Herkese merhabalar yeni bölümle karşınızdayım...
Yerimden kalkıp pencerenin önüne doğru gittim. Bunalmıştım her şeyden. Camdan dışarıya doğru bakarken bizimkiler çardakta oturuyordu. Yanımda hareketlilik hissettiğimde o tarafa doğru baktım. Barlas yanıma gelmişti. Bizim sıraya baktığımda kimsenin olmadığını gördüm. Yaman abimlerle gitmişti.
"Ne olduğunu anlatacak mısın?" Diye sordu Barlas.
Ona boş gözlerle baktığımda derin bir nefes alıp ellerini omzuma koydu. Benimle aynı boya gelmek için biraz eğildi. Tam gözlerimin içine bakıyordu. Hafif bir tebessüm etti. Güven verircesine gözlerini bana dikmişti.
Derin bir nefes alıp 1 adım geriye gittim.
" önemli bir şey olmadı. Yamanla kavga ettik."
Verdiğim tepkiyle afallamıştı. Şaşkınca bana bakıyordu. Gözlerimi gözlerinden ayırıp yere baktım. Çenemi tutup ona bakmamı sağladı.
" Yazgı ben senin sevgilinim. Her ne olduysa bunu kendi içinde çözemezsin. Her zaman yanındayım güzelim." Dedi ve alnıma bir öpücük bıraktı.
Zil çaldı ve ders başladı.
Okul çıkışıydı. Herkes yanıma gelip nasıl olduğumu sordu. İyi olduğumu söyleyip hepsini geçiştirdim. Barlasla konuşmamıştık. Şuan da yürümeyi tercih etmiştim. Abimler başta izin vermese de hava almak istediğimi söylediğimde rahat bıraktılar. Bir deniz kenarında oturuyordum. Dalga sesleri huzur veriyordu. Yanıma gelen hareketlilikle kafamı o tarafa çevirdim. Arda olduğunu gördüm. Yanıma gelmişti. Bana bakarak hafif tebessüm etti ve yanıma oturdu. Bir süre ne o konuştu ne ben.
Sonra bana bakarak " Ne olduğunu anlatacak mısın?" Diye sordu.
Birisine anlatmam gerekiyordu.
" Yamanla kavga ettik. Barlasla olan ilişkimi öğrendi. Metenin beni aldattığını hiç kimsenin sevemeyeceğini söyledi. Bunları bende biliyorum zaten."
Belime dolanan ellerle kendimi Arda'nın göğsünde buldum. Ağlıyordum.
Ağlamam durduğunda "Barlas kim?" Diye sordu.
Ona gülümseyerek " bizim sınıfta bir erkek." Dedim. Bana tebessüm etti.
" seviyor musun onu?" Diye sordu.
" evet seviyorum. Daha önce kimseye böyle şeyler hissetmemiştim." Dedim ona bakarak.
Anladığını belli eder gibi kafasını salladı. Arkama doğru baktığımda Barlas yanında bir kızla birlikte kız onun koluna girmiş bir biçimde gülüşerek yürüyorlardı. Karanlık olduğu için bizi farketmemişlerdi. Ortalıkta ses az olduğundan ne konuştuklarını duyabiliyordum.
" Aşkım Yazgı'nın bunu öğrenince vereceği tepkiyi düşünemiyorum." Dedi.
Zaman kelimesi benim için orada durmuştu. Aldatılıyordum şuan.
Çantamı alarak oradan uzaklaştım. Kimin ne dediği umrumda değildi. 2. Kez aynı hatayı yapmıştım. Birisine güvenmek istiyordum artık ben. Eve geldiğimde herkes yemek masasındaydı. Çoğu kişi ismimi seslendi. Yanlarına gittim.
"Anne ben aç değilim" diyerek odadan çıktım.
Arkamdan Yaman'ın dediklerini duydum. " baba evimizde herkes akşam yemeğinde aile birlikte olmuyor mu? Yoksa ben mi yanlış biliyorum." Dedikleriyle duraksadım.
" ha doğru gerçi Yazgı evimize sonradan gelme dimi? Aileden saymıyoruz." Dedi.
Odadan ayrılarak kendime ait olan odama gittim.
Çantamı açarak içerisine birkaç kıyafet ve kitaplarımı aldım. Telefonumu ve şarj aletimi de yanıma alarak odadan çıktım.
Çıktığımda Annem ve Poyraz abim vardı. Yanlarından gideceğim sırada Poyraz abim kolundan tutarak kendisine çevirdi.
" nereye Yazgı?" Diye sordu.
" ben sizin yanınıza ait değilim ya hani. SİZİN AİLENİZE SONRADAN GELMEYİM YA BEN." sonlara doğru bağırmıştım.
Benim hiçbir zaman yuvam olmamıştı. Sadece yaşadığım yerler vardı.
Poyraz abim kolumu bıraktı.
Karşıya bakıyordu. Onun baktığı yere bakınca ailenin geri kalanlarını gördüm. Yaman ve Yağız hariç. Lodos abimgil kendi evlerindeydi.
" Yazgı?" dedi babam.
" gerçekten şu ismi duymaktan bıktım ben. Hayattan çok yoruldum. Daha 17 yaşında bir kızı hayattan soğuttular ya. Bıktım ben artık." Sesim çaresiz çıkmıştı. Gerçekten bıktım. Yere çöküp duvara yaslandım. Annem kollarını bana sardı. Anneme karşılık verdiğimde duyacağından emin olmayarak konuştum.
"Anne beni neden doğurdun?"
Herkese merhabalar
Yeni bölümü nasıl buldunuz?
Yazgı ne yapacak?
Barlas neden böyle birşey yaptı?
Arda ne tepki verecek?
Yaman niye öyle dedi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AİLEM Mİ?
Teen Fiction16 yaşından sonra hayatının değiştiğini öğrenen Yazgı yeni ailesiyle gerçek aile sevgisini hissedebilecek mi? Abileri ile iyi anlaşabilecek mi? Korhanlar tekrar eskisi gibi mutlu olabilecek mi... Hadi gelin Yazgı'nın hikayesine hep birlikte bakalım...