Yine bir okul sabahı...
Evden çıkıp okula diyorduk. Bugün yürümek istemiştim. Diğerleri de beni kırmayıp bana eşlik ediyorlardı.
Yolda giderken yanımızdan hızla bir araba geçti. Arkasından bağırarak "yavaş yavaş" dedim.
Hepsi bana güldü. Komik birşey mi vardı aq. Evet tersimden kalkmıştım. Uykum vardı. Onun açılması içinde yürümeyi tercih ettim.
Aa:Günaydın Güzelim biraz agresifsin galiba.
Mesajı sinirle okudum.
Yazgı: sanane be işine baksana sen!
Aa: tek işim sensin güzelim ;)
Yazgı: boş yapma.
Aa: sıranın altında seni bekleyen bir sürpriz var. Sanırım regl dönemindesin. Hiç bulaşmıyayım ben sana.
Yazgı: regl döneminde falan değilim. Uykum var. Hem nerden biliyorsun sen? Benimi takip ediyorsun?
Aa: güzelim kızlar bu dönemde çok sinirli oluyorlar. Yaklaşmış anlaşılan...
Yazgı: o zaman git diğer kızlara yap sürprizlerini!
Aa: sen benimi kıskandın?? Yerim ben seni kızım.
Yazgı: ne kıskanıcam be seni😒
Aa: sakin ol güzelliik
Yazgı: sakinim ben işine bak senTelefonu cebime bırakıp yürümeye devam ettim. Onu kıskanmışım! Sen kimsin de seni kıskanıcam be ben! Gıcık şey! Daha kim olduğunu bile bilmiyorum!
Okula gelmiştik. Bahçesinden girerken yeşil gözler bana bakıyordu. Baş selamı verdim. O da gülümseyerek göz kırptı. Sağ tarafa baktığımda arkadaşlarım oradaydı .
Arkadaşlarım evet. Arda Efe Sıla Emir. Bizim okulun formasını giymişler bana bakıyorlardı. Onlara doğru yürüdüm. Onları çok özlemiştim. Beni sık sık aramışlardı. Ama açmamıştım. Defne'nin bana yaptıklarından sonra hiçbiriyle konuşmak istememiştim. Koşarak yanlarına gidip. Emir'e sarıldım. Benim dert ortağım Emir'di. Kollarını belime dolayarak karşılık verdi.
" çok özledik be kızım." Dedi.
" bende sizi çok özledim." Dedim üzgün bir sesle.Efe hemen bana sarılıp " suçlama kendini. Sen de haklısın. Sonra azarlıycaz seni." Dedi.
Arda bana sarıldı. Saçlarımın kokusunu içine çekti. Boynuma doğru eğildi. Derin derin nefesler aldı. Ondan ayrıldığımda Sıla bana sarıldı.
Onunla da sarıldıktan sonra " sınıfınız ne?" Diye sordum. Emir ve Efeyle aynı sınıftaydım. Diğerleri de aynı sınıftaydı. Emir ve Efeyle sınıfa doğru yürüdük. Yaman çoktan sınıfa gelmişti.
Birlikte Yaman' ın yanına gittik. Ben telefonlarımı açmayınca Yaman'ı aramışlardı.
Masaya oturdum. Emir ayakta kaldı. Efe de benim sırama kaldı. Efe'nin saçlarıyla oynamaya başladım. Napıyım çok güzel. Kıvırcık.
Saçlarından öpüp gülümsedim. O da bana bakarak göz kırptı. Telefonuma gelen aramayla telefonumu cebimden çıkardım.
Aa arıyordu. Bekletmeden açtım. Bir erkek sesi geldi.
" yenge bizim oğlanı delirttin. Tutamıyoruz yanımızda." Dedi. Ne yapmıştım ki.
" ne?" Dedim şaşkın bir şekilde.
" şu erkeğin saçıyla oynadın ya bu da sana sürpriz mi ne hazırlamış. Onları görünce beni unuttu falan dedi. Aradığımızdan haberi yok. Bahçeye çıktı. Aramızda kalsın." Dedi.
" ben onu unuttum. Teşekkürler." Dediğim sırada telefon kapandı.Bizimkilerin yanına doğru ilerledim. Sıramın altına baktığımda kalpli bir kutu vardı. Kutunun içini açtığımda bir kar küresi çıktı. Kar küresini elime aldığımda tüm sinirim geçmişti. Kız ve erkek dans ediyordu. Gülümsedim. Kar küresini bir kenara bıraktığımda bir not vardı.
Bunlara baktığında beni hatırlaman dileğiyle güzelim...
Sesli bir kahkaha attım. Notu da bir kenara bıraktığımda bandanalar çıktı karşıma. Renkli renklilerdi. Çok güzeller. Elime aldığımda gözlerimden bir damla yaş düştü. Beni bu kadar iyi nasıl tanıyordu. Mete bile beni bu kadar tanıyamıyordu.
Hepsini kutunun içine bıraktım. Kutuyu sıranın altına bıraktım. Ayağa kalktım. Diğerleri de benimle birlikte kalktı. " yalnız kalmak istiyorum." Dedim.
Yavaş adımlarla arka bahçeye gittim. Dizlerimi kendime çekip ağlamaya başladım. Onun için ağlamayacaktım. Söz vermiştim. Ama yapamıyorum.
Ağlamam bittiğimde başımı kaldırdım. Yanımda bir kız oturuyordu. Çığlık atacağım sırada eliyle ağzımı kapattı. " sakin ol sana bir şey yapmıycağım." Dedi ve elini çekti.
Ona bakarken o da bana bakıyordu. Derin bir nefes alıp " ben sana yazan çocuğun arkadaşıyım. Beni de o gönderdi. Ağladığını gördü. Gelmek istedi ama hepimiz onu tuttuk. Karşına çıkmayı çok istiyor. Bence biraz daha vakit var." Dedi.
Bana bakarken " dün sarılmışsınız. Ne hissettin aramızda kalıcak? Anlatmak istersin belki." Diye sordu.
Herkese merhabalar yeni bir bölümle karşınızdayım.
Sizce Yazgı ne hissediyor?
Anonim ne zaman çıkacak?
Kıza hissettiklerini söyleyecek mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AİLEM Mİ?
Teen Fiction16 yaşından sonra hayatının değiştiğini öğrenen Yazgı yeni ailesiyle gerçek aile sevgisini hissedebilecek mi? Abileri ile iyi anlaşabilecek mi? Korhanlar tekrar eskisi gibi mutlu olabilecek mi... Hadi gelin Yazgı'nın hikayesine hep birlikte bakalım...