26.BÖLÜM

2.5K 108 2
                                    

Mete buradaydı. Ayaz üstüne çıkmış yumrukluyordu. Abimler ve Yaman'da gelmişti. Meteyi ortalarına alıp hepsi birden dövüyorlardı. Ne yapacağımı bilemez bir halde duruyordum. Yanlarına giderken Ayaz yumruk atmak için elini kaldırdı, yere çöktüm ve Ayaz'ın kolunu tutarak " yeter nolur yeter dur artık" sesim çok güçsüz çıkıyordu. Ayaz bana bakarken elini tuttum. " Ayaz lütfen yeter nolur canı çok acır." Dedim titreyen sesimle. Ayaz bir yumruk daha atıp üstünden kalktı.

Metenin kafasını dizime koyup " Mete aç gözlerini nolur Mete" gözümden yaşlar akıyordu. Ayaz son kez bana baktı. Gözlerini sımsıkı kapatıp açtı. Bakışlarımı ondan çekip Meteye baktım. Bana üzgünce bakıyordu. Mete biraz toparlanmıştı. Su içirdim. Ayağa kalktı. Gözümden bir damla yaş düşmüştü. Ne yapıyordum ben. O beni en yakın arkadaşımla aldatmıştı. Gözlerimi sıkıca kapatıp etrafa baktım. Etrafımızda dolu kişiler vardı. Gözyaşımı silip dışarıya çıktım. Meteyi görünce Ayaz'ı unutmuştum. Ayaz'ın çevresindekilerden birkaç kişiye sordum. Bilmediklerini söylediler. Birkaç kişide okuldan çıkarken görmemişti. O zaman okuldaydı.Yamanı arayıp derste olmayacağımı söyledim.

Oradaydı. Bacaklarını kendine çekmiş kafasını dizlerine koymuştu. Arka bahçeye gelmişti. Ona doğru yaklaştığımda hiç hareket etmiyordu. Yanına oturduğumda boğuk sesiyle " neden geldin?" Diye sordu. Ona bakıyordum. Kafasını kaldırdı yüzüme baktı. " neden geldin?" Diye sordu bir kez daha. Hiçbir şey söylüyemiyordum. Ne diyecektim ki? Ayağa kalktı.

Onunla birlikte bende ayağa kalktım. " Yazgı neden geldin ya neden?" Derin bir nefes aldı. " yazgı git" dedi itiraz istemeyen sesiyle. Başımı iki yana salladım. Gitmeyecektim. Duvarla arama girdi. Gözlerime uzun uzun baktı. Sonra geri çekildi. Kalbim çok hızlı atıyordu. " yazgı git kalbini kırarım." Dedi. " umurumda değil." Dedim kısaca. Sinirle dişlerini sıktı." O OROSPU ÇOCUĞUNUN YANINDA DURSANA SEN ÇOCUK SENİ ALDATTI YA ALDATTI EN YAKIN ARKADAŞINLA ALDATTI GEÇMİŞSİN KARŞIMA ONU DÖVME DİYORSUN ONUN YARALARINI SARIYORSUN..." sinirle omzumun üzerindeki duvara yumruk attı. Çığlık attım.

Gözlerini açarak bana baktı. İfadesini değiştirip " ağlama" dedi yumuşak ses tonuyla. Yere çöktüm deli gibi ağlıyordum. Yanıma çöktü ve yüzümü avuçlarının arasına aldı. " ağlama nolur ağlama ben öyle de-" " SUS NOLUR SUS YETER BENDE BİLİYORUM ALDATILDIM. SEVDİĞİM KİŞİ TARAFINDAN EN YAKIN ARKADAŞIM TARAFINDAN ALDATILDIM. UZUN ZAMANDIR KANDIRIYORLARDI BENİ BİLİYORUM. O AN NEDEN ONU KORUDUĞUMU DA BİLMİYORUM. " diyip ağlamaya devam ettim.

Sımsıkı sarmaladı beni. Ben ağlıyordum o beni sıvazlıyordu. Saçlarımı öpüyordu. Ağlamam bittiğinde ondan ayrıldım. Ayağa kalktım. Gideceğim sırada aklıma gelenle olduğum yerde durdum. " onun beni aldattığını sen nereden biliyorsun?" Dedim. Yüzüme baktı. Ardından yere baktı. Derin bir nefes alıp "yazgı şuan bunları konuşmanın sırası değil" diyip kestirip attı. Üstelemedim.

Yüzüne baktım. Dünki yara izleri kanıyordu. Cebimden çıkardığım ıslak mendili elime aldım. Ayağa kalkmıştı. Gidecekti. Kolundan tutup " geç şuraya kanamış onu sileyim" dedim. " gerek yok." Dedi kısaca. " şuraya geç dedim sana" oda sırıtarak " şuraya geçer misin de geçiyim" kolundan tutup oturtarak " otur oturduğun yerde beni deli etme" dedim. Daha çok sırıtarak " vayy sinirli kız severiz" diyerek daha çok sırıttı. Bu demesiyle kalp atışım artmıştı.

Dudağının kenarını silerken gülümsedi. Gözlerine baktığım sırada gözlerimin içine bakıyordu. Yutkunup " gözlerin..." dedi ve sustu. Devam etmesini ister gibi gözlerinin içine baktım. " çok güzeller." Dedi. Kalp ritmim at koşturuyordu. Ona gülümseyip " seninkide fena değil işte" dedim. Sırıttı.

Ben geldiiiim aklımda çok güzel fikirler var.

17k olmuşuz 🥳

GERÇEK AİLEM Mİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin