Gözlerimi karanlık bir odada açmıştım. Burası neresi? Ben buraya nasıl geldim? Gözlerimi biraz daha açtığımda kapı açıldı.
Siyah takım elbiseli bir adam geldi yanıma. Yüzündeki pis sırıtışla. Beni süzdü ben de o sırada üstümdekilere göz attım. Yamaç'tan çaldığım beyaz tişörtüm ve siyah eşofmanım vardı. Ve burası çok soğuktu. Depo gibi bir yerdeydim.
" uyandın mı küçük hanım?" dedi beni pislik bir gülüşle süzerek.
Yanıma adım attığında geriye doğru kaçmaya çalıştım ama sandalyeye bağlıydım. Yerimde kıpırdandım. Yanıma geldi.
" ne istiyorsunuz benden? Siz kimsiniz?" diyerek bağırdım.
Adam elleriyle boğazıma yapıştı." benimle bağırarak konuşma!" diyerek boğazımı bıraktı. Derin derin nefesler aldım.
" senden bir şey istemiyoruz. Babanla derdimiz." dedi.
"NE SAÇMALIYORSUN SEN" diyerek bağırdım.
Yüzüme inen tokatla başım sola doğru döndü. Gözlerim dolduğunda dudaklarımı dişledim. Eli çok sertti.
_____________________________
Yazarın anlatımıyla
Savaş eve gelince tüm Korhan ailesinin gözü ona dönmüştü. Savaş kardeşi Yazgı'nın kaçırılmış olma ihtimalini sundu.
Bunu duyan Mert Korhan adamlarını arayıp kızını bulmalarını istedi.
Bütün aile dağılmıştı. Herkes bir taraftaydı. Yağız duvara yaslanmış ablası için ağlıyordu. Savaş kendini suçluyordu. Barış ikizini teselli ediyordu. Lodos, Poyraz, Rüzgar sinirden deliye dönüyorlardı. Leyla Korhan koltukta oturmuş kızı ne haldedir diye düşünüyordu.
Yaman ayağa kalkmıştı ki elini kalbşne götürdü. Bütün aile ona dönerken " kalbim sıkışıyor Yazgı kendini her kötü hissettiğinde bende böyle oluyor" dedi bir eliyle kalbini tutarak acı dolu sesiyle.
____________________________
Adam yanımdan çekip gitti. Babamla ne işi olabilirdi ki. Ardından kapı tekrar açıldı. 4 adam birlikte girdi.
En genç olanı yanıma yanaşıp yüzüme tokat attı. Bu hareketiyle başım sola çevrilmişti. Yüzümü orada tutarken çenemden tutarak ona bakmamı sağladı. Siyah gözleri mavi gözlerimle buluşunca adamlarına dönüp " çözün şunun elleri ayaklarını" dedi uyarıcı ses tonuyla.Ellerim ayaklarım çözüldükten sonra altımdaki sandalye kalktı. Bana yeniden tokat attı. Tokatla dizlerimin üstüne düştüm. Yanıma gelip karnıma tekme attı. Acı çığlıklar atıyordum. Yerde iki büklüm yatarken saçımdan tutup ayağa kaldırdı. Ardından yüzüme yumruk attı. Bu yumrukla ağzımdan çıkan kanı yere tükürdüm.
Adamlardan birisi kamera çıkardı. Ne yapacaktı onunla?
Adam kamerayı görünce saçımdan tutup kameraya doğru " Mert Korhan gördüğün gibi biricik kızın elimizde" diyerek yüzüme bir tokat daha attı. Tokatın etkisiyle ayaklarım bedenimi taşıyamadı. Yere çöktüm. Saçlarım uzun olduğundan uçları onun elindeydi. Biraz çömelip saç diplerimden tutunca acı dolu bir çığlık attım.
_______________________________
Korhan ailesi oldukları yerde dururken Mert Korhan' a mesaj gelmişti. Mesaja tıklayınca karşısına video çıktı. Videoyu açınca karşısına kızı çıkınca gözyaşlarını daha fazla tutamadı. Onun bu halini gören ailesi de telefona aynı anda yöneldi. Hepsi biricik Yazgılarının bu halini gördü. Lodos yumruklarını duvara atıyordu.
Sizce Yazgı'yı bulacaklar mı?
Yazgı ne durumda?
Adamların elinden kaçabilecek mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEK AİLEM Mİ?
Teen Fiction16 yaşından sonra hayatının değiştiğini öğrenen Yazgı yeni ailesiyle gerçek aile sevgisini hissedebilecek mi? Abileri ile iyi anlaşabilecek mi? Korhanlar tekrar eskisi gibi mutlu olabilecek mi... Hadi gelin Yazgı'nın hikayesine hep birlikte bakalım...