13.BÖLÜM

5.1K 180 0
                                    

Sabah uyandığımda aşağıdan baya bir ses geliyordu. Ruyin işlerimi halledip aşağıya indim.

Aşağıda yine bir ben eksiktim. Bu sefer yemek masasında değil oturma odasında oturuyorlardı.

"Günaydın" dedim hepsine.

" ha kızım uyandın mı?" dedi annem.

" yok anne hala uyuyorum." dedim.
Annem terliğine uzanıp
" bak terlik atarım dalga geçme benimle." dedi.

Anneme kahkaha atıp babamın yanına oturdum.
Kafamı omzuna koyup
"ağrıların nasıl baba?" diye sordum.

Başımı öpüp " eskisi kadar yok güm geçtikçe daha iyi kızım." dedi.

O aırada kapı çaldı.
" ay geldiler" diyip kapıya koştu annem. Ardından bize dönüp
" geçin bakalım sıraya" dedi. Abimler tek tek sıraya geçti. Yamaçta beni de koluna takıp sıraya geçirdi.

Annem kapıyı açtı. Kimin geldiğini göremiyordum. Ardından cırtlak bir ses geldi.
"nerede benim yeğenim." dedi.
Abimler elleriyle beni gösterdi. Kadın babama çok benziyordu. Sanırım halamdı. Ardından bana sımsıkı sarılıp " anaam yavruuum sen bir deri bir kemik kalmışsın annen hiç mi bakmıyor sana" diyip anneme ters bir bakış attı. Bende annemi savunmaya alıp "zaten baya bi kilo aldım. 58 kiloyum. Diyete bile başlayacağım." dedim.

Ardından iki yaşlı çift geldi ikiside güler yüzlüydü ikisinin de elini öpüp tek tek sarıldık
Dedem " ailemize HOŞGELDİN torunum" dedi. Ardından diğerleriyle de tanıştım. Kahvaltı edip yukarıda kuzenlerle oturuyorduk.

" yeni hayatına alışabildin mi Yazgı?" dedi em büyük amcamın 1. Oğlu isimlerini daha ezberleyemedim.

" alışmaya çalışıyorum" dedim ardından.

Bir süre öylece oturduktan sonra aşağıya indik. Annem ve teyzem bulaşık yıkama çabasındalardı. Diğer yengemlerde başlarındalardı.

Babaannem babamın yanından ayrılmıyordu. Bende hemen babamın yanına oturup kafamı göğsüne yasladım.

" bir yerin ağrıyor mu istediğin bir şey varmı?" 

" hayır ağrım yok kızım."
Dedi kısaca. Ayağa fırlayıp " sana meşhur pastamdan yapıyımmı?" diye sordum. Hemen Rüzgar abime dönüp " abi babamın şejer tüketmesi yasak mı?" dedim.

Abim bana bakıp " hayır yasak değil çok tuz kullanmayacak sadece" diye yanıt verdi.

Hemen mutfağa koşup malzemeleri hazırladım.

1.5 saat sonra pasta hazırdı. Servis yapıp herkese bir dilim verdim. Herkes tadına bakıp çok beğendiğini söyledi.

Ehehehhe beğenileri kaptık.

Bütğn akrabalar gidince evde baş başa kalmıştık.

Yarında anne tarafı geliyordu. Kazamız mübarek olsun.



GERÇEK AİLEM Mİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin