27.BÖLÜM

2.4K 102 9
                                    

Eve geldiğimde Rüzgar abim boynuma sarıldı. Ne olmuştu. " abi iyi misin?" Diye sordum. O da bana bakarak " evleniyorum." Dedi. Ne yani? Nasıl? Evlenmek? Şaşkınca abime bakarken o bana gülümsüyordu. "Ne evlenmesi abi?" Diye sordum. Abim derin bir nefes alıp " bugün Arya'ya evlenme teklifi ettim. Evet dedi. Nişan yaparız bu zamanlarda sonrada düğün tamamdır." Dedi ellerini çırparak. Abime mutluluklar diliyip odama çıktım.

Bugün olanları düşünüyordum. Neden kavga etmişlerdi. Nerden tanışıyorlardı. Mete'nin bizim okulda ne işi vardı.

Bunları düşünürken uyuyakalmıştım. Ayağa kalkıp aşağıya indim. Herkes masada toplanmıştı. " ha kızım geldin mi?" Diye sordu annem. " yok anne daha odadayım." Dedim gözlerimi devirerek. Herkes gülerken bende boş sandalyeye oturdum. Arya abla'da buradaydı. " hoşgeldin Arya abla" dedim gülümseyerek. Oda baba gülümseyerek "hoşbuldum canım." Dedi. Yemeklerimizi başladık.

Bir süre sonra Rüzgar abim boğazını temizleyerek konuşmaya başladı. " öncelikle size söylemek istediğim bir şey var. Hepiniz biliyorsunuz ki Arya'yla ilişkimiz var. Bugünde evlilik teklifi ettim. Hemen düğün değil de nişan yapsak?" Diye sordu çekinerek. Babam gülümsedi. " bir oğlum daha evleniyor desene." Dedi.

Salonda kahve içiyorduk. Rüzgar abim pazar günü nişanlanacaktı. Bugün salıydı. Elbise bakmam lazımdı. Telefonumu elime aldığım sırada bir mesaj geldi.
Aa: bugünki kavga hakkında ne düşünüyorsun?
Yazgı: hiçbir şey.
Aa: pekii naber;)
Yazgı: Rüzgar abim nişanlanıyor pazar günü ona elbise bakacağım. Sen?
Aa: gelinden güzel olma:)
Yazgı: :)
Aa: bende seni düşünüyordum.
Yazgı: gerçekten kimsin sen?
Aa: yakında öğreneceksin güzelim:)
Yazgı: ne kadar yakın?
Aa: çok yakın
Yazgı: peki tamam.
Aa: senden birşey rica edebilir miyim?
Yazgı: söyle
Aa: sizin oraya yakın park var şuan oradayım. Yanıma gelebilir misin?
Yazgı: bir şey mi oldu?
Aa: lütfen gel.
Yazgı: 5 dakikaya oradayım.
Aa: bekliyorum:)

Mesajlardan çıkıp babama baktım. Ayağa kalkıp "ben markete gidip gelcem. Canım bir şeyler çekti." Dedim. Babam bana bakarak " mutfakta çikolata falan olması lazım." Dedi. " baba hem hava almış olurum. Geç kalmam hemen gelirim." Dedim. Kafasını sallayarak " telefonunu yanına alıyorsun hemen arıyorsun bizi tamam mı?" " tamam babacığım" yanağını öperek dışarı çıktım.

Parkın oralara yaklaştığımda telefonumu çıkarıp mesaj attım.

Yazgı: geldim ben.
Aa: gözlerini kapatır mısın?
Yazgı: tamam.

Gözlerime bandanamı taktım. Ve olduğum yerde bekledim. Bir kaç saniye sonra ayak sesleri geldi. Derin bir nefes aldı. Kulağıma doğru eğildiğinde " sarılabilir miyim?" Dedi fısıltılı ses. Başımı evet anlamında salladım. Belime dolanan kollarla biraz irkildim. Yüzünü boynuma gömdü. Bende ellerimi sırtına koydum. Ne kadar öyle kaldık bilmiyorum. Benden ayrıldı. Yanağımdan öperek " teşekkür ederim" dedi fısıltılı ses. Ona gülümseyerek " rica ederim" ağzıma geleni söylerek " iyi misin? Sanki moralin bozuk gibi" derin bir nefes alıp " evet moralim bozuktu. Ama seni görünce düzeldi. Sarılmakta çok iyi geldi." Dedi fısıltılı sesiyle. Ona gülümsedim. " babamlar beni markette sanıyorlar. Malum kaçırıldım 1 hafta önce merak ediyorlar. Gitsem iyi olacak. Sonra görüşürüz." Diyerek el salladım. Gözlerim hala kapalıydı. Saçlarıma bir öpücük kondurup " eve girene kadar peşinden gelcem korkma." Dedi ve adım sesleri uzaklaştı. Gözlerimi açtığım sırada dimdirek yürüdüm.

Evin kapısının önüne geldiğimde arkamda olduğunu bilerek " teşekkür ederim." Diyerek bağırdım. O sırada telefonuma mesaj geldi.
Aa: seni seviyorum:)
Gülümsedim ve tekrar bağırdım. " umarım bir gün bende seni severim" ve eve girdim.

Odama girdiğim sırada telefonumu elime alıp yatağa geçtim.
Aa: pijamalarınla ayrı bir güzel oluyorsun:)
Bu mesajla üstüme baktım. Beyaz pandalı pijamalarım vardı.
Yazgı: dalga geçme biranda çıktım evden.
Aa: gerçekten güzelsin her halinle:)
Yazgı: tamam sus!
Aa: hadi uyu artık.
Yazgı: iyi geceler
Aa: en güzel geceler senin olsun:)

Mesaja gülümseyerek telefonu bıraktım. Yatağımın içine girdim. Gözlerimi kapatıp onun bana sarılmasını gözlerimde canlandırdım.





Sizce anonim kim?

Yazgı anonimi sevecek mi?

Yeni bölümde neler olacak?

Diğer hikayelerime de bakar mısınız?

GERÇEK AİLEM Mİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin