Herkese iyi okumalar:))
Annem daha fazla ağlamaya başladı. Annem ağladıkça ben ben ağladıkça annem ağladı. Babam annemi sakinleştirmeye çalışıyordu.
Hiçbir zaman kimsenin ilk tercihi olmayacaktım.
Hayat neden bu kadar acımasız. Güvendiğim kişiler neden hep böyle davranıyorlar.
Ağlamam kesildiğinde Rüzgar abim su vermişti. Elinden alarak bir yudum içtim.
Dizlerinin üstüne çökerek yüzümü avcunun içine aldı.
Ona baktığımda üzgün gözlerle bana bakıyordu.
" abicim bizi bırakmayacaksın değil mi? Yaman' ın söylediği şeyler için çok üzgünüm çok özür dilerim." Dedi.
Ona gülümsedim. " Yaman sözlerinde haklı. Özür dilemeni gerektirecek bir şey yok." Dedim gözlerimi ondan çekerek.
Babam yanıma gelerek " hiçbir yere gidemezsin Yazgı. Kim ne derse desin sen benim kızımsın. Ben evlatlarımı yanımda istiyorum." Dedi.
Burdan gitme ihtimalim yoktu. Her ne olursa yine de yanlarına alacaklardı. Hem nereye gidecektim ki.
Oturduğum yerden kalkıp odama gittim. Ardımdan kapımı kilitledim. Kıyafetlerimi dolabıma yerleştirdim. Telefonumu elime aldığımda şarjı yoktu. Şarja taktım. Sırtüstü yatağa uzandım. Gözyaşlarım istemsizce akıyordu.
Kapı tıklatıldı.
"Kızım kapıyı açar mısın?" Diye sordu kapının arkasındaki annem.
Ayağa kalkıp kapıyı açtım. Anneme söylersem rahatlardım.
Annem içeri girip kapıyı kapattı. Ben çoktan yatağa oturmuştum. Annemde yanıma oturdu.
İkizimde susuyorduk.
"Anne bir çocuk var." Dedim ve sustum. Annemin tepkisine bakmak için yüzüne baktım. Gülümsüyordu.
" sevgili olduk biz. Yaman da bunu öğrendi ve bana soğuk davranmaya başladı. Bundan önce Mete vardı. En yakın arkadaşım ile aldattı beni" gözyaşlarımı sildim ve derin bir nefes aldım.
" Yaman bana birdaha kimsenin beni sevenyeceğini eskisi gibi olmayacağını söyledi. Ben sevilmeyi haketmiyor muyum anne" diye sordum anneme.
Anneme baktığımda gözünden akan yaşlarla beni izliyordu.
" o çocuğu seviyor musun?" Diye sordu.
" evet anne onu gerçekten seviyorum." Dedim.
Annem aldığı cevapla gülümsedi.
" ama bugün sahilde otururken yanında bir kızla gördüm onu. Aşkım dedi kıza"dedim ve anneme baktım.
Bana sıkıca sarıldı.
" belki yanlış anlamışsındır. Konuştun mu çocukla?" Diye sordu.
Kafamı hayır anlamın iki yana salladım. Annem ellerini omzuma koyarak
" güzel kızım her ilişkide olduğu gibi sizin ilişkinizde de yanlış anlaşılmalar olur. Çocukla konuş olayı tam öğren hemen fevri davranma." Dedi.Derin bir nefes aldım. Barlasla hiç konuşmamıştık. Açılan telefonumla telefon çaldı. Kimin aradığına baktığımda Barlas arıyordu.
" telefonda konuşmayın derim ben yüz yüze halledin aranızdaki şeyleri" dedi annem. Ona gülümsedim. Saçlarımı öperek odadan çıktı.
Yatağıma girerek kendimi uykuya bıraktım.
Sabah alarmın sesiyle uyandım. Çok uykum vardı. Dün ne kadar erken yatmış olsam da uykusuzdum.
Okul kıyafetlerimi giyip aşağıya indim. Yemek masasına toplanmışlardı. Hiç kimseye bir şey demeden yerime geçtim. Kahvaltıya başladık.
Çayımdan içerken Barlasla karşılaşacağım geldi. Ne konuşacaktık. Ya aldattıysa beni.
Kolumun dürtülmesiyle kendime geldim.
" yazgı kızım iyi misin?" Dedi babam. Ona başımı salladım.
" dalmışım noldu?" Dedim.
" yesene kızım birşeyler" dedi annem.
Tabağımdaki domatesi ağzıma attım. Diğerleri kalktığında bende ayaklandım. Çantamı ve ayakkabılarımı giyerek dışarıya çıktım. Kapının önünde Arda vardı. Onun yanına doğru ilerledim.
Kollarına bana doğru açtı. Onu bekletmeyip sımsıkı sarıldım. Karşıya baktığımda diğerleri de oradaydı.
Abimlere yürüyeceğimi söyleyerek bizimkilerin yanına gittim.
Okula vardığımda telefonuma mesaj geldi.
Yeşil gözlü çocuğum: okulun arkasına gel
Diye mesaj atmıştı. Çantamı efeye vererek sınıfa götürmesini söyledim. Zilin çalmasına 20 dakika vardı.
Arka bahçeye geldiğimde Barlas dizlerini kendine çekip kafasını dizlerine koymuştu. Yanına çöktüğüm sırada kafasını bana kaldırdı.
Gözleri kıpkırmızı olmuştu. Uyumamıştı sanırım gece.
" Neden bunu yapıyorsun Yazgı?" Diye sordu.
Herkese merhabalar?
Yazgı ve Barlas barışacak mı?
Yazgı ve ailesinin arasında neler oluyor?
Bölümü nasıl buldunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AİLEM Mİ?
Teen Fiction16 yaşından sonra hayatının değiştiğini öğrenen Yazgı yeni ailesiyle gerçek aile sevgisini hissedebilecek mi? Abileri ile iyi anlaşabilecek mi? Korhanlar tekrar eskisi gibi mutlu olabilecek mi... Hadi gelin Yazgı'nın hikayesine hep birlikte bakalım...