✨10k✨

217 39 18
                                    

خب...هووففف
خدای من نمی‌دونم از کجا باید شروع کنم🥺

اول از همه میخواستم سلام کنم به همه ی خواننده های این فیک و همه ی اونایی که ازش حمایت کردن و بعدش دلم میخواد همتونو محکممممم بغل کنم چون با هر کدوم از کامنت هایی که برام میذاشتید من از خوشحالی رشد میکردم و حس میکردم توی کنج کوچیکی از اینترنت من تونستم ذره ای خودم و شماهارو خوشحال کنم.
بازم مثل همیشه میگم یه دنیااااا از تک تکتون ممنونم که این فیک رو خوندین و اینهمه به من انرژی دادید.
و دوم باید بگم که من در مقابل، به همتون یه عذرخواهی بدهکارم. فکر میکنم تا الان دیگه فهمیده باشید درباره ی چی دارم حرف میزنم ولی باید به زبونش بیارم.
اینکه این فیکِ ۳۰ و خورده قسمتی با همه ایراد و نقص هاش تونسته به ۱۰ کی برسه هنوز که هنوزه باعث حیرت و ذوق مرگیِ من میشه. شماها واقعا تک تکتون فوق العاده اید.
ولی خب باید بگم که کار من همینجا توی ژانر فن فیک تموم میشه. حتی فکر کردن به اینکه این حرفم ممکنه بعضی هارو که منتظر داستان های بیشتری از من بودن ناراحت کنه، قلبمو به درد میاره. می‌دونم که قول داده بودم ولی خب چه میشه کرد. آدم ها مدام دچار تغییر و تجربه کردن هستن.
منم ترجیح میدم از این به بعد درباره ی شخصیت هایی بنویسم که کاملا ساخته ی ذهنِ خودم باشن تا هم از اسمشون استفاده نشه و هم من دستم باز تر باشه برای نوشتن و توصیف کردنشون.
می‌دونم هرچقدر که از اونایی که تا الان باهام همراه بودن و حمایتم کردن تشکر کنم بازم کمه ولی خب این تصمیمیه که گرفتم و امیدوارم که شما هم از دستم دلخور نشید و درکم کنید.
ولی مطمئن باشید که این فیک و همه ی خاطراتی که شما بهم دادید، تا وقتی که این اَپ پابرجاست اینجا میمونه و من به هیچ وجه پاکش نمیکنم چون شماها و یادتون جای خاصی توی قلبم دارید.
و در آخر باید بگم که اگه دوست داشتید داستان هایی که الان دارم می‌نویسم رو بخونید، میتونید همه رو توی این پیجsillytomatostoriesپیدا کنید
خیلیییییی دوستتون دارم عزیزای دلم
مراقب خودتون و قلبتون باشید،
جودی🌸

STRAWBERRIES & CIGARETTES | BANG CHANWhere stories live. Discover now