Lodos çıktıktan sonra almayı bekleyen gözyaşlarımı teker teker akıttım. Neden herkes benden nefret ediyordu? Neden hickimse beni sevmiyordu? Biraz daha ağladıktan sonra kendimi yatağa atıp uykunun kollarına bıraktım.
Sabah birinin kolumu deşmesiyle uyandım. Gözlerimi açtığımda Yağız dı bu. Hiçbir şey demeden yataktan kalkıp rutin işlerimi hallettim. Aşağı inince sadece ben inmemiştim. Poyraz ve Lodos'un arasındaki boş sandalyeye oturdum.
Kahvaltı faslı bitince Lodos Poyraz Rüzgar ve biyolojik babam işe gitti. Ve geri kalanları da odalarına bende bizimkilerle buluşmak için odaya çıktım. Üstüme biseyler giydim. Ve aşağıya indim. Aşağı indiğimde herkes salondaydı. Bir koltuğa oturarak Baran'ı kucağıma aldım. biraz yanaklarını mıncırdıktan sonra annesine geri verdim. Biyolojik anneme dönüp" bugün arkadaşlarımla buluşa bilir miyim?"Biyolojik anne bana bakıp " tabiki kızım geç olmadan dön" " Teşekkürler geç kalmam." " Şoför bıraksın kızım yorulma."dedi bende hemen"yok gerek yok hem hava almış olurum." Diyip ayakkabılarımı giyip evden çıktım. Bizimkilerin yanına gitmek üzere yola çıktım.30 dkkalık bir yürüyüşün sonunda kafeye vardım. Saat 11.59 du tam vaktinde gelmiştim. İlk defa herkesin orada toplandığını gördüm. Hepsiyle sarıldıktan sonra detaylıca olayları anlattım. Hepsi şok içinde bana bakmışlardı.
Bizimkilerle 2 saat oturmamızın ardından telefonum çaldı. Yabancı bir numara arıyordu hemen açtım.
-Efendim
-Kızım nerdesin?
-Kafedeyim arkadaşlarımla birlikte oturuyoruz.
-tamam kızım kafenin adresini Poyraz'a at o seni gelip alacak oradan
-inanın hiç gerek yok.
-İtiraz istemiyorum!
-Peki adresi size atsamm
-tabi kızım at
- görüşürüz
- görüşürüzTelefonu kapattıktan sonra bizimkilerle vedalaştık. Poyraz'ın bana doğru geldiğini gördüm. Tam arka kapıyı açmış binecekken
"Yanıma gel!" Dedi. Bu adamdan gerçekten çok korkuyordum o sert yüz hatları her daim çatık olan kaşları insanı dövecek gibi bakıyordu. Ya bu beni 45 yerimden bıçaklayıp bir yere atarsa? Yok ya yapmaz öyle birşey. Ya yaparsa?
Bunları söylerken çoktan öne binmistim.
Sessiz geçen yolun ardından eve varmıştık.Akşam yemeğini yedikten sonra salonda otururken biyolojik baba bana dönüp" kızım eğer sende istersen seni bizim koleje aldırmak isterim. Kimlik işi bu hafta hallolacak." Dedi bana bakarak. Bende hemen " inanın benim için farketmez oğullarına sorun ederse eski okuluma devam edebilirim" dedim.
Oda hemen " o zaman bizim koleje aldırıyorum kaydını?"dedi." Tamam nasıl isterseniz?"
Şuan benim için tek sorun diğer evde kalan eşyalarımdı. Ve elbiselerim giymeye hiçbir elbisem yok.
"Eğer izniniz olursa eski eve gidip eşyalarımı almak istiyorum?" Diye çekingen bir üslupla sordum. Biyolojik baba bana dönüp" eğer önemli bir şeyin yoksa sadece kıyafetler içinse o eve gitmene gerek yok zaten annenle alışverişe çıkacaksınız." Dedi." Arkadaşlarımın aldığı hediyeler var benim için çok önemliler" dedim."o zaman yarın Lodos abinle git al gel tek gitme onlara güven olmaz."" Tabi nasıl isterseniz"" Bu arada koleje arkadaşlarımda gelebilir mi?" Biyolojik baba bana bakıp" tabiki" daha sonra aklına birşey gelmiş olacak ki" arkadaşlarınla bir gün tanışmayı çok isterim?" Bende hemen " tabi istediğiniz zaman tanıştırırım" dedim.
Biraz daha sohbet ettikten sonra telefonumu alıp biraz Instagram'da dolaşmaya başladım. Takipçim 255 ti ve bana yetiyordu. Hesabım gizliydi gelen isteklere bakınca 20 tane olduğunu gördüm. Ve iki isim de takılı kaldım.
@lodoskorhan
@yesimkorhanHemen kabul edip GT yaptım.
Daha sonra ne zamandır post atmadığımı düşünerek galerime girdim ve Arda ile çekindiğimiz beğendiğim bir fotoğrafı attım.(Temsili)
@yazgiada1 = Ah o güzel gözlerin @ardaabozkayaa✨💝
Atar atmaz bizimkiler yorum yapmaya başladı.
@emirtepeci: bensiz🤧
↪️ Sensiz@silamazekiolan:Bebekleriim🤩
↪️Yavruuum@ardaabozkayaa:Hadi evlenelim
↪️Hadii koş...@deefnee: ❤️
↪️❤️@efekaraslan: 🔥❤️
↪️❤️❤️Ve bunun gibi birçok yorum vardı.
5 istek daha geldi ardından
@leylakorhan @mertkorhan @savaskorhan
@ruzgarkorhan @poyrazkorhan
Hemen kabul edip GT yaptım. Onlar da hemen postumu beğendiler.
İnstada biraz dolaştıktan sonra uykum geldigini anlayıp salondakilere iyi geceler dileyip odama çıktım.
Bir süre düşünüp sonra uykunun kollarına bıraktım kendimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AİLEM Mİ?
Teen Fiction16 yaşından sonra hayatının değiştiğini öğrenen Yazgı yeni ailesiyle gerçek aile sevgisini hissedebilecek mi? Abileri ile iyi anlaşabilecek mi? Korhanlar tekrar eskisi gibi mutlu olabilecek mi... Hadi gelin Yazgı'nın hikayesine hep birlikte bakalım...