15.BÖLÜM

4.4K 160 2
                                    

Birbirimizden ayrıldığımızda beni anlımdan upuzun öptü. Ona gülümseyip saçlarını karıştırdım.

" ben bu vakitten itibaren sensiz yapmak istemiyorum." dedi. Saçlarımdan öpüp" her anımda yanımda olup her anında yanında olmanı istiyorum. " dedi.
Ona gülümseyerek tekrardan sarıldım.

Ayrıldığımızda burnumun ucuna vurup" bunu evet olarak kabul ediyorum. " dedi.

Orada banklardan birine oturduğumuzda beni sımsıkı sarıp yanıma oturdu. Başım onun omzundaydı.

" isterseniz ilişkimiz aramızda kalabilir. Eğer ailen bir şey falan derse? " diye sordu. Ona gülümsedim. Beni düşünmesi hoşuma gitmişti.

" aramızda kalmasına gerek yok tepki vereceklerini sanmıyorum. Ama bir süre gizli kalabilir. Okul bunun dışında. Biraz düşman çatlatalım değil mi? " dedim.
Son cümlemden sonra oda güldü.

" senin düşman çatlatmanı yerim ya." diyip yanağımı öptü.

Bir süre daha oturup eve gelmiştim. Salonda annem oturuyordu. Onun yanına geçip oturdum. Mete' yi sadece ona anlatabilirdim.

Yanına geçip oturdum.

" merhaba annecim" deyip yanağını öptüm. Oda gülümseyip beni saçlarımdan öptü.

" sana bir şey söyleyeceğim ama aramızda." dedim. Annem de etrafına bakıp bana yaklaştı. Başını salladı.

" benim erkek arkadaşım var. Önceden de küsmüştük. Geri barıştık." dedim utanarak.

Annem hemen bana sarılıp " damadımız kim? Bir gün beni de tanıştırısın artık. " dedi gülerek.

" tabi tanıtırım annem ama aramızda kalsın olur mu?" dedim.

Saçlarımdan öptü. Bu evet demekti.

Akşam yemeğine Lodos abimlerde vardı. Yemekleri yiyip Baran kucağımda oturuyordu. O sırada Emir aradı.

" efendiiim" dedim i yi uzatarak.

" nerelerdesin be güzellik. Unuttun bizi" dedi gülerek.

" aa yok canım ne unutması" dedim gülümseyerek.

" dışardayız bir gelsen de nur yüzünü görsek." dedi.

" ah be yavrum şimdi hiç dışarı çıkasım yokki" dedim.

" kapının önündeyiz." dedi ve yüzüme kapattı.

Baranı Yeşim yengeye verip direk dışarı koştum.

Kapıyı açıp Emir'i görünce boynuna atladım. 

Oda benim bacaklarımdan tutup sarıldı.
" ya çok özlemişim ben siziiğ." dedim hepsine tek tek sarılarak.

Hepsini içeriye alıp annemlere söyleyip odaya oturduk.

Odaya girer girmez Mete canlı yayın açmıştı. Hemen ona girdim.

Benim girdiğimi görünce gülümseyip " Yazgı hoşgeldin" dedi. Ona yayın isteği gönderdim. Kabul edip birlikte yayın yapıyorduk. 

Ekranda görüntüm gözüktüğünde diğerleri de arkama geçti.

" selam" dedim.

" merhabalar hanımefendi" dedi Mete.

" o zaman soru cevap yapalım bi sen seç bi ben?" diye sordu.

Başımı onaylar biçimde salladım.

İlk Mete soru seçip cevaplayacaktık.

" sevgiliniz var mı? Diye sormuş birisi arkadaşlar Yazgı benim sevgilim. O yüzden bu soruyu geçiyorum." dedi. Ona gülümsedim. Ben bu ara hep gülümsüyordum.

" en sevdiğin renk?" diye sordu Mete.

" mor ve beyaz" diye kısa yanıt verdim.

" artı olarak turkuaz" diye ekledi Mete. Ona gülümsedim.

Bir süre daha böyle sohbetler ettik bazıları ne kadar kötü yorum yapsalarda. Bazıları aksine shipliyorlardı bizi.

" arkadaşlar herkese katıldığı için teşekkür ederim diğer canlı yayında Yazgı ile birlikte olacak." diyip öpücük gönderip kapattı.

Evden diğerleri de gitmişti. Mete ile son kez telefonda konuşup uyumuştum.

İnstagram : geeceemaviisiii

Diğer hikayelerime de bakar mısınız?

GERÇEK AİLEM Mİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin