karışıp, Onlar Gibi Görünüp Kendi Safımıza Çekmeye Çalışıyor muyuz? Tarihte Görülmemiştir. Eğer Bir İtirâzımız Varsa Açık ve Net Bir Şekilde Kimliğimizi de Ortaya Koyuyor ve Öyle Beyân Ediyoruz, Hem de Konu Hakkında Her Ne Delile Sahipsek, Delillerimizle Konuşuyoruz Yani Ama Onlar Gizleniyorlar.

Dert Bellidir Arkadaşlar, Mesele Ehl-i Sünneti Yıkmaktır. Bunu Gerek Din Adamı Kılıklı Sahtekârlarıyla ve Gerekse Politikacı Suretli Köpekleriyle Yapıyorlar ve Medya da Elbette Bunlara Hizmet Ediyor. Bu Yüzden İtikadınıza Sahip Çıkın. İtikadınıza Sahip Çıkabilmek İçin de Bilgi+Şuur+Cihad Gerekmektedir. Sadece Bilmek Yetmez, Yani Ehl-i Sünnete Tâbi Olmak Yetmez, Bunun Bilincinde de Yani Şuurunda da Olmak Gerekir. Sadece Şuur da Yetmiyor, Üzerine Bir de Cihad Gerekiyor. Kimi Zaman Siyonizm'e Hizmet Eden Din Adamı veyâ Politikacılara Karşı ve Çoğu Zaman da Nefsimize Karşı.

Dua ile selametle...

İNDİRİLEN DİN Mİ ? UYDURULAN DİN Mİ  ?[Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin