Dışardan Gördüğün Merhametimle Oyun Oynama ki ,
İçimde ki Şeytan Hayatını Lunaparka Çevirmesin . . !► Bugüne Kadar,Yani Yaklaşık Üç Sene de Engellendiğimiz Kişileri Ne İçin Engellendik?Bir kaç Örnek Verelim:
☛ Meâlcidir ya da En Azından Mezhepsizdir, Yani Ehl-i Sünnete İnanıyorum Dese de Ehl-i Sünnet Değildir Lâkin Bir Kimseyi Sırf Bu Sebeple Engellenmez Fakât Yine de Engellendiklerimizin Onda Beşi Yani Neredeyse Yarısı Bu Kabilden Kimselerdir.☛Bir Şekilde Kendi Mezhebini veyâ Görüşünü veyâ Dâhil Bulunduğu Bir Fırkayı Üstün ya da Geçerli ve Muteber Tutup, Cumhurun Görüşüne Aykırı Tavır Takınıyordur ve Bu Yolla Ehl-i Sünnet Olsa Bile Yaptığının Şuurunda Olmayarak ve Şuuruna Varmayı da İstemeyerek İnatla Konuştuğunu Savunuyordur. Engellendiklerimizin Onda İkisidir.
☛Güzide Sayfamızın Yaklaşık Üç Yıllık Bir Mazisi Vardır ve Bu Süre İçerisinde Allâh(cc) da Şahittir ki Paylaşımlarımızın Çok Ama Çok Cüzi Bir Kısmı(Iki Şiir Kitabı) Hariç Sırf İlimdir, Ehl-i Sünnet İtikadının Başyapıtlarından Anekdotlardır. Yaptığımız İşi Küçümseyip Sayfayı ve Dolayısıyla da Bizleri ve Bizleri Takip Eden Siz Değerli Kardeşlerimizi Küçük Düşürücü Kelâmlar Edenlerdir. Bu Tür Kimseler Sırf Kendi Arzu Ettikleri Kulvarda İlimler Neşredilmiyor Diye, Bunca Emeğimizin Karşılığında Sayfamızı ve Bizleri ve Dolayısıyla Sizleri de Boş Muhabbetlerin İnsanları Kabilinden Görmektedirler ki, Bunlar da Engellendiklerimizin Onda İkisidir.
☛ Herhângi Bir Meseleyi Uzattıkça Uzatan ve Çocuk Gibi, Elim Sende Kalsın Oyununu Oynar Gibi Verilen Her Cevaba Gerek Aynı Manâda Gerekse Başka Manâda Birtakım Yeni ve Sürekli Cevaplar Vermek Suretiyle Son Noktayı Koymayı Bir Türlü Bilemeyen ve Bu Yaptığı ile Gönlünü Hoş Eden Kimselerdir ki, Bunlar da Engellendiğimiz Kişilerin Onda Biridir.
☛ Tüm Bunların Dışında Kalan Bir Kısım Kimseler de Var ki, Onlar da ya Herhângi Bir Şeyi veyâ Kendisini Reklâm Etmek İçin Yorum Yazanlar ya Paraya Pula İhtiyacım Var Kabilinden Çâresiz Bir Kimse imiş Gibi Son Zamanlarda Popüler Olan Sanal Dilenciliğe Yönelenler ya da Tuttuğu Siyasî Bir Parti ve Lideri Hakkın Üstünde Tutan ve Bu Sebeple de Hakk’a Kulaklarını Tıkayan, Tuttuğu Partinin ya da Liderin Karalarını Aklama Aşkıyla O Partinin ya da Liderin Bir İşine Bir Kelâmına Zevâl Verebilecek İlmî Bir Bilgiye Karşı Cephe Alıp Hakkı Hakîkâti Yalanlamaya Çalışan Birtakım Kimselerdir ki, Bu Tür Kimseler Ondalık Sisteme Giremeyecek Kadar Azdırlar.
Bu Üç Yıllık Geçmişimizde Gerçekte ve Toplamda Kaç Kişiyi Engellendiğimizi Merak Ediyor iseniz, Bu İnsanların Sayısı da Şuan İtibârıyla watpat sanal âleminde 351’dir.
⚫☛⚪Bir de Ayrıca Gerek İlmî Gerekse Siyasî Bazda Kendilerinin Arzu Ettikleri Gibi Paylaşımlar Yapmıyoruz Diye, Yani Övülmesini İstedikleri Kişi ve Grupları Allâh(cc) İçin Övmüyoruz Diye Kendi Arzularıyla Bizlerden Yüz Çevirenler Vardır ki, Onların Miktarını da Allâh(cc) Bilir.
Bu Paylaşım da, Bizleri Daha İyi Anlamanız İçindir Vesselâm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNDİRİLEN DİN Mİ ? UYDURULAN DİN Mİ ?[Tamamlandı]
SpiritualAkıl, Göz Gibi, Din Bilgileri de Işık Gibidir. Göz, Işık Olmadıkça, Karanlıkta Görmez. Göz, Karanlıkta Görmediği Şeylere, Yok Diyemez. Akıl da, Mânevîyatı, Fizik Ötesini Anlayamaz. Aklımızdan Faydalanmamız İçin Allahû Teâlâ, Din Işığını Gönderdi. Gö...